aA
Prancūzų „Peugeot“ ir „Citroen“ koncerno įsigytas „Opel“ pristato naują prekės ženklo viziją. Pastarajai pristatyti pasitelktas koncepcinis „GT X Experimental“ – miesto visureigis, turintis kupė būdingų kėbulo linijų ir varomas elektra.
Opel GT X Experimental
© Gamintojo archyvas

„GT X Experimental“ atskleis, kaip atrodys „Opel“ automobiliai 2020 metų viduryje: drąsaus dizaino įperkami automobiliai. Pavadinime esantis X akcentuoja „Opel“ planus toliau plėsti SUV automobilių gamybą ir tikimasi, kad iki 2021 metų 40 proc. visų „Opel“ parduodamų automobilių sudarys būtent visureigiai.

„Opel“ ateities automobilio vizija – kompaktiškas, vos 4,063 m ilgio SUV (ratų bazė 2,625 m, plotis 1,830 m, aukštis su antena 1,528 m). Šiuo metu kompaktiški visureigiai itin paklausūs, todėl „Opel“ sieks, kad tokie automobiliai būtų įperkami dar didesniam klientų skaičiui.

„Opel“ laikydamasi strateginio veiklos plano „Pace!“ iki 2024 metų siekia elektrifikuoti visus savo modelius. Koncepcinis „GT X Experimental“ taip pat elektrinis, turintis 50 kWh bateriją. Nors „GT X Experimental“ nepretenduoja tapti visiškai autonominiu automobiliu, jis turės trijų lygių autonominio vairavimo funkcijas ir galės važiuoti savarankiškai.

Atsisakė įprastų detalių

Dizaino departamento viceprezidentas Markas Adamas teigia, kad specialistai iš naujo įvertino „Opel“ dizaino filosofiją ir ieškojo sprendimų, kaip dar stipriau atskleisti „Opel“ gryną ir drąsų dizainą. Projektuojant „GT X Experimental“ kiekviena funkcija buvo detaliai išanalizuota, norint išvengti nereikalingų dizaino elementų. Dizainerių komanda šį procesą pavadino „vizualine detoksikacija“.

Charakteringą koncepcinio automobilio siluetą akcentuoja ryškios grafinės linijos, aiškiai atskiriančios viršutinę ir apatinę kėbulo dalis. Apatinė dalis nudažyta šviesiai pilka spalva, o viršutinė automobilio dalis – variklio dangtis, stiklas, stogas – yra tamsiai mėlyni. Šios dvi automobilio dalys atskirtos „Opel“ ženklui būdingu geltonos spalvos akcentu, suteikiančiu automobiliui dinamiškumo.

„GT X Experimental“ keleiviai į saloną pateks pro ketverias plačiai, 90 laipsnių kampu. Panoraminis priekinis stiklas-stogas driekiasi iki užpakalinių sėdynių, suteikia šviesos ir erdvės pojūtį.

„Opel“ dizaineriai atsisakė tradicinių aštrių linijų, kurios sujungia kėbulo dalis. Visų durų viršutinė linija užmaskuota geltonos spalvos akcentu. Atsisakoma ir kitų įprastų kėbulo elementų, tokių kaip durų rankenos ir šoninio vaizdo veidrodėliai. Kėbulas lygus, kaip nulietas, o išorės veidrodėlius pakeičia išmaniai įmontuotos mažos kameros variklio dangčio šonuose, padailintos geltonos spalvos grafika.

Norint kompensuoti vizualinį minimalizmą, vos keletas integruotų grafinio dizaino elementų suteikia „GT X Experimental“ veržlumo įspūdį.

Vairuotojo pusėje užpakalinių durų slenkstyje išgraviruotos stilizuotos trikampio figūros, o vienoje iš jų įmontuotas nedidelis šešiakampis LED ekranas, rodantis baterijos įkrovimo lygį.

Opel GT X Experimental
Opel GT X Experimental
© Gamintojo archyvas

Vieną elementą turės visi modeliai

„GT X Experimental“ pirmą kartą pademonstruos, kaip atrodys „Opel“ modeliai ateityje. Variklio dangčio dizainas ir sparno formos dienos žibintai formuoja dvi aiškias ir ryškias linijas priekyje, kurių centre akcentuojamas legendinis prekės ženklo simbolis – žaibas.

Gale atkartojamas priekio vaizdas – žaibo ženklą pabrėžia dvi horizontalios galinių žibintų sparno formos linijos ir vertikali linija nuo stogo antenos iki buferio.

Sukurtas ir absoliučiai naujas priekio dizaino elementas. LED matricos priekiniai žibintai, pagalbinių sistemų jutikliai ir kamera su LED žaibo ženklu, rodančiu automobilio veikimo būseną skirtingomis spalvomis, sujungti unikaliu tamsinto organinio stiklo dizaino elementu, kuris primena motociklininko šalmo apsauginį pakeliamą skydelį ir yra pavadintas „Opel Visor“.

Šį elegantišką po variklio dangčiu besidriekiantį elementą turės visi „Opel“ modeliai nuo 2020 metų.

Opel GT X Experimental
Opel GT X Experimental
© Gamintojo archyvas

Garsiakalbius leis išsiimti

Erdvus salonas „Opel GT X Experimental“ sukurtas laikantis tokių pat principų kaip ir išorė – kuo mažiau nereikalingų detalių.

Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prietaisų skydeliui „Pure Panel“, kuris atkartoja priekio dizaino elementą „Opel Vizor“. Platus priekinis ekranas pasveikins vairuotoją ir parodys, kad daugybė įprastų valdymo mygtukų šiandieniniuose automobiliuose tampa nebereikalingi.

Du ekranai kairėje ir dešinėje rodo nedidelių išorinių kamerų fiksuojamą šoninį ir galinį vaizdus.
Sukurtas ir naujas vairo dizainas, kurio centrinė horizontali ašis atkartoja motociklininko šalmo pakeliamo skydelio formą. Kaip ir ant ratų, vairo centre puikuojasi žaibo ženklas, kurio pozicija išlieka statiška, nesvarbu, į kurią pusę vairas sukamas.

Salone keturios sėdynės atrodo taip, lyg plūduriuotų, o prie galvos atramų pritvirtinti ir nuimami garsiakalbiai leis mėgautis muzika ne tik automobilio viduje. Grafiniai elementai pabrėžia aiškų ir gryną interjero dizainą, o stilizuotos trikampio figūros matomos ant sėdynių atlošų, akceleratoriaus ir stabdžio pedalų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dėl atnaujintos gatvės pasiskundę Kauno vairuotojai tokio valdininkų atsakymo nesitikėjo (125)

Kauno centre esanti Kęstučio gatvė yra svarbi miesto transporto linija. Lygiagrečiai Laisvės...

Po 20 metų pertraukos pagamintas 8 serijos BMW kupė pasiekė Lietuvą (25)

BMW 8 serijos kupė pasiekė Vilnių. Gamintojo atstovai vadina šį automobilį prabangiausiu ir...

Įteisino lengvatą, bet vairuotojai įpročių nekeičia – naujove naudojasi vos 2 iš 10 (119)

Jau pusmetį Lietuvos vairuotojai neprivalo su savimi vežiotis krūvos dokumentų, tačiau 8 iš 10...

Elektromobiliams ir hibridams lengvatos turėtų būti skiriamos iš labiausiai teršiančių kišenės (23)

Šiemet iki gruodžio 1 dienos Lietuvos automobilių parką papildė 132 nauji elektromobiliai –...

Europa susiginčijo dėl naujų taršos normų automobiliams – pylos gavo austrai ir vokiečiai (36)

Kaip rašo „europe.autonews.com“, antradienį Europos Sąjungos šalims nepavyko surasti...

Top naujienos

Mauricas: Lietuva negaus 500 mln. eurų paramos, nes yra per „pigi“ 0_0 (146)

Ne paslaptis buvo tai, kad nuo 2020 metų Lietuvai mažės Europos Sąjungos (ES) finansinė parama....

Kručinskai paviešino tarnyboms įteiktą pareiškimą: toks mokymas mums yra amoralus (452)

Gintaras Kručinskas savo socialinio tinklo paskyroje paviešino pareiškimą, kurį vakar įteikė...

„MG Baltic“ byloje Landsbergis pasakojo apie susitikimus su Kurlianskiu atnaujinta 12.32 val. (349)

Teisėjai konservatorių lyderiui Gabrieliui Landsbergiui taiko išskirtines sąlygas, nors šis to...

Amerikiečių ekspertai: Rusija Ukrainoje planuoja sukelti masinę isteriją Ukrainos admirolas: Putinas dabar ypač susinervinęs (479)

Kaip rodo naujai atlikta analizė, panašu, kad Rusija ir toliau kurstys nesantaiką Ukrainoje: jau...

Geriausias amžius pastoti: įvardijo, nuo kada vaisingumas ima sparčiai mažėti (25)

Kada tinkamiausias metas pastoti ? Pasirodo, ko bepaklaustum, sulauksi skirtingų atsakymų....

Besilaukiančios Gerdos Žemaitės namuose gyva eglutė pridarė nemažai rūpesčių (23)

Gandrų laukimo emocijomis gyvenantys Gerda ir Andrius Žemaičiai savo namuose po ilgos pertraukos ir...

Skvernelis gauna atsakymus iš žvalgybos institucijų: konservatoriams tos informacijos neteiks (398)

Premjeras Saulius Skvernelis teigia iš žvalgybos subjektų jau sulaukęs pirmųjų atsakymų į...

Gyvai / GARSIAI! Fenomenalieji lietuviškos scenos chuliganai „Flying Saucer Gang“ (13)

Per ypač trumpą laiką į populiarumą viršūnę šovę vakarietiškojo naujosios mokyklos hiphopo...

5 diabeto ženklai, kuriuos pajutus, verta pasitikrinti (2)

Cukrinis diabetas – viena dažniausių lėtinių ligų, kurios pirmųjų požymių kai kurie...