aA
Šanchajaus autosalone „Audi“ gamintojai demonstruos naują įkraunamą hibridą – „Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“. Šis SUV klasės „gatvių kreiseris” spinduliuoja nežabotą galią ir sportiškumą, 100 km kelio sunaudodamas sunkiai įtikėtinus 2,5 l benzino.
Audi Q7 e-tron
© Gamintojo nuotr.

Kinijos publikai pirmą kartą bus parodytas naujasis „Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ jau pakeliui į masinę gamybą. Tikimasi, kad šis modelis į gatves išriedės 2016 metų pradžioje.

„Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ – pirmasis „Audi“ modelis, kuriame vienu metu dirba benzininis TFSI variklis, įkraunamas elektrinis pavaros mechanizmas ir „quattro“ visų ratų pavara. Judesį šiam automobiliui suteikia 2.0 TFSI benzininio variklio ir elektros motoro tandemas, išvystantis 367 AG ir iki 700 Nm maksimalų sukimo momentą. Šie parametrai suteikia galimybę gana masyviam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sek. ir išvystyti 220 km/val. maksimalų greitį.

Važiuojant standartiniu hibridiniu režimu (kai kartu veikia benzininis ir elektrinis varikliai), galima nuvažiuoti iki 1020 km. 100 km kelio sunaudojama tik 2,5 litro benzino ir į aplinką išmetama mažiau, kaip 60 g CO2. Važiuojant vien tik elektros varikliu, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 53 km kelią. Šiuo metu tai yra geriausias ekonomiškumo ir ekologiškumo rodiklis šioje klasėje. Matavimai atlikti pagal hibridiniams automobiliams Kinijoje taikomą PHEV metodiką.

Dar vienas naujojo „Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ akcentas – naujoviška temperatūros valdymo sistema, apimanti visą automobiliu sukuriamos šilumos valdymą, pradedant variklių ir akumuliatorių aušinimu (kas ypač svarbu įkraunamiems hibridams) ir baigiant oro kondicionieriumi bei išmetimo sistema. Optimalus kaistančių automobilio dalių aušinimas, šilumos nuvedimas bei antrinis panaudojimas – viena iš priemonių, užtikrinančių aukštą „Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ energinį efektyvumą.

„Audi Q7 2.0 TFSI e-tron quattro“ baziniame komplekte esanti MMI navigation plus navigacijos sistema valdoma MMI jutikliniu ekranu arba balso komandomis. Ji glaudžiai integruota į hibridinę eigos sistemą ir netgi yra tapusi savotišku jos valdymo pultu. Kai automobilis hibridiniu režimu važiuoja pagal navigacinės sistemos sudarytą maršrutą, navigaciniai duomenys panaudojami važiavimo energinio efektyvumo didinimui, pvz., automatiškai parenkami benzininio ir elektrinio variklio veikimo režimai, atsižvelgiant į kelyje būsimas įkalnes ir nuokalnes sudaromi pavarų perjungimo grafikai, pagal sankryžų skaičių planuojami start-stop ir stabdymo energijos regeneravimo sistemų įjungimo/išjungimo momentai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Porsche Taycan“ ruošia debiutui: Italijos lenktynių trasoje „kankino“ 24 valandas

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ intensyviai ruošiamas artėjančiam serijinio...

Sugalvojo, kaip važiuoti saugiau: leis automobiliams iš anksto žinoti, kokia kelio danga priekyje

Kelias nežinomas, o oras nepastovus, tad kelio danga vietomis sausa, o kai kur – šlapia. Tokios...

„Audi“ pristatė naujos kartos „RS6 Avant“: žada nustebinti vairuotojus (8)

Pristatęs naują „ Audi RS 6“, „ Audi Sport “ padalinys verčia naują galingų „Avant“...

Piktinasi: lietuviai išardė 130 tūkst. automobilių, bet tik kas penktą – legaliai (38)

Kai didžioji dalis plastiko neperdirbama ir vis daugiau šalių vyriausybių bei gyventojų stengiasi...

„Porsche“ pristatė dvi naujas „911 Carrera“ versijas

911 serija į šeimą priima naują narį – aštuntos kartos „ Porsche 911 Carrera“ šeima...

Top naujienos

Skandalų purtomų Žiežmarių gyventojai išplatino viešą laišką: vis dėlto šie žmonės yra ne tokie kaip mes (83)

Po sprendimo į naujus namus Žiežmariuose perkelti 10 protinę negalią turinčių asmenų...

Pradėjus aiškintis, kaip prie Matijošaičio įmonės sklypų ežeras virto sausuma, savivaldybė patyrė tikrą nesėkmių ruožą (264)

DELFI paskelbus publikaciją apie galimai nukasinėtą Lampėdžio ežero pakrantę šalia Kauno mero...

Skvernelis išsižada plano grąžinti senąją ilgųjų savaitgalių tvarką

Seimui lapkričio 2-ąją – Vėlines paskelbus nedarbo diena , premjeras Saulius Skvernelis...

Automobilių mokestis daugeliui bus siurprizas: kiek turės mokėti, sužinos tik paskutinę minutę (335)

Planuojamas taršos mokestis kelia karštas diskusijas. Nors šį mokestį turėtų mokėti daugelis,...

Sandoris milžinas baigtas: Lietuvos skelbimų portalai parduoti už šimtamilijoninę sumą (3)

Skelbimų svetainės „ Autoplius.lt “, „Aruodas.lt“ ir „Skelbiu.lt“ turi naują savininką...

Dvyliktuką Pietų Korėjoje pasirinksiantis Adomaitis ėmė taikyti bausmes dėl klaidų (35)

Lietuvos krepšinio rinktinė trečiadienio vakarą išvyksta į paskutinį kontrolinį turnyrą...

Trumpo sūnus Barronas – sunkiai atpažįstamas (1)

Savaitgalį Barronas Trumpas atrodė neatpažįstamas, išlipęs iš prezidentą gabenusio lėktuvo...

Kodėl keliuose žūva vaikai: pirmiausia reikia pradėti nuo tėvų klaidų

Apie artėjantį rugsėjį gatvėse primena išaugęs vaikų skaičius. Po ilgų atostogų...

Seime – siūlymas leisti sekmadieniais ilgiau prekiauti alkoholiu (82)

Nuo 2020 metų sausio siūloma ilginti prekybos alkoholiniais gėrimais sekmadieniais laiką.

Bankai paskelbė šiemet atsisakantys beveik 50 tūkst. darbuotojų – pirmauja Europa (38)

Bankai visame pasaulyje paskelbė apie daugiau kaip 48 500 darbo vietų panaikinimą šiais metais,...