Paslaugą planuojama teikti nuo kitų metų. Iš pradžių transporto priemonėse sėdės ir vairuotojai, kurie, įvykus įrangos gedimui, perims automobilio valdymą, sako „Delphi“ viceprezidentas inžinierius Glenas De Vosas.

Jei po testavimo technologija bus įvertinta teigiamai, besibaigiant dvejiems su puse metų sudarytos sutarties galiojimo laikotarpiui transporto priemonės jau galės važinėti be žmonių priežiūros.

„Iki sutarties galiojimo termino planuojame pademonstruoti visiškai automatiškai, be vairuotojo įsikišimo vairuojamus automobilius“, – prieš mėnesį spaudos konferencijoje sakė G. De Vosas. „Delphi“ tikisi „įrodyti, kad technologija patikima ir klientai ją naudos“.

G. De Vosas tikisi, kad automobilių naudojimo ir iškvietimo paslaugos miestuose taps vis populiaresnės. Jis taip pat mano, kad per testavimą „Delphi“ turės galimybę išsiaiškinti, kaip patobulinti parduodamuose automobiliuose diegiamą apsaugos nuo susidūrimų technologiją.

Singapūras – tai „Delphi“ gerai pažįstama vietovė. Čia įkurtas įmonės technologijų tobulinimo centras, taip pat veikia gamykla. „Delphi“ bus svarbiausia konsorciumo įmonė. Be jos konsorciume dalyvaus dar penkios įmonės. Pasak G. De Voso, dar anksti įvardyti likusius konsorciumo narius ir pavadinti juos partneriais.

Singapūre testuojamose šešiose transporto priemonėse „Delphi“ sumontuos vaizdo kameras, radarus ir lidarus. Automobilių modelių G. De Vosas neįvardijo, tik nurodė, kad tai bus elektroninės sistemos valdomos penkiavietės arba šešiavietės transporto priemonės.

2015-aisiais testuojamą autopiloto technologiją „Delphi“ sumontavo „Audi SQ5“. G. De Vosas sako, kad šį kartą bus pasirinktas kitas modelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją