Naujasis „Toyota“ modelis turi 7 sėdimas vietas, ilgiausią segmente krovinių skyrių, keturių varančių ratų pavarą, gali tempti 2 tonų svorio priekabą. Naujausia „Toyota“ hibridinė pavara atitinka visus šiuolaikinio žmogaus, ieškančio erdvaus hibridinio SUV, poreikius.

Efektyvus keturiais ratais varomas hibridas

„Toyota“ skaičiuoja daugiau nei 20 metų patirties kuriant hibridines jėgaines – per tiek laiko įgautos žinios leidžia kurti galingiausius ir efektyviausius SUV. „Highlander“ įsikraunanti hibridinė sistema užtikrina galimybę vien elektra įsibėgėti iki 125 km/val. ir didelę dalį visos kelionės važiuoti neišmetant nei gramo teršalų.

Hibridiniame „Highlander“ montuojamas 2,5 l darbinio tūrio „Hybrid Dynamic Force“ benzininis variklis ir du elektros varikliai, o bendra sistemos galia siekia 248 AG. Toks derinys leidžia 100 km atstumą nuvažiuoti su 6,6 l degalų sąnaudomis, į aplinką išmetant tik 149 g/km CO2 – tai geriausias ne iš tinklo įkraunamo hibridinio automobilio galios ir anglies dvideginio santykis segmente.

Automobilis sukurtas ant naujosios TNGA-K platformos, kuri užtikrina septynviečio „Highlander“ erdvumą bei universalumą. Stumdoma antroji sėdynių eilė užtikrina paprastą patekimą į trečiąją sėdynių eilę, kurioje gali komfortiškai keliauti ir du suaugę žmonės.

Nulenkus trečiąją ir antrąją sėdynių eiles, bagažinės erdvė gali būti išplečiama iki įspūdingų 1909 l.

Be kitų funkcijų, galingas ir erdvus SUV gali tempti iki 2 tonų sveriančią priekabą.

Saugumas standartinėje įrangoje

Saugumas yra vienas pagrindinių „Toyota“ prioritetų, tad daugybė „Toyota Safety Sense“ aktyvių saugumo sistemų yra montuojamos jau standartinėje „Highlander“ įrangoje ir padeda vairuotojui įvairiose eismo situacijose.

Naujausia „Toyota Safety Sense“ apima susidūrimo išvengimo su aktyvia vairavimo pagalba (angl. „Pre-Collision Accident Prevention“ (PCS)) sistemą su pėsčiųjų aptikimu dieną ir naktį bei dviratininkų aptikimu dieną. Taip pat rinkinyje yra adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema (angl. „Adaptive Cruise Control“ (ACC)) su kelio ženklų atpažinimo (angl. „Road Sign Assist“ (RSA)) funkcija bei važiavimo juostoje pagalba (angl. „Lane Tracing Assist“ (LTA)) ir perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos (angl. „Lane Departure Alert“ (LDA)) sistema. Be to, rinkinyje yra ir automatinė tolimųjų šviesų sistema (angl. „Automatic High Beam“ (AHB)).

Hibridinio septynviečio visus varančiuosius ratus turinčio „Highlander“ SUV kaina Lietuvoje prasideda nuo 44 900 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)