Nepriklausomos saugumo ekspertų „Euro NCAP“ organizacijos bandymuose „Renault Talisman“ ir naujojo „Renault Megane“ pasyvus saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
"Renault Megane GT"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, drauge su naujaisiais „Espace“ ir „Kadjar“ modeliais, „Talisman“ ir „Megane“ papildė „Renault“ modelių ketvertuką, kurių saugumas 2015 metais buvo įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.

Tiek „Renault Talisman“, tiek ir naujasis „Renault Megane“ pasižymi dar didesniu saugumu, kurį užtikrina vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas, padedantis ir perspėjantis vairuotoją eisme, taip palengvindamas vairuotojo kasdienybę ir leisdamas susikoncentruoti į vairavimą.

Šie automobiliai kuriami ant platformos, tarp kurios privalumų galima paminėti gamyboje naudojamą itin tempimui atsparų plieną, iš kurio pagaminti lonžeronai, išorinės sijos ir skersiniai elementai (daugiausiai tie, kurie yra tarp variklio skyriaus ir salono). Vienas kvadratinis šio plieno milimetras gali atlaikyti net iki 120 kg siekiančią apkrovą.

Ši CMF C/D platforma taip pat apjungia efektyvias keleivių apsaugos sistemas, tarp kurių yra dvigubo veikimo priekinės saugos pagalvės, kurios išsiskleidžia priklausomai nuo smūgio krypties ir keleivio padėties.

Ši funkcija „Talisman“ ir naujajam „Megane“ automobiliui leido pelnyti aukštus suaugusiųjų ir vaikų apsaugos įvertinimo balus. Tuo tarpu saugos diržai turi įtempiklius ir prisitaikančius apkrovos ribotuvus, kurie įvertina apkrovos stiprumą, priklausomai nuo smūgio jėgos ir keleivių padėties.

Šoninio smūgio metu priekyje sėdintys keleiviai turi dvigubą apsaugą, kurią užtikrina naujausios kartos šoninės saugos pagalvės ir dvejos užuolaidinės oro pagalvės.

Jau 15 metų „Renault“ tobulina technologiją, kuri priešpriešinio smūgio metu keleiviams neleidžia praslysti po diržais. Kurdami šią technologiją „Renault“ naudoja ypatingus manekenus, turinčius lankstesnes kirkšnių vietas, taip leidžiant sumodeliuoti labiau realias situacijas kelyje atitinkančias sąlygas.

Ši technologija reikalauja dar daugiau dėmesio kuriant sėdynių ergonomiką ir įrengiant saugos diržų tvirtinimų vietas. O 2015 m. sausio mėn. „Euro NCAP“ protokolas, kuris kasmet yra griežtinamas, pirmą kartą pritaikė praslydimo po diržais ribojimo sistemos vertinimo kriterijų.

EuroNCAP vertinimai:

„Renault Talisman“

Vairuotojo apsauga: 86 proc.
Keleivių apsauga: 84 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 68 proc.
Apsaugos sistemos: 76 proc.

„Renault Megane“

Vairuotojo apsauga: 88 proc.
Keleivių apsauga: 87 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 71 proc.
Apsaugos sistemos: 71 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“ (54)

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „...

„Peugeot“ Vilniuje pristatė du naujus modelius ir paskelbė kainas (16)

Ketvirtadienį „Peugeot“ automobilių importuotojas Baltijos šalyse pristatė naujus modelius,...

Tyrimas: Lietuvoje mėgstamiausios „Audi“, „Toyota“ ir „Volkswagen“ automobilių markės (23)

Prieš dešimt metų, dar ekonominės krizės išvakarėse, didžioji dalis automobilį turinčių...

Atnaujintas populiariausias „Jeep“ Lietuvoje pasirodys metų gale (4)

Išskirtinė „ Jeep Renegade “ išvaizda bei pravažumas nedideliame kėbule – vis dar unikalus...

Ragina nelaukti ir skubiau uždrausti vidaus degimo variklius (241)

Londono meras Sadiqas Khanas ir kitų Didžiosios Britanijos miestų lyderiai ragina valdžią...

Top naujienos

Moters pagalbos šauksmas: kur dėtis po skyrybų su vaikais? (225)

Su vyru besiskirianti moteris atsidūrė akligatvyje – turi išsikraustyti iš namų, socialinio...

Gražulio vaikelio susilaukusi palangiškė: jis atsiprašė visos Lietuvos, tik ne manęs ir dukrelės (1056)

Skandalingojo politiko Petro Gražulio vaikelio susilaukusi palangiškė Birutė Navickaitė neslepia,...

Po ilgos tylos Adomėnas konservatoriams trenkė durimis ir išklojo nuoskaudas

„Sudie visa tai. Kiekviena politinė karjera baigiasi žlugimu“, - tokiu įrašu anglų kalba po...

Kaune ant kojų sukeltos spec. tarnybos – Aleksoto aerodrome sudužo lėktuvas papildyta (48)

Šeštadienį, 13.53 val., Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu 112 gautas...

Vakarą praleidau ligoninės priimamajame: prakaito, alkoholio, šlapimo kvapai ir ilgas laukimas (343)

Niekas nenorėtų ten patekti. Nei kaip pacientas, nei kaip lydintysis. Bet kartais ne pačioje...

Mokesčių inspekcija paskaičiavo: jei 12 eurų mokate už kepsnį – turėtų atnešti du kilogramus mėsos (501)

Palangos verslininkų noras per vasarą užsidirbti visiems metams padarė meškos paslaugą visos...

Baltijos moterų futbolo lygos rungtynės: „Kauno Žalgiris“ – „Parnu“

Baltijos moterų futbolo lygos rungtynės: „Kauno Žalgiris“ – „Parnu“. Tiesiogiai iš Kauno.

Gražulio narystė partijoje sustabdyta metams Papildyta (200)

Palangoje šeštadienį posėdžiavusi partijos „Tvarka ir teisingumas“ valdyba nusprendė...

Nakvynė pajūryje už 5 eurus: poilsiautojai iškenčia vos 2-3 dienas (205)

„Šalta, žmonių nėra, vasara – š*****“, – piktai rėžia namelius poilsiautojams...

Lietuvą palikdama Eurika Masytė sunkiai tramdė ašaras: ir šiandien dar jaučiuosi nepritapusi (165)

Minint valstybines šventes vis dar skamba legendinė daina „Laisvė“ ir turbūt nėra žmogaus...