Opel/Vauxhall“ kompanija nutarė netradiciškai įrodyti dyzelinės „Astros“ galimybes. Milbruko bandymų poligone, garsėjančiame didelio greičio trasa bei įspūdingais staigiais posūkiais, buvo surengtas 24 valandų važiavimas.
© Gamintojo nuotr.

Eksperimente dalyvavo dvi serijinės „Astros 2,0 CDTI“, jas pasikeisdami vairavo 12 pilotų, kurie siekė įvairių rekordų. Per 24 val. jie įveikė 4800 km, sustojimams skirdami vos 22 minutes. Visą bandymo laiką vidutinis greitis buvo 210 km/h. Rekordo buvo siekiama pagal FIA nustatytas serijinių automobilių klasifikacijos taisykles, atitinkančias 1600 – 2000 cm3 dyzelinių variklių techninius reikalavimus.

„Opel” ir jos seserinės kompanijos „Vauxhall” bandymų komanda siekė dvylikos pasaulio ir šešių Didžiosios Britanijos nacionalinių greičio ištvermės rekordų. 24 val. važiavimuose buvo naudojami privalomi atributai: saugos rėmais sutvirtintas salonas, „Corbeau“ lenktyninės sėdynės, „Luke“ saugos diržai, o visos kėbulo dalys patikimai pritvirtintos prižiūrint automobilių sporto specialistų prieš bandymus. „Opel/Vauxhall” dar vis laukia FIA patvirtinimo, jog rekordas buvo pasiektas.

Du „Astra CDTI” modeliai didelio greičio trasos žiede, Milbruke, startavo spalio 5 d., 16 val. Automobilius pasikeisdami vairavo devyni žurnalistai ir trys „Opel/Vauxhall” specialistai. Volkeris Strycekis, buvęs lenktynininkas ir „Opel Performance Cars & Motorsport” direktorius tapo komandos kapitonu. Buvęs kėbulinių automobilių lenktynių ekspertas ir lenktynių direktorius džiaugėsi rekordų siekimo, kuris truko 24 val., rezultatu: „Abu „Astra“ modeliai važiavo visu greičiu. Automobilių efektyvumas ir našumas leido pasiekti 24 val. maratoną. Be to, varikliams neteko papildyti alyvos.“

Michelin” padangų gamintojai buvo partneriais ir bandymams suteikė „Pilot Super Sports” padangas, kurios montuojamas ant visų naujų „Astra“ modelių. Vasarą, Milbruke šios padangos taip pat buvo testuojamos 500 mylių bandymuose, kad būtų įsitikinta jų patvarumu. V. Strycekis pabrėžė: „Padangas abiems automobiliams keitėme tik vieną kartą, ir tik dėl to, kad būtume tikri dėl saugumo, nes trasoje daug staigių posūkių.“

V. Strycekis į šį projektą ne tik atnešė automobilių sporto patirties, bet ir atgabeno į Angliją stiprų aptarnaujantį personalą, kuris prižiūrėjo „Astra“, 24 valandų Le Mano lenktynėse „Nürburgring” trasoje. Personalas greitai ir efektyviai pildydavo degalus ir dalyvaudavo vairuotojų pakeitimuose dieną ir naktį. Vis tai per parą truko vos 22 minutes.

„Tai tikras patvarumo įrodymas, „Astra“ saugumo ir našumo paliudijimas važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, kokiomis vairuotojai įprastai nevažinėja,“ – sako Duncanas Aldredas, „Opel/Vauxhall“ pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas, „Vauxhall“ valdybos narys ir generalinis direktorius. – Kartais per daug dėmesio skiriama šimtaprocentiniam automobilio valdymui ar įsibėgėjimo charakteristikoms, tačiau daugeliui vairuotojų ypač svarbu išskirtinis patikimumas saugumas, saugus valdymas. Šie bandymai tokias vertybes įrodė.“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volvo“ automobilių gamyboje naudos 25 proc. perdirbto plastiko (1)

Mažiausiai 25 proc. plastiko, naudojamo naujuose „Volvo“ automobilių modeliuose nuo 2025 metų,...

Netikėtas pasiūlymas „dyzelių“ Europoje kritikams atskriejo iš JAV (113)

Dalį verslo Europoje prancūzams su džiaugsmu pardavusi bendrovė „ General Motors “ visų...

Nepasotinamas norvegų apetitas elektromobiliams: „Hyundai“ buvo priversta stabdyti užsakymų priėmimą (33)

Norvegams taip patinka elektromobiliai, kad „ Hyundai “ buvo priversta sustabdyti užsakymų...

Savaitgalį Lietuvos keliais judės karinė technika: vairuotojai raginami išlaikyti atidumą (58)

Pasibaigus karinėms pratyboms „ Kardo kirtis “ ir „Perkūno griausmas“, šalies keliuose vėl...

Europos automobilių pardavimai gegužę prarado pagreitį (2)

Naujų automobilių pardavimai Europos Sąjungoje praėjusį mėnesį augo vangiai. Per metus jie...

Top naujienos

Valstybinį istorijos egzaminą laikę abiturientai liko gerokai nustebinti (47)

Pirmieji abiturientai iš valstybinio istorijos egzamino Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijoje...

Kam Lietuvoje priklauso žiniasklaida? (42)

Ar žiniasklaidai Lietuvoje pakanka skaidrumo? M360 kalbinti ekspertai neslėpė, kad šioje srityje...

Dėl gaisrų pavojaus ribojamas patekimas į miškus (13)

Dėl daugelyje rajonų vyraujančio 4 arba 5 klasės miškų gaisringumo uždraustas arba ribojamas...

Kalnietis apie galimą aštuntą „Žalgirio“ titulą paeiliui: tai maloniai nuobodus dalykas (1)

Kauno „Žalgiris“ jau pirmadienį gali iškovoti aštuntąjį iš eilės „Betsafe–LKL“...

Perduoda svarbią žinią emigrantams: jei norite gydytis Lietuvoje, turite tai žinote (10)

Legaliai užsienyje dirbantys emigrantai, privalomuoju sveikatos draudimu ( PSD ) apsidraudžia ir...

Nuo liepos Vilniaus svečiams bus taikomas naujas mokestis (15)

Nuo kito mėnesio Vilniuje įsigalioja miesto tarybos sprendimas dėl turisto rinkliavos. Nuo liepos...

Savaitės orai: progų atsikvėpti bus mažai (11)

Savaitės pradžia šalyje – labai šilta, pirmadienį oras kai kur kais iki 30 laipsnių, tačiau...

Goda ir Rolandas Alijevai išgyvena santykių krizę? (27)

Dainininkė, drabužių kūrėja Goda Alijeva ir buvęs krepšininkas, o dabar verslininkas Rolandas...

Lobis miško glūdumoje: net patys darbuotojai nežino, ką iš tiesų turi (6)

Druskininkuose yra vieta, kurią žino visi vietiniai. Tačiau jeigu kurio nors iš jų paklausite,...