Volvo Trucks“ pristatyta „I-Shift Dual Clutch“ – tai pirmoji rinkoje į sunkiasvorius sunkvežimius montuojama pavarų dėžė su dviguba sankaba.

Pavaros perjungiamos be galios perdavimo pertrūkių, todėl važiuojant išlaikomas sukimo momentas ir sunkvežimis greitėja tolygiai. Vairavimas tampa patogesnis ir efektyvesnis.

„Tais atvejais, kai reikia dažnai perjungti pavaras, pavyzdžiui, važiuojant kalvota vietove ar labai vingiuotu keliu, „I-Shift Dual Clutch“ sunkvežimio vairavimą perkelia į visiškai naują lygį“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.

Naujojoje pavarų dėžėje yra du pirminiai velenai ir dviguba sankaba. Tai reiškia, kad vienu metu gali būti parinktos dvi pavaros. Sankaba nulemia, kuri iš parinktų pavarų yra įjungta tam tikru momentu. „I-Shift Dual Clutch” pavarų dėžė sukurta remiantis „I-Shift“ technologija, tačiau priekinėje jos dalyje yra sumontuoti visiškai nauji komponentai.

„Važiuojant atrodo, tarsi sunkvežimyje būtų dvi pavarų dėžės. Kai pirmoje pavarų dėžėje parenkama viena pavara, antroje pavarų dėžėje jau yra paruošta kita pavara. Dėl dvigubos sankabos sistemos pavaros yra perjungiamos nė kiek nepertraukiant galios perdavimo. Tokiu būdu išlaikomas variklio sukimo momentas, o važiuoti yra gerokai patogiau“, – sako „Volvo Trucks“ jėgos agregatų vadovė Astrida Drewsen.

„Volvo FH“ modeliai su „I-Shift Dual Clutch“ pavarų dėžėmis bus pradėti gaminti 2014 m. rudenį. Ji bus siūloma „Volvo FH“ modeliams su „Euro 6“ D13 460, 500 arba 540 AG varikliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)