Atlikusi išsamius automobilių saugumo testus „Euro NCAP“ organizacija naujųjų KIA „Optima“ ir „Sportage“ modelių saugumą eismo įvykių metu įvertino maksimaliu balu – penkiomis žvaigždutėmis.
"Kia Optima"
© Organizatorių archyvas

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, abu automobiliai taip pat gavo itin aukštus įvertinimus už suaugusių keleivių saugumą („Optima“ - 89 proc., „Sportage“ – 90 proc.), o mažamečių keleivių saugumas įvertintas atitinkamai 86 ir 83 proc.

„Optima“ modelis buvo giriamas dėl savo itin aukšto saugumo lygio visiems keleiviams priekinio ir šoninio smūgio metu. Ir visai nesvarbu, kokio ūgio keleivis ir kurioje automobilio vietoje jis sėdi. Perkamiausias Europoje KIA automobilis padidinto pravažumo „Sportage“ taip pat gavo daug pagyrimų už keleivių saugumą, ypač šoninio smūgio į stulpą testo metu.

Pasitelkę pažangiausias aktyvaus saugumo technologijas naujieji KIA modeliai labai svarbioje „Euro NCAP“ organizacijos atliekamų testų „Saugumo pagalbos“ („Safety Assist“) kategorijoje surinko po 71 proc.

Anot gamintojo, naujieji KIA modeliai „Optima“ ir „Sportage“ – tai du, pačiomis moderniausiomis technologijomis pasižymintys automobiliai, kokius kada nors yra sukūrusi „KIA Motors“ komanda. Abu jie gali pasiūlyti platų eismo įvykių išvengti padedančių aktyvaus saugumo technologijų sąrašą.

Standartinėje komplektacijoje sumontuota „Vehicle Stability Management“ (VSM) sistema padeda užtikrinti saugumą pačiose įvairiausiose situacijoje, ypač kai vairuotojui reikia stabdyti įveikiant posūkį. Išvengti nemalonių incidentų taip pat padeda elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESC bei elektroninis vairo stiprintuvas. VSM ir ESC sistemos įsijungia vos tik jutikliams užfiksavus sukibimo praradimą. Dėl šių sistemų vairuotojui daug lengviau saugiai suvaldyti transporto priemonę.

Abu naujieji modeliai taip pat gali pasigirti spalvingu pasirenkamųjų saugumo technologijų sąrašu.

Naujųjų „Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų. Už tai reikia dėkoti ypač tvirtam plienui (AHSS).

50 procentų „Optima“ kėbulo yra pagaminta iš AHSS plieno, t.y. net 150 proc. daugiau, negu buvo naudojama ankstesnio modelio kėbulo konstrukcijoje (20 proc.). Be to, naujajam modeliui buvo sunaudota 450 proc. daugiau struktūrinių klijų. Šio inžinierių sprendimo rezultatas – 50 proc. pagerintas kėbulo atsparumas sukimui ir 8,6 kg lengvesnis kėbulo karkasas.

„Sportage“ modelis gali pasigirti dar didesniu AHSS plieno kiekiu. Trečios kartos modelio kėbulą sudarė 18 proc. šios itin tvirtos medžiagos, o naujojo modelio kėbulo konstrukcijai jo buvo panaudota net 51 proc. Dėl gerokai tvirtesnės struktūros naujojo „Sportage“ modelio atsparumas sukimui padidėjo 39 proc.

Puikų pasyvaus saugumo lygį padeda užtikrinti visus keleivius saugančios saugos oro pagalvės bei standartinės įrangos sąrašui priklausantys ISOFIX tvirtinimo taškai, skirti saugiai pritvirtinti vaikišką automobilinę kėdutę.

Naująją „Kia Optima“ Lietuvoje jau galima užsisakyti, o Slovakijoje gaminamas „Sportage“ modelis prekybos vietas turėtų pasiekti pirmąjį 2016 metų ketvirtį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ neskuba finansuoti „Uber“ varžovo (1)

Taksi programėlės kūrėjai „ Gett “ vargsta mėgindami surinkti daugiau lėšų, o...

„Tesla“ darbuotojai Vokietijoje išsireikalavo didesnių atlyginimų (3)

„ Tesla “ ir jos inžinerinio padalinio Vokietijoje darbuotojų lyderiai sutarė dėl naujos...

Atliktos kratos Vokietijos automobilių gamintojos BMW patalpose (18)

Europos Komisijos pareigūnai atlikto kratas Vokietijos automobilių gamybos kompanijos BMW...

„CityBee“ pasipildė dar vienu „Porsche“ (18)

Žiemai ruošiasi ne tik gamta, bet ir automobilių dalijimosi paslaugas teikiantis startuolis...

„Volvo“ trečiąjį ketvirtį padvigubino grynąjį pelną (3)

Švedijos sunkiasvorių transporto priemonių gamintoja „ Volvo “, prekiaujanti „Mack“,...

Top naujienos

T. Janonis. Šiai institucijai neverta skirti nė vieno euro (18)

Valstybinės žemės grobimas šiandien išgyvena aukso amžių. Tam laiko ir energijos negaili...

Kainų augimas įsibėgėjo: kas dar brangs (749)

Europos Sąjungos (ES) statistikos agentūros „ Eurostat “ duomenimis Lietuvoje kainos auga...

Savaitgalį suksime laikrodžius: įvedamas žiemos laikas (7)

Jau šios savaitės pabaigoje, sekmadienį, Lietuvoje bus įvedamas žiemos laikas . Laikrodžio...

Jau naktį į Lietuvą užsuks žiema (11)

Orai šią savaitę primins pasivėžinimą amerikietiškais kalneliais. Šilčiausia savaitės diena...

Vilniaus kriminalistai aptiko hašišo krovinį už 2 milijonus eurų (1)

Smūgis narkotikų kontrabandininkams: Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato...

Klasikinė situacija: organizmas nesiuntė jokių signalų, nors jį lėtai niokojo vėžys yra tik viena išeitis

Pastaruoju metu vis daugiau kalbama ne tik apie onkologinių ligų prevenciją, bet ir apie sėkmingus...

Prie LSDP frakcijos jungiasi D. Šakalienė (239)

Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP) Seime į komandą pakvietė jungtis Seimo narę Dovilę...

Austrijos siaubūno namuose – dar viena slapta patalpa

Josefas Fritzlis , kuris požeminiame kalėjime žagino savo dukrą ir tapo septynių jos vaikų...

Specialistai pataria ieškantiems padangų: kuo ypatingos kiniškos ir kas vyksta su restauruotomis (1)

Tradiciškai prieš kiekvieną šaltąjį sezoną prasideda padangų keitimo vajus. Rami galva, jei...

Ne tik Gedimino kalnas? Ant Trijų Kryžių kalno atsivėrė plyšys (327)

Gausus lietus pakenkė ne tik Gedimino, bet ir Trijų Kryžių kalnui – pavasarį čia atsivėręs...