aA
Nepriklausomos saugumo ekspertų „Euro NCAP“ organizacijos bandymuose „Renault Talisman“ ir naujojo „Renault Megane“ pasyvus saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
"Renault Megane GT"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, drauge su naujaisiais „Espace“ ir „Kadjar“ modeliais, „Talisman“ ir „Megane“ papildė „Renault“ modelių ketvertuką, kurių saugumas 2015 metais buvo įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.

Tiek „Renault Talisman“, tiek ir naujasis „Renault Megane“ pasižymi dar didesniu saugumu, kurį užtikrina vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas, padedantis ir perspėjantis vairuotoją eisme, taip palengvindamas vairuotojo kasdienybę ir leisdamas susikoncentruoti į vairavimą.

Šie automobiliai kuriami ant platformos, tarp kurios privalumų galima paminėti gamyboje naudojamą itin tempimui atsparų plieną, iš kurio pagaminti lonžeronai, išorinės sijos ir skersiniai elementai (daugiausiai tie, kurie yra tarp variklio skyriaus ir salono). Vienas kvadratinis šio plieno milimetras gali atlaikyti net iki 120 kg siekiančią apkrovą.

Ši CMF C/D platforma taip pat apjungia efektyvias keleivių apsaugos sistemas, tarp kurių yra dvigubo veikimo priekinės saugos pagalvės, kurios išsiskleidžia priklausomai nuo smūgio krypties ir keleivio padėties.

Ši funkcija „Talisman“ ir naujajam „Megane“ automobiliui leido pelnyti aukštus suaugusiųjų ir vaikų apsaugos įvertinimo balus. Tuo tarpu saugos diržai turi įtempiklius ir prisitaikančius apkrovos ribotuvus, kurie įvertina apkrovos stiprumą, priklausomai nuo smūgio jėgos ir keleivių padėties.

Šoninio smūgio metu priekyje sėdintys keleiviai turi dvigubą apsaugą, kurią užtikrina naujausios kartos šoninės saugos pagalvės ir dvejos užuolaidinės oro pagalvės.

Jau 15 metų „Renault“ tobulina technologiją, kuri priešpriešinio smūgio metu keleiviams neleidžia praslysti po diržais. Kurdami šią technologiją „Renault“ naudoja ypatingus manekenus, turinčius lankstesnes kirkšnių vietas, taip leidžiant sumodeliuoti labiau realias situacijas kelyje atitinkančias sąlygas.

Ši technologija reikalauja dar daugiau dėmesio kuriant sėdynių ergonomiką ir įrengiant saugos diržų tvirtinimų vietas. O 2015 m. sausio mėn. „Euro NCAP“ protokolas, kuris kasmet yra griežtinamas, pirmą kartą pritaikė praslydimo po diržais ribojimo sistemos vertinimo kriterijų.

EuroNCAP vertinimai:

„Renault Talisman“

Vairuotojo apsauga: 86 proc.
Keleivių apsauga: 84 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 68 proc.
Apsaugos sistemos: 76 proc.

„Renault Megane“

Vairuotojo apsauga: 88 proc.
Keleivių apsauga: 87 proc.
Pėsčiųjų apsauga: 71 proc.
Apsaugos sistemos: 71 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Opel“ teks remontuoti dalį parduotų automobilių: kaip elgtis, jei vairuojate vieną jų (15)

Vokietijos Federalinė kelių transporto tarnyba (KBA) po kratų „ Opel “ biure aptiko programas,...

Elektrinis „Porsche“ nebus toks brangus, kaip manoma – dėkoti reikėtų „Teslai“ (6)

Vokietijos „Porsche“ gamybai rengia vien elektra varomą „Taycan“ modelį. Tačiau kitaip,...

Parodė, kas nutinka, jei automobilio oro pagalvė išsiskleidžia per vėlai (6)

Automobilio saugos pagalvės pastaruoju metu ypač aktuali tema Lietuvoje. Kai teisėsaugos...

Užsienio ekspertas Lietuvai: automobilio mokestis turėtų būti, nors ir nedidelis (144)

Europos Sąjungos (ES) narės privalo mažinti transporto taršą ir, anot užsienio ekspertų,...

„CityBee“ pasiūlė pasivažinėti „auksiniais ratais“ (12)

Trumpalaikės automobilių nuomos paslaugą siūlanti „CityBee“ savo parką papildė aukso...

Top naujienos

Sirijoje žuvusio „Vagner“ samdinio artimieji: neleido net karsto atidaryti (36)

Šių metų balandžio viduryje į Rusijos miestą Čitą iš Sirijos buvo pargabentas privačioje...

Žemės ūkio turizmas Baltarusijoje: mitologija, „dalelė SSSR“ ir savininkai-pensininkai (1)

Šiuolaikinis Lietuvos žemės ūkio turizmas dešimtmečiu vyresnis už Baltarusijos: ši verslo...

Prasidės tikrieji rudens nemalonumai: Lietuvą skandins lietus (3)

Anticiklonas savo pozicijas užleidžia labai nenoriai. Šiandien jis dar žada nepastoviai debesuotus...

Krepšinio aikštelėse – smurto proveržis: nokautai Lenkijoje ir Austrijoje epizodų įrašai (2)

Šeštadienio vakaras buvo neramus Europos krepšinio aikštelėse. Net dviejų šalių – Lenkijos...

Pasipiktinusi mama beda pirštu į savivaldybės apsukrumą: tai vaikų luošinimas (167)

„Neverkite, mamytės, jeigu jūsų vaikas negavo vietos valstybiniame darželyje. Jums pasisekė“,...

Į Lietuvą grįžusi ir mažą miestelį pamilusi lietuvė: atrodo, čia net vaikai gimsta kitokie (122)

Monika Peldavičiūtė gyvenimą kūrė milijonus gyventojų skaičiuojančiuose miestuose, tačiau...

Rapšys įspūdingai pagerino rekordą ir laimėjo auksą – visus varžovus pralenkė net 6 sek. (17)

Vroclave (Lenkija) vykstančiose XXIX Marka Petrusewicza atminimo plaukimo trumpajame (25 metrų)...

Indijoje viešėjusi kaunietė: šią šalį rekomenduoju tiems, kurie pasiryžę daug ištverti (50)

„Oro uoste, Amsterdame, sutikau pasaugoti paryžiečio, skrendančio į Indiją, lagaminą. Kai jis...

Ispanijoje – skausminga Messio trauma, kuri užtemdė svarbią pergalę

Šeštadienio vakarą buvo žaidžiamos trejos Ispanijos „La Liga“ čempionato 9-tojo turo...

Apie modelių tragedijas ryžosi prabilti ir manekenė Radvilė Labutytė: pasinaudoti merginomis siekia ne vienas (110)

Iš Lietuvos kilusiam modeliui Radvilei Labutytei jau seniai ne naujiena darbotvarkė, kurioje –...