Nepriklausomos saugumo ekspertų „Euro NCAP“ organizacijos bandymuose „Renault Talisman“ ir naujojo „Renault Megane“ pasyvus saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
"Renault Megane GT"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, drauge su naujaisiais „Espace“ ir „Kadjar“ modeliais, „Talisman“ ir „Megane“ papildė „Renault“ modelių ketvertuką, kurių saugumas 2015 metais buvo įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.

Tiek „Renault Talisman“, tiek ir naujasis „Renault Megane“ pasižymi dar didesniu saugumu, kurį užtikrina vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas, padedantis ir perspėjantis vairuotoją eisme, taip palengvindamas vairuotojo kasdienybę ir leisdamas susikoncentruoti į vairavimą.

Šie automobiliai kuriami ant platformos, tarp kurios privalumų galima paminėti gamyboje naudojamą itin tempimui atsparų plieną, iš kurio pagaminti lonžeronai, išorinės sijos ir skersiniai elementai (daugiausiai tie, kurie yra tarp variklio skyriaus ir salono). Vienas kvadratinis šio plieno milimetras gali atlaikyti net iki 120 kg siekiančią apkrovą.

Ši CMF C/D platforma taip pat apjungia efektyvias keleivių apsaugos sistemas, tarp kurių yra dvigubo veikimo priekinės saugos pagalvės, kurios išsiskleidžia priklausomai nuo smūgio krypties ir keleivio padėties.

Ši funkcija „Talisman“ ir naujajam „Megane“ automobiliui leido pelnyti aukštus suaugusiųjų ir vaikų apsaugos įvertinimo balus. Tuo tarpu saugos diržai turi įtempiklius ir prisitaikančius apkrovos ribotuvus, kurie įvertina apkrovos stiprumą, priklausomai nuo smūgio jėgos ir keleivių padėties.

Šoninio smūgio metu priekyje sėdintys keleiviai turi dvigubą apsaugą, kurią užtikrina naujausios kartos šoninės saugos pagalvės ir dvejos užuolaidinės oro pagalvės.

Jau 15 metų „Renault“ tobulina technologiją, kuri priešpriešinio smūgio metu keleiviams neleidžia praslysti po diržais. Kurdami šią technologiją „Renault“ naudoja ypatingus manekenus, turinčius lankstesnes kirkšnių vietas, taip leidžiant sumodeliuoti labiau realias situacijas kelyje atitinkančias sąlygas.

Ši technologija reikalauja dar daugiau dėmesio kuriant sėdynių ergonomiką ir įrengiant saugos diržų tvirtinimų vietas. O 2015 m. sausio mėn. „Euro NCAP“ protokolas, kuris kasmet yra griežtinamas, pirmą kartą pritaikė praslydimo po diržais ribojimo sistemos vertinimo kriterijų.

EuroNCAP vertinimai:

„Renault Talisman“

Vairuotojo apsauga: 86 proc.
Keleivių apsauga: 84 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 68 proc.
Apsaugos sistemos: 76 proc.

„Renault Megane“

Vairuotojo apsauga: 88 proc.
Keleivių apsauga: 87 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 71 proc.
Apsaugos sistemos: 71 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes“ dėl brokuotų oro pagalvių JK atšaukia 400 tūkst. automobilių (2)

„ Mercedes-Benz “ Jungtinėje Karalystėje atšaukia 400 tūkst. brokuotų oro pagalvių, kurios...

Rusija automobilių gamybą šiemet padidino daugiau kaip penktadaliu (27)

Rusija per tris šių metų ketvirčius pagamino 977 tūkst. lengvųjų automobilių – 21,4 proc....

Rugsėjį Lietuvos naudotų automobilių rinką vėl truktelėjo vokiški modeliai (1)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

„Volkswagen“ plečia komercinių modelių su visų ratų pavara gamą

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ pristato naujovę komercinių automobilių...

Patvirtino senokai sklandžiusius gandus: „Ferrari“ gamins FUV (12)

Nors ilgą laiką ir atkakliai neigė šią informaciją, kompanijos vadovas Sergio Marchionne...

Top naujienos

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (136)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Situacija dėl Gedimino kalno vis blogėja: įspėja jau ir praeivius (656)

Panašu, kad Gedimino pilies kalnas tampa nauja mūsų šalies gėda. Jame vėl formuojasi nuoplovos...

Orai: geros naujienos – visą savaitę (3)

Po ypač malonaus pirmadienio šiluma bus mažesnė, tačiau artimiausiomis dienomis didesnių...

G. Paluckas: nesu nei autokratas, nei piktas žmogus (71)

„Visada siekiu demokratinių sprendimų. Partija galės spręsti priimti atgal išėjusius narius....

Lietuvos pilietybę turintį amerikietį viliojęs L. Kleiza vėl atsigręš į M. Gecevičių? (7)

Vienintelis klubo vis dar neturintis praėjusį mėnesį Europos čempionate rungtyniavusios Lietuvos...

Pirkėjai jaučiasi apgaudinėjami, prekybininkai bėdos neįžvelgia (360)

Atidesni pirkėjai prekybos centruose jau seniai pastebėjo, kuomet už tą pačią, ar kiek didesnę...

Po sezono pavadinimą keisiantis „Lietuvos rytas“ tikisi uždirbti klubo piniginėje – skaičių kebeknė (132)

Vilniaus „Lietuvos ryto“ klubui šis sezonas bus paskutinis dabartiniu pavadinimu. Tai pirmadienį...

Uraganas Ofelija pasiekė Airiją: skelbiama apie pirmąsias aukas, galingi vėjai drasko stogus, rauna medžius žuvo 3 žmonės; atnaujinta 22.20 (137)

Britų salas užklupus uragano Ofelija liekanoms, tūkstančiai namų pietinėje Airijoje liko be...

K. Kardashian ruošiasi Kalėdoms: filmuoja sveikinimus ir džiaugiasi dirbtiniu sniegu kieme (9)

Ne veltui Lietuvoje juokaujama, kad pasiruošimas žiemoms šventėms prasideda iš karto po...

Kiek uždirbantis žmogus perka butą (95)

Būstas paprastai vienas brangiausių pirkinių žmogaus gyvenime. Apie tai, kiek reikia uždirbti,...