aA
Įvykus avarijai ir užpildžius eismo įvykio deklaraciją dažnam vairuotojui atrodo, kad problemos tik prasideda – remonto darbai užtrunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių, o tuo atveju, jei automobilis sumaitotas nepataisomai, gali tekti ieškoti naujos transporto priemonės. Įprasta praktika tapo tokiu atveju pasinaudoti pakaitiniu automobiliu, kurio prireikia vis ilgesniam laikotarpiui, teigiama draudimo bendrovės pranešime žiniasklaidai.
Draudikai fiksuoja didžiausią pakaitinių automobilių poreikį per pusantrų metų
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Aktyvi vasara, kurią daugelis praleido keliaudami automobiliais Lietuvoje, atsispindi ir mūsų statistikoje. Šiemet turime rekordinę liepą, kai pakaitinių automobilių poreikis buvo didžiausias per pusantrų metų“, – sako „Lietuvos draudimo“, – pokyčius komentuoja „Lietuvos draudimo“ Gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.

Eksperto teigimu, pakaitinis automobilis „Kasko“ apsidraudusiems klientams siūlomas tuomet, kai transporto priemonę reikia remontuoti po patirtos žalos arba kai automobilio gedimo neįmanoma pašalinti per vieną dieną. Vasarą suaktyvėjus kelionėms po Lietuvą tokios paslaugos poreikis vėl išaugo. Taip pat pakaitinis automobilis suteikiamas klientams, kurių automobilis pavagiamas.

„Pakaitinis automobilis yra labai populiari paslauga – žmonėms tai yra būdas neiškristi iš nusistovėjusio gyvenimo ritmo. Nesunku įsivaizduoti, kokie logistiniai ir emociniai iššūkiai laikinai netekus automobilio kyla pasikeitus vairuotojo ir jo šeimos kasdienybei – tenka perplanuoti keliones į darbą, mokyklą, savaitgalio išvykas ir kitas veiklas, kur automobilis naudojamas kiekvieną dieną. Draudimas šiuo atveju siūlo priemonę, kuri leis kuo greičiau pamiršti nemalonias įvykio pasekmes ir, kol problema sprendžiama, tiesiogine to žodžio prasme judėti toliau“, – sako Andrius Gimbickas.

Pakaitiniu naudojasi vis ilgiau

Anot eksperto, pakaitinio automobilio poreikis auga ir todėl, kad vidutinis į eismo įvykius patenkančių „Kasko“ draustų transporto priemonių amžius yra 10,5 metų.

„Dažniausiai – net 75 proc. atvejų – pakaitinio automobilio prireikia po eismo įvykio, kada automobilis yra taisomas. Antra pagal dažnumą priežastis – sugadintas ir remontuojamas automobilio kėbulas. Tokių atvejų vien šiemet turėjome 14 proc.“, – aiškina Andrius Gimbickas.

Pasak eksperto, klientai dėl pakaitinio automobilio kreipiasi ir kitais atvejais – kai remontas užtrunka, arba susidūrus su vagyste.

„Per pastaruosius metus pakaitinis automobilis buvo suteiktas daugiau nei 150 klientų, nukentėjusių nuo vandalizmo ar vagystės“, – skaičiuoja Andrius Gimbickas.

„Lietuvos draudimo“ duomenys rodo, kad 2019 metais pakaitiniu automobiliu klientai naudojosi vidutiniškai 7 dienas. Tačiau per septynis pirmuosius šių metų mėnesius aptariamas laikotarpis ilgėjo ir dabar pakaitinio automobiliu naudojamasi vidutiniškai 7,89 dienas. Vasaros metu šis rodiklis siekė vidutiniškai 9 dienas. darbdavio Baltijos šalyse. „Lietuvos draudimo“ paslaugas renkasi 40 proc. visų apsidraudusiųjų Lietuvoje, o kitiems bendrovę rekomenduoja 9 iš 10 klientų. „Lietuvos draudimas“ kasdien padeda 430 savo klientų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
1.0000

Skaudi tiesa: pusė naujų automobilių po 3 metų neįveikia pirmosios techninės apžiūros (2)

Lietuvoje asmeniniai lengvieji automobiliai , kaip ir motociklai bei mopedai, atlikti techninę...

Elektromobilį krausim greitai ir (ar) patogiai?

Šiais laikais daugybei vartotojų labai svarbu, kad kiekvieną akumuliatorių turintį įrenginį,...

Į Vilniaus gatves išrieda elektriniai mažos talpos autobusai: pirmieji 6 nauji maršrutai

Rugpjūčio 16 d. Vilniuje pradeda važiuoti pirmieji elektriniai mažos talpos autobusai,...

„Jaguar Land Rover“ elektromobilio „I-Pace“ baterijoms suteikia antrą gyvenimą

„Perėjimas prie elektrinės ateities, kai bus gaminamos vien elektra varomos transporto priemonės,...

Naudotų automobilių trūkumas fiksuojamas ir elektromobilių rinkoje

Su naudotų automobilių trūkumu susiduriantys Lietuvos gyventojai vis dažniau žvalgosi į...

Top naujienos

Gyventojai pasidalijo sąskaitomis pasirinkus elektros tiekėją: pamačius dvigubai išaugusią sumą dreba ir rankos, ir kojos (2)

Šią savaitę daugiau kaip 660 tūkst. nepriklausomą elektros tiekėją pasirinkusių Lietuvos...

Delfi PliusAnastasija Fedčenko

Okupuotuose Ukrainos miestuose – siaubą rusų kariams keliantys ženklai

Laikinai rusų pajėgų užimtos Ukrainos teritorijos nepasiduoda, rusų kariams čia visai nesaldu,...

Karštis nesitrauks, bet debesų bus daugiau: kai kur trumpai palis, gali kilti škvalas

Sekmadienio dieną aukšto atmosferos slėgio laukas pasislinks rytų link ir Lietuva išliks jo...

Žiniasklaida: Bučos skerdikai sunaikinti, bet tai dar ne viskas (8)

Iš žiaurumuose Bučoje dalyvavusios 64-osios Rusijos Federacijos atskirosios motorizuotosios...

Ekstremalus šuolis „Karklėje“ jaunuoliui baigėsi nelaimingai: į įvykį atskubėjo medikai

Be skirtingų atlikėjų gausos festivalis „ Karklė “ lankytojams siūlo ir kitų įvairių...

Karybos ekspertas Ždanovas: Rusijos kariuomenės vadovybėje prasidėjo chaosas (6)

Rusijos generolai daro viską, kad tik jų neišsiųstų į karą Ukrainoje , nenori rizikuoti savo...

Atsargos pulkininkas: rusai jau stengiasi iš paskutiniųjų, bet ukrainiečiai turi gerą planą

Britanijos gynybos sekretorius Ben Wallace pareiškė, kad rusų veržimasis Ukrainoje buksuoja ir...

Su vėjeliu: Lietuvos merginų rinktinė – Europos čempionato finale (1)

Lietuvos jaunių merginų (iki 18 metų) rinktinė šeštadienio vakarą Heraklione, Graikijoje,...

Karas Ukrainoje. Zelenskis: tokios radiacijos grėsmės Europai nebuvo net Šaltojo karo laikais

Jungtinių Tautų branduolinės priežiūros tarnybos ekspertai ragina nedelsiant imtis veiksmų...