„Siemens“ intensyviai dirba su technologijomis, kurios padės sukurti elektromobilių naudojimo infrastruktūrą. Pagal Danijoje šiuo metu vykdomą projektą „Edison“ numatyta, kad pirmieji praktiniai elektromobilių tinklo bandymai prasidės 2011 metais Bornholmo saloje, rašoma pranešime spaudai.
eRUF
© Gamintojo nuotr.

Galimybė panaudoti elektromobilių baterijas kaip tarpinę talpyklą kintamo vėjo generuojamai energijai skatina Daniją ypač aktyviai kurti ir vystyti elektromobilius. Dėl šios priežasties dalis „Edison“ projektui atliekamų tyrimų yra skirti optimizuoti dvikryptę elektros srovę tarp automobilio ir tinklo.

„Siemens“ taip pat kuria ir pačių elektromobilių komponentus. Klimato kaitos konferencijoje Kopenhagoje kompanija kartu su automobilių gamintoju „RUF“ pristatė tris demonstracinius „eRUF Stormster“ automobilius, sukurtus pagal „Proshe Cayenne“ platformą. Tokie automobiliai yra naudojami kaip vietinės susisiekimo priemonės. 340 AG (250 kW) „Stormster“ su pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 180 km, 100 km/val. greitis pasiekiamas per 9 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 150 km/val.

„Siemens“ energijos padalinys projektuoja greitai įkraunamas automobilių baterijas. Vietoje įprastos 220 voltų įtampos baterijoms įkrauti bus naudojama 400 voltų įtampos ir 63 amperų srovė. Vėliau tikimasi pasiekti, kad 300 kilovatų įkrovimo galia automobilio bateriją pilnai įkraus per maždaug 6 minutes. Inžinieriai taip pat tiria, kaip nuolatinis baterijų įjungimas ir išjungimas veikia elektros tinklo stabilumą. Šie tyrimai atliekami „Edison“ konsorciumo partnerio, Danijos Technikos universiteto, Risø tyrimų miestelyje.

„Siemens“ technologijų padalinio specialistai šiuo metu kuria komponentus naujam elektromobiliui „Greenster II“, kurio ribota serija pasirodys 2010 metų pabaigoje. Pagrindinė naujovė yra atskirais elektriniais motorais varomi užpakaliniai ratai, kurie įgyja optimalią galią bet kokioje situacijoje kelyje. Tai leidžia atsisakyti diferencinės pavaros ir žymiai palengvinti automobilį. Ateityje atskiras varymo sistemas turės kiekvienas iš keturių elektromobilio ratų. Tokiems automobiliams nebereikės pusašių, kardano, pavarų dėžės, jie bus lengvesni ir erdvesni.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (23)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (4)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (40)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Top naujienos

Parduotuvės vadovas apie krentančius pardavimus: kažkas jaučiasi, bet nežinau tik kas (29)

Tiek Lietuvoje, tiek Europoje kalbama, kad šiuo metu yra ekonominis pakilimas.

Kraupios pliušiniais žaislais nuklotos vaikų kapinės: ten patekus norisi sukalbėti visas maldas, kurias moki (10)

Ilgas žvyrkelis. Šalia jo – sena, medinė, išvirtusi tvora. Aplink matosi kelios trobelės,...

Šio diktatoriaus tironija sunkiai protu suvokiama: po masinės egzekucijos prancūzams trūko kantrybė prabangiose vilose – kraupūs radiniai (81)

Centrinė Afrikos Respublika ( CAR ), nepaisant neapsakomai gausių gamtinių išteklių, išlieka...

Kremliaus logika: baugina JAV bombonešiais Lietuvoje, bet pasienyje griaudi rusų bombos (700)

Kodėl NATO sąmoningai kursto įtampą pasienyje su Rusija ? Kodėl Lietuvoje JAV ir...

Rimvydas Valatka. Paskutiniai neribotos valstiečių arogancijos metai? (572)

Ko neatimsi iš Karbauskio, tai arogancijos ir fantazijos. Priešingai nei dauguma jo į Seimą...

Baigėsi festivalis „Karklė“: didžiausi gerbėjai jau laukia kitų metų Papildytos nuotraukų galerijos (30)

Tris dienas trukusiame festivalyje „ Karklė Live Music Beatch 2018“ nuskambėjo paskutinis šių...

Justino Jankevičiaus nebelieka „Kitokiuose pasikalbėjimuose“: šiandien mes sukame skirtingais keliais (6)

„Kitokių pasikalbėjimų“ kūrėjas Mantas Bertulis socialiniame tinkle „Facebook“...

Papasakojo apie gyvenimą Lietuvos rojaus kampelyje: jis visai kitoks, nei mato turistai (12)

Kopos, miškas, iš vienos pusės Kuršių marios , iš kitos – jūra, gaivus oras. Atrodytų,...

Turgelių gyventoja: mes meldėmės, o jie atėjo kaip šėtonai (7)

Emilio Vėlyvio surežisuotas reklaminis šou per Žolinę Turgelių bažnyčioje papiktino...

Garsus japonų zen vienuolis: žmonės nevertina gėrio, todėl jų kūnas ir protas serga (5)

Žmogus legenda. Taip kalbama apie dzenbudistų meistrą iš Japonijos Taigen Shodo Harada Roshi....