Antrą vietą užėmė kompanija BMW, o trečiąją – kita Vokietijos prabangių automobilių gamybos įmonė „Mercedes-Benz“. Jų vertė paaugo atitinkamai 4 ir 16 procentų bei pasiekė 28,8 ir 26 mlrd. JAV dolerių.

Visas lyderių dešimtukas pasižymėjo teigiama vertės dinamika, o sumenko 11-oje bei 12-oje pozicijose atsidūrusių atitinkamai „Hyundai“ bei „Volkswagen“ koncernų vertė.

Tarp viso pasaulio įmonių „Toyota“ užima šeštą vietą, BMW – keturioliktą, o „Mercedes-Benz“ - dvidešimtąją. Vertingiausiu prekės ženklu „Forbes“ vėl išrinko kompaniją „Apple“. Antra liko „Google“, o trečią vietą užėmė „Microsoft“.

Patys brangiausi automobilių prekių ženklai: (vieta, vieta tarp visų pasaulio įmonių, prekės ženklas, vertė mlrd. JAV dolerių, augimo dinamika per metus)

1. (6) „Toyota“ 42,1 +11 proc.
2. (14) BMW 28,8 +4 proc.
3. (20) „Mercedes-Benz“ 26 +16 proc.
4. (23) „Honda“ 25,2 +8 proc.
5. (35) „Ford“ 14,1 +12 proc.
6. (36) „Audi“ 14 +10 proc.
7. (59) „Chevrolet“ 9,8 +10 proc.
8. (63) „Lexus“ 9 +13 proc.
9. (67) „Porsche“ 8,3 +18 proc.
10.(70) „Nissan“ 8,2 +13 proc.
11.(71) „Hyundai“ 8,1 -4 proc.
12.(77) „Volkswagen“ 7,6 -5 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (93)