aA
„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas mano, kad prireikė laiko, kol automobilių pramonė galiausiai patikėjo, jog „Tesla“ yra rimtas reikalas ir dabar jie už tai turi susimokėti“.
Tesla
Tesla
© Shutterstock

„Motortrend“ interviu Elonas Muskas paaiškino, kodėl automobilių pramonė jų vis dar negali pavyti ir kokie kompanijos ateities planai.

Paklaustas, kodėl, jo manymu, kitiems automobilių gamintojams kyla problemų pasivyti „Tesla“, Muskas teigė, kad jie net nebandė konkuruoti, nes netikėjo, jog „Tesla“ tai pavyks.

„Na, aš net nežinau. Tai mus stebina. Aš maniau, kad automobilių pramonė jau ir anksčiau turės automobilių, kurie būtų konkurencingi „Model S“, nes, kaip jau kalbėjome – „Model S“ debiutavo 2009 m., ir net jei žmonės manė, kad neįmanoma sukurti tokį elektromobilį, įprasta savivoka teigė, kad „Model S“ pagaminti yra įmanoma, juolab, kad ir straipsnių apie tai buvo parašyta labai daug.

Kai tik mes juos pradėjome pristatinėti klientams ir kai šiuos automobilius patvirtino reguliavimo institucijos bei jie atitiko saugumo reikalavimus – kai „Model S“ gavo aukščiausią saugos įvertinimą, kokį tik NHTSA yra kada nors suteikusi testuotam automobiliui – aš tikėjausi, kad per kokius trejus metus ar panašiai sulauksime ko nors geresnio, palyginus su pirmuoju „Model S“, – sakė E. Muskas.

Elonas dar pridūrė manąs, jog automobilių pramonė vystosi gana lėtai ir, kad jie elektrinių transporto priemonių nesiėmė rimtai, kol „Tesla“ 2014-2015 metais parodė reikšmingą lyderystę.

Taip pat „Tesla“ generalinis direktorius teigė, kad daugelis jų varžovų gamina automobilius „be sielos“.

„Svarbiausias tikslas yra, ką mes galime padaryti, kad jūs įsimylėtumėte šį automobilį? Ir aš manau, kad svarbiausias dalykas, susijęs su „Tesla“ ir mūsų gaminamais automobiliais, kad juos sukūrė ne besielės korporacijos. Tai nesusiję su finansinių rezultatų skaičiuoklėmis ir panašiai. Nieko panašaus. Žinoma, turime gauti daugiau pinigų nei investuojame, bet dienos pabaigoje norime jaustis pagaminę automobilį su meile, kuris mums virpina širdį, ir kuris jums sukeltų tokius jausmus. O kiek rinkoje automobilių, kurie neturi sielos. Jie, senieji automobilių gamintojai, gamina visus šiuos automobilius, kurie neturi nei sielos, nei širdies, ir jie stebisi, kodėl niekas šiems automobiliams nieko nejaučia. O kodėl žmonės turėtų jiems kažką jausti“, – teigė E. Muskas.

Elonas taip pat aiškino, kad „Tesla“ turi laikytis lyderio vaidmens ir toliau mažinti elektrinių variklių sąnaudas bei sutelkti dėmesį į autonomiją.

„Mes savo asortimente turime tikrai įdomių gaminių ir jau galime daugiau kalbėti apie ateitį. Vėliau šiais metais tikimės, kad sulauksime „Tesla Semi“ vilkiko ir naujojo „Roadster“, pristatysime „Tesla“ pikapą ir pradėsime gaminti „Model Y“.

Bendrai, manau, kad iš socialinės pusės mes turime pagerinti elektromobilių baterijų ir visos sistemos kainą, kad automobiliai taptų labiau prieinami. Ir mums reikia automobilių autonomiškumo (turima galvoje suvaldžius automobilius – aut. past.). Tai yra du svarbiausi dalykai. Bet tai daryti reikia su širdimi, su siela“, – teigė E. Muskas.

Elonas Muskas pastaraisiais metais gana dažnai pabrėžė automobilių autonomiškumą ir jis mano, kad tai iš esmės pakeis automobilių pramonę. Ir tai turėtų nutikti greičiau, nei daugelis mano. Elonas siekia, kad „Tesla“ iki kitų metų pabaigos turėtų visiškai autonomišką produktą.

www.technologijos.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(20 žmonių įvertino)
4.4500

Naujų automobilių rinką krutina reeksportas: vėl pabiro „Fiat“, kurių Lietuvoje nematysim (4)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ išanalizavusi VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis skelbia,...

„Modus Group“ plečia atstovybių tinklą Baltijos šalių regione (2)

Tarptautinei įmonių grupei „ Modus Group “ priklausanti UAB „ Autobrava “ ambicingai plečia...

Koronavirusas „suvalgė“ 250 mln. eurų iš „Aston Martin“ kišenės (1)

Didžiosios Britanijos superautomobilių gamintojas „ Aston Martin “ deklaravo, kad per pirmąjį...

Vairuotojų įpročiai pasikeitė: ruošiasi antrai koronaviruso bangai net pirkdami automobilio draudimą (23)

Jeigu negali nuvykti lėktuvu į savo mėgstamą šiltųjų kraštų kurortą, leiskis į kelionę po...

„Land Rover“ į Lietuvą atsivežė specialią platformą: leidžia išbandyti bekelę nenulipant nuo asfalto

Išsiilgę nuotykių „Land Rover“ gerbėjai šiandien turėjo unikalių potyrių galimybę:...

Top naujienos

Lietuvius vilioja investavimo į NT naujovė, tačiau ekspertai ragina būti budriems: nepamirškite didelės rizikos (7)

Dėl finansinių iššūkių, patirtų koronaviruso pandemijai apėmus visą pasaulį, gauti paskolą...

Šių profesijų atstovai Lietuvoje uždirba mažiausiai: darbuotoja įvardijo dažną darbdavių gudrybę (59)

Kalbant apie ateities architektų, skrydžių oparatorių ir plastikos chirurgų kas mėnesį...

Šalia Beiruto uosto driokstelėjo galingas sprogimas: sužeista dešimtys žmonių papildyta (21)

Du galingi sprogimai, antradienį driokstelėję Libano sostinėje Beirute, sužeidė dešimtis...

„Barcos“ talentus pažinti norintis Šaras sugrąžino Pešičiaus nutrauktą tradiciją (6)

Buvusio Kauno „Žalgirio“ vyriausiojo trenerio Šarūno Jasikevičiaus darbai naujame klube...

Prestižiniam Lazdijų restoranui – įtarimai be licencijos prekiaujant alkoholiu (6)

Prieš pusmetį pompastiškai atsidariusiam UAB „Noselis“ restoranui „777“, įsikūrusiam...

Kada rinktis kūno, kada – juodos spalvos pėdkelnes, o kada eiti nuogomis kojomis? (3)

Pėdkelnės – moteriškos elegancijos simbolis, kuriuo, paradoksalu, viduramžiais puošėsi...

Būsto pirkimas apkarto: 35 tūkst. eurų įnašas padarytas, bet užbaigti pirkimo negali (59)

„Šiandien likau ir be būsto, ir be pinigų“, – atvirai sako į „Delfi“ kreipęsis Andrius...

Aistė Simėnaitė

Karantinas dėl rinkimų ir kiti būdai dažniau pasirodyti ekrane

Kasdien mūsų šalyje paskelbiamų naujų COVID-19 atvejų ne tiek daug – apie 15....

|Maža didelių žinių kaina