aA
„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas mano, kad prireikė laiko, kol automobilių pramonė galiausiai patikėjo, jog „Tesla“ yra rimtas reikalas ir dabar jie už tai turi susimokėti“.
Tesla
© Shutterstock

„Motortrend“ interviu Elonas Muskas paaiškino, kodėl automobilių pramonė jų vis dar negali pavyti ir kokie kompanijos ateities planai.

Paklaustas, kodėl, jo manymu, kitiems automobilių gamintojams kyla problemų pasivyti „Tesla“, Muskas teigė, kad jie net nebandė konkuruoti, nes netikėjo, jog „Tesla“ tai pavyks.

„Na, aš net nežinau. Tai mus stebina. Aš maniau, kad automobilių pramonė jau ir anksčiau turės automobilių, kurie būtų konkurencingi „Model S“, nes, kaip jau kalbėjome – „Model S“ debiutavo 2009 m., ir net jei žmonės manė, kad neįmanoma sukurti tokį elektromobilį, įprasta savivoka teigė, kad „Model S“ pagaminti yra įmanoma, juolab, kad ir straipsnių apie tai buvo parašyta labai daug.

Kai tik mes juos pradėjome pristatinėti klientams ir kai šiuos automobilius patvirtino reguliavimo institucijos bei jie atitiko saugumo reikalavimus – kai „Model S“ gavo aukščiausią saugos įvertinimą, kokį tik NHTSA yra kada nors suteikusi testuotam automobiliui – aš tikėjausi, kad per kokius trejus metus ar panašiai sulauksime ko nors geresnio, palyginus su pirmuoju „Model S“, – sakė E. Muskas.

Elonas dar pridūrė manąs, jog automobilių pramonė vystosi gana lėtai ir, kad jie elektrinių transporto priemonių nesiėmė rimtai, kol „Tesla“ 2014-2015 metais parodė reikšmingą lyderystę.

Taip pat „Tesla“ generalinis direktorius teigė, kad daugelis jų varžovų gamina automobilius „be sielos“.

„Svarbiausias tikslas yra, ką mes galime padaryti, kad jūs įsimylėtumėte šį automobilį? Ir aš manau, kad svarbiausias dalykas, susijęs su „Tesla“ ir mūsų gaminamais automobiliais, kad juos sukūrė ne besielės korporacijos. Tai nesusiję su finansinių rezultatų skaičiuoklėmis ir panašiai. Nieko panašaus. Žinoma, turime gauti daugiau pinigų nei investuojame, bet dienos pabaigoje norime jaustis pagaminę automobilį su meile, kuris mums virpina širdį, ir kuris jums sukeltų tokius jausmus. O kiek rinkoje automobilių, kurie neturi sielos. Jie, senieji automobilių gamintojai, gamina visus šiuos automobilius, kurie neturi nei sielos, nei širdies, ir jie stebisi, kodėl niekas šiems automobiliams nieko nejaučia. O kodėl žmonės turėtų jiems kažką jausti“, – teigė E. Muskas.

Elonas taip pat aiškino, kad „Tesla“ turi laikytis lyderio vaidmens ir toliau mažinti elektrinių variklių sąnaudas bei sutelkti dėmesį į autonomiją.

„Mes savo asortimente turime tikrai įdomių gaminių ir jau galime daugiau kalbėti apie ateitį. Vėliau šiais metais tikimės, kad sulauksime „Tesla Semi“ vilkiko ir naujojo „Roadster“, pristatysime „Tesla“ pikapą ir pradėsime gaminti „Model Y“.

Bendrai, manau, kad iš socialinės pusės mes turime pagerinti elektromobilių baterijų ir visos sistemos kainą, kad automobiliai taptų labiau prieinami. Ir mums reikia automobilių autonomiškumo (turima galvoje suvaldžius automobilius – aut. past.). Tai yra du svarbiausi dalykai. Bet tai daryti reikia su širdimi, su siela“, – teigė E. Muskas.

Elonas Muskas pastaraisiais metais gana dažnai pabrėžė automobilių autonomiškumą ir jis mano, kad tai iš esmės pakeis automobilių pramonę. Ir tai turėtų nutikti greičiau, nei daugelis mano. Elonas siekia, kad „Tesla“ iki kitų metų pabaigos turėtų visiškai autonomišką produktą.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
4.5882

Sugalvojo, kaip važiuoti saugiau: leis automobiliams iš anksto žinoti, kokia kelio danga priekyje

Kelias nežinomas, o oras nepastovus, tad kelio danga vietomis sausa, o kai kur – šlapia. Tokios...

„Audi“ pristatė naujos kartos „RS6 Avant“: žada nustebinti vairuotojus (1)

Pristatęs naują „ Audi RS 6“, „ Audi Sport “ padalinys verčia naują galingų „Avant“...

Piktinasi: lietuviai išardė 130 tūkst. automobilių, bet tik kas penktą – legaliai (37)

Kai didžioji dalis plastiko neperdirbama ir vis daugiau šalių vyriausybių bei gyventojų stengiasi...

„Porsche“ pristatė dvi naujas „911 Carrera“ versijas

911 serija į šeimą priima naują narį – aštuntos kartos „ Porsche 911 Carrera“ šeima...

Vilniuje prasideda senovinių automobilių žygis Baltijos keliui paminėti (83)

Vilniuje vidurdienį iškilmingai duotas startas senovinės technikos žygiui, skirtam Baltijos kelio...

Top naujienos

Pradėjus aiškintis, kaip prie Matijošaičio įmonės sklypų ežeras virto sausuma, savivaldybė patyrė tikrą nesėkmių ruožą (9)

DELFI paskelbus publikaciją apie galimai nukasinėtą Lampėdžio ežero pakrantę šalia Kauno mero...

Automobilių mokestis daugeliui bus siurprizas: kiek turės mokėti, sužinos tik paskutinę minutę (180)

Planuojamas taršos mokestis kelia karštas diskusijas. Nors šį mokestį turėtų mokėti daugelis,...

Andrius Tapinas. Amžino įšalo valdžia (124)

Turim. Pasitvirtinom Vyriausybę ir ji gavo įgaliojimus veikti.

Per Lietuvą slenka liūčių ruožas: naujausia informacija apie būklę sostinės gatvėse (5)

Lietus Vilniuje kol kas didesnių eismo trukdžių nesukėlė. Naudodamiesi žiniomis iš...

Bankai paskelbė šiemet atsisakantys beveik 50 tūkst. darbuotojų – pirmauja Europa (6)

Bankai visame pasaulyje paskelbė apie daugiau kaip 48 500 darbo vietų panaikinimą šiais metais,...

Aptiko faktinį kazusą: valdantieji per skubėjimą balsavo už „Karbauskio-Palucko“ koalicijos Vyriausybę (271)

Vyriausybės programos nepanorę keisti valdantieji per skubėjimą greičiausiai patys iki galo...

Danijos karališkieji rūmai vos vienu žodžiu sureagavo į Trumpo akibrokštą (130)

Danijos karališkųjų rūmų atstovė trečiadienį pareiškė, kad karališkąją šeimą...

NSGK vadovas: Rozova leidimo negavo dėl nuslėptų kontaktų papildyta (29)

Seimo narė Irina Rozova leidimo dirbti su slapta informacija negavo nuslėpusi kontaktus su kitų...

Lietuvoje užregistruotas antras mirties atvejis nuo retos užkrečiamosios ligos (15)

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro ( ULAC ) duomenimis, Lietuvoje šiais metais užregistruoti 2...