aA
Italijos prabangių automobilių gamintojas „Ferrari“ atskleidė kaip atrodys „F430“ pakeisiantis „458 Italia“ modelis. Praėjusiais metais pristatant „Ferrari California“ automobilį, šios markės gerbėjai reguliariai sulaukdavo vis naujų iliustracijų su atskiromis keturračio detalėmis. Šįsyk italai nusprendė nebekaitinti fanų vaizduotės ir išsyk paviešino debiutanto nuotraukas.
„Ferrari“ pristatė naują modelį
„Ferrari 458 Italia"
© Gamintojo nuotr.

„458 Italia“ pavadinime esantis skaičius 458 žymi variklio duomenis: 4,5 litro, V8 agregatas, kurio maksimali galia siekia 570 AG. Iki 100 km/val. „Ferrari 458 Italia“ įsibėgės žaibišku greičiu – per 3,4 sek., o maksimalus automobilio greitis bus 325 km/val. Tiesa, automobilis draugiškumu aplinkai nepasižymės – CO2 emisija sieks net 320 g/km. „Ferrari“ teigimu, vidutinės degalų sąnaudos neturėtų viršyti 13,7 l/100 km.

Septynių pavarų greičių dėžė bus su dvigubos sankabos technologija. Nemažai elektroninių automobilio sistemų bus perimta iš „Formulės-1“ „Ferrari“ bolido. Teigiama, kad kuriant „Ferrari 458 Italia“ modelį, inžinieriams talkino septyniskart „Formulės-1“ čempionas Michaelis Schumacheris.

Keturračio dizainas išsiskiria švelnesnėmis formomis nei pirmtakas „Ferrari F430“. Automobilio priekis turi agresyvių bruožų, o LED žibintai įsirėžę į variklio gaubtą. „458 Italia“ modelis bus gaminamas Maranello gamykloje Italijoje, o iš arti šį automobilį bus galima pamatyti rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje.

Nors „Ferrari“ atstovai neužsimena, kiek galėtų kainuoti naujasis modelis, britų žiniasklaidos teigimu, „458 Italia“ orientacinė kaina bus apie 700 tūkst. litų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kodėl „Audi“ stabdė „e-tron“ gamybą: su šia problema susiduria vis daugiau gamintojų (7)

„Audi e-tron“ yra pirmasis Vokietijos gamintojo elektromobilis. Vos tik šis SUV buvo...

Lietuvą pasiekė pirmieji „Porsche Taycan“: sostinės apylinkėmis važinėsis visą savaitę (3)

Vilnių pasiekė pirmasis „Porsche“ istorijoje visiškai elektrinis automobilis „Taycan“....

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (29)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (6)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (3)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

Top naujienos

Kęsto Komskio verslas žlunga nesumokėjęs našlaičiams

Vilnietė Simona Kibirkštytė viena augina du mažus vaikus. Be tėvo juos paliko tragiška avarija,...

Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais (43)

Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“...

Nuramino dėl Vilniuje įtarto koronaviruso atvejo: visi mėginiai neigiami (124)

Dėl koronaviruso tirto iš šiaurės Italijos grįžusio vyro mėginiai buvo neigiami, patvirtino...

Italija ištikta šoko, pirminio koronaviruso šaltinio nustatyti nepavyksta šalį krečia ir politikų rietenos (41)

Europoje kilusios koronaviruso bangos paliestoje Italijoje tolydžio plinta panika. Šalies...

Mirė Sausio 13-osios byloje kaltu pripažintas buvęs sovietų gynybos ministras (64)

Maskvoje mirė buvęs Sovietų Sąjungos gynybos ministras Dmitrijus Jazovas , pranešė Rusijos...

Koronavirusui skverbiantis į Europą, prognozuojamos pasekmės: Lietuvos ekonomikai tai atsilieps (25)

Lietuvos ekonomikai Kinijoje ir Šiaurės Italijoje siaučiančio koronaviruso pasekmės bus...

Ant suolo lemiamu metu paliktas Motiejūnas: Kinijoje gynybos principai kitokie (3)

Donato Motiejūno sugrįžimas į Lietuvos rinktinę nebuvo rožėmis klotas. Pasitelkęs savo...

The Economist

Vėl paverskime Europą nuobodžia! (1)

ES ginčijasi dėl smulkmenų ir džiaugiasi grįžusiu nuobodžiu stabilumu.

Bankai nespėja dalyti paskolų, tačiau NT analitikas ragina pradėti galvoti logiškai (51)

Ekonomistai jau kelerius metus viešojoje erdvėje kalba, kad gyvenimas Lietuvoje gerėja. Vienas iš...

Euras reaguoja į pasaulinio finansavimo isteriją: sunku atremti kitų valiutų patrauklumą (30)

Dar per anksti skelbti apie euro traukimąsi, net po prasčiausios jo metų pradžios nuo 2015 metų....

|Maža didelių žinių kaina