Remiantis projektu, naujosios įkrovimo stotelės gamyboje būtų naudojamos moderniausios saulės energijos surinkimo technologijos ir ekologiškos medžiagos. Stotelės sienelėse naudojamas anglies pluoštas, o karkasas pagamintas iš bambuko. Ši medžiaga pasirinkta neatsitiktinai – bambukas yra vienas greičiausiai augančių medžių ir dėl to yra tvari žaliava.

Elektros generavimui BMW inžinieriai numatė naudoti aukštos klasės dvigubo stiklo saulės energijos modulius. Permatomi ir tvirti moduliai geba didelę dalį saulės šviesos paversti elektros energija. Inžinieriai yra užtikrinti modulių efektyvumu ir Europoje naudojamiems moduliams suteikia 30 metų garantiją.

Saulės energiją naudojanti įkrovimo stotelė ne tik užtikrina „žalios“ energijos šaltinį, bet ir leidžia būti nepriklausomiems nuo elektros kainų. Drauge su „BMW i Wallbox Pro“ sistema elektromobilį krauti galima naudojant tik saulės energiją. „Wallbox“ taip pat nurodo, kiek saulės energijos sugeneruotos elektros keliauja į automobilį, pateikia proporcijas, kiek energijos buvo gauta iš saulės, kiek – iš elektros tiekimo tinklų. Jei saulės energijos kolektoriai surenka daugiau energijos, nei jos reikia automobiliui, ją galima panaudoti namų ūkyje.

Nuolat naudojant „Wallbox“ sistemą ir saulės energijos įkrovimo stotelę elektromobilio „i8“ baterijoms įkrauti, galima nuvažiuoti daug „žalių“ kilometrų su „BMW i8“. Su pilnai įkrauta baterija „i8“ vien tik elektros energija gali įveikti maždaug 37 kilometrus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)