Iki metų pabaigos „500L Living“ ir „500L Trekking“ pasirodys ir įgaliotosios „Fiat“ atstovės Baltijos šalyse UAB „Autobrava“ salonuose Lietuvoje.

Anot gamintojų, nors abu naujieji „Fiat“ modeliai yra visiškai skirtingi, tačiau juos sieja visiems „500“ modeliams būdingos savybės: legendinio „Fiat 500“ žavesys, visame pasaulyje pripažintas itališkas dizainas, inovatyvumas, draugiškumas ir pagarba aplinkai bei aukščiausia kokybė.

„Fiat 500L Living“

Koncerno teigimu, naujasis „Fiat 500L Living“ yra pirmasis visoje šeimoje, skirtas labai įvairiai publikai: dėl savo funkcionalumo ir efektyvumo jis įtiks vyrams, o stiliumi, grožiu bei išmanumu - moterims. Jis turi „500“ modeliui būdingo žavesio, taip pat pasižymi miesto automobiliui būdingu manevringumu ir C segmento universalų patogumu bei erdvumu. Tai, jog automobilio koncepcija yra grįsta ne vien techninėmis specifikacijomis, bet ir gyvenimiška patirtimi, leidžia suprasti ir šio modelio pavadinimas, pabrėžiantis „gyvenamosios erdvės“ („Living space“) reikšmę.

Nors naujasis automobilis turi papildomą trečią sėdynių eilę, jis yra pats kompaktiškiausias „5+2-vietis” daugiafunkcinių transporto priemonių kategorijoje (MPV): 4,35 m ilgio, 1,78 m pločio ir 1,67 m aukščio. Taip pat, nepaisant to, jog yra 20 cm trumpesnis nei C segmento universalas, „Fiat 500L Living“ pasižymi išskirtinėmis komforto ir erdvumo savybėmis, kurias įrodo 638 dm³ tūris.

Šį mėnesį pasaulyje, o iki metų pabaigos ir Lietuvoje, debiutuosantis „Fiat 500L Living“ pirkėjams bus siūlomas su vienu iš dviejų benzininių variklių – 95 AG 1.4 16 V ir 105 AG 0.9 TwinAir Turbo, bei vienu iš dviejų turbo dyzelinių variklių – 105 AG 1.6 MultiJet II ir 85 AG 1.3 MultiJet II, kuriame bus montuojama automatinė pavarų dėžė.

Šio modelio apdailos asortimentas susideda iš dviejų lygių – Pop Star ir Lounge. Abi komplektacijos bus siūlomos su 5 arba 7 sėdimomis vietoms, 19 kėbulo spalvų (įskaitant 11 dviejų atspalvių derinių), 6 vidaus apdailos variantais, 15 skirtingo tipo lengvojo lydinio ratlankių ir stebulės dangtelių – iš viso ne mažiau nei 282 galimų kombinacijų. Naujasis „Fiat 500L“ taip pat siūlo prabangesnės įrangos modelį su odos apdailos interjeru, integruota navigacine sistema ir galine vaizdo kamera.

„Fiat 500L Trekking“

Gamintojo teigimu, naujasis padidinto pravažumo modelis „Fiat 500L Trekking“ skirtas patenkinti tiek didmiesčio gyventojų, tiek nuotykius ir savaitgalio išvykas mėgstančių vairuotojų poreikius. Šis automobilis pasižymi unikalia visureigio išvaizda, geru matomumu, aukščiau esančia vairuotojo sėdyne bei išskirtiniais buferiais su apsauginiu skydu. Be to, jo stilingą ir kiek grėsmingą išvaizdą papildo nauji 17 colių deimantinio žvilgesio lengvojo lydinio ratlankiai, satino apdailos rankenos ir nupoliruoto plieno šoninės apdailos juostelės.

Anot koncerno, šis modelis buvo sukurtas tam, jog dėl savo 3.17 m³ talpos ir erdvios, iki 455 l padidinamos bagažinės, sujungtų mažus ir didesnius gyvenimo džiaugsmus – vaikus, draugus, keliones. Naujasis „500L“ modelis turės platų funkcijų spektrą, įskaitant išmaniąją priekinių ratų pavarą su Traction+ technologija, kuri kartu su standartinėje komplektacijoje esančiomis M+S „snaigės“ padangomis pagerina automobilio valdymą prasto sukibimo kelyje.

„Fiat 500L Trekking“, kaip ir „Living“ modelis, pirkėjams bus siūlomas su vienu iš dviejų benzininių variklių – 95 AG 1.4 16 V ir 105 AG 0.9 TwinAirTurbo bei vienu iš dviejų turbodyzelinių variklių –105 AG 1.6 MultiJet II ir 85 AG 1.3 MultiJet II, pastarajame įmontuota ir Dualogic robotizuota automatinė pavarų dėžė. Koncerno duomenimis, populiariausias tarp „500L“ pirkėjų kol kas yra turbodyzelinis 105 AG 1.6 MultiJet II variklis.

Be Pop Star ir Lounge apdailų įrangos, „Trekking“ bus siūlomas ir su tokiomis funkcijomis, kaip automatinė klimato kontrolės sistema, elektriniai galiniai langai, rūko žibintai, Traction+ stabdymo pagalbos sistema, CD/MP3 UConnect radijas su 5 colių lietimui jautriu ekranu, automatiniai priekiniai žibintai ir lietaus jutiklis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)