Spalio pradžioje „Chrysler Group“ nusprendė „Dodge“ markę išskirti į dvi dalis: „Dodge“ ženkleliu toliau bus žymimi asmeninės paskirties modeliai („Avenger“, „Caliber“, „Challenger“, „Charger“, „Grand Caravan“, „Journey“, „Viper“ ir „Nitro“), tuo tarpu komerciniams automobiliams sukurta atskira „Ram“ markė, kuriai šiuo metu priklauso tik „Ram“ ir „Dakota“ pikapai, tačiau vėliau ją papildys ir „Fiat“ komerciniai automobiliai.

„Fiat“ taip pat turi komercinių automobilių submarkę – „Fiat Professional“ – tačiau ji žymima tokiu pat ženkleliu kaip ir įprastiniai „Fiat“ modeliai. „Fiat Professional“ markei priklauso „Strada“ pikapas, furgonai „Fiorino“, „Doblo“, „Scudo“ ir „Ducato“ bei komercinės „Ulysse“, „Multipla“, „Punto“, „Idea“, „Panda“, „Seicento“ ir „Bravo“ modelių versijos.

Nuo kitų metų baigiasi „Daimler“ ir „Chrysler Group“ bendradarbiavimas JAV rinkai tiekiant „Dodge Sprinter“ furgoną, tad „Fiat“ svarsto galimybes jį pakeisti „Fiat Ducato“ arba „Iveco Daily“ modeliu.

Manoma, kad itališko automobilio pagrindu gaminamas „Ram“ markės furgonas rinkoje pasirodys 2012 m. Tuo pat metu „Ram“ markę papildys ir amerikietiška „Fiat Doblo“ modelio versija, kuri varžysis su „Ford Transit Connect“. Tuo tarpu „Dakota“ pikapo gamybą numatoma užbaigti 2011 m.