Europos Sąjungoje (ES) ir Europos laisvosios prekybos asociacijoje praėjusį mėnesį automobilių registracijos augo iki 1,12 mln. vienetų, rodo duomenys, kuriuos paskelbė šios pramonės asociacija ACEA. Augimas didėjo jau 27 mėnesį iš eilės, kai 2013 metais baigėsi šešerius metus trukęs nuosmukis, rašo autonews.com.

Per pirmuosius 11 mėnesių pardavimai augo 8,6 proc. iki 13 mln., pažymėjo ACEA.

Volkswagen Group“ pardavimai didėjo tik 4,2 proc. – šiai automobilių gamintojai pakenkė variklių taršos tyrimų klastojimo skandalas. Pagrindinio VW prekės ženklo rinkos dalis nuo 13,5 proc. susitraukė iki 12,2 proc., nes pardavimai didėjo tik 3,1 proc.

„Škoda“ apimtys didėjo 11 proc., o „Porsche“ pardavimai kilo 4,9 proc. „Audi“ registracijos augo 4,1 proc. o ispanų prekės ženklo „Seat“ pardavimai mažėjo 2,5 proc.

„Mes tik pradedame matyti tikrąjį emisijų skandalo poveikį, nes dabartiniai pristatymai buvo užsakyti maždaug trys mėnesiai iki skandalo“, – teigė Europos automobilių pramonės prognozių vadovas Carlosas Da Silva iš konsultacinės įmonės „IHS Automotive“.

Išleidę naujų modelių, „Volkswagen Group“ konkurentai galėjo geriau pasinaudoti Europos ekonomikos atsigavimąu ir vartotojų pasitikėjimu.

„Ford“ šis lapkritis Europoje buvo pats geriausias nuo 2009 metų, nes jos apimtys didėjo 21 proc. „Ford“ praėjusią savaitę teigė, kad sedanas „Mondeo“, „Kuga“ ir „EcoSport“ mažieji SUV modeliai labiausiai prisidėjo prie jos augimo šiame regione.

„Opel/Vauxhall“ pardavimai, skatinami naujosios „Astra“ pasirodymo, augo 19 proc. „Fiat Chrysler“ pardavimų rodikliai didėjo 18 proc. Prekės ženklui „Fiat“ teko 20 proc. augimas, o „Jeep“ atšakai – 50 proc., atsvėrusiems „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ pardavimus.

"Fiat 500x"

FCA pardavimus labiausiai augino naujasis „Jeep Renegade“, miesto visureigis „Fiat 500X“ ir atnaujintas „Fiat 500“.

„Renault“ pardavimai augo 15 proc., o konkurentų „PSA/Peugeot – Citroen“ - 13 proc. Prieš 16 proc. prekės ženklo „Peugeot“ augimą nublanko kiek silpnesnį, 7,8 proc. ūgtelėjimą siekę „Citroen“ pardavimai.

Tarp Azijos prekės ženklų labiausiai augo „Hyundai“ – 12 proc. „Kia“ pardavimai didėjo 9,2 proc., „Toyota“ – 6,7 proc., o „Nissan“ – 5,7 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)