„Volkswagen“ tyrimų ir plėtros vadovas Ulrichas Hackenbergis atskleidė, kad šis dviejų cilindrų variklis – tai modifikuota radikalios „Volkswagen XL1“ koncepcijos jėgainė. Pastarasis modelis taip pat turėtų pasirodyti 2013 m.

Jo teigimu, dyzelinis dviejų cilindrų variklis galės būti montuojamas visuose „Volkswagen“ koncerno pagal „New Small Family“ vadinamą platformą gaminamuose modeliuose. Tai reiškia, kad šis agregatas bus skirtas ne tik „Seat Mii“ bei „Škoda Citigo“, bet ir „Taigun“, kuris turėtų pasirodyti 2015-aisiais.

Dabar „Up“ gamoje esantis trijų cilindrų variklis taip pat galimas ir MQB platformos modeliuose. Tai reiškia, kad ateityje galima sulaukti ir naujojo „Golf“, varomo šiuo varikliu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (53)