Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, naujausiame Vokietijos žurnalo „Auto motor und sport“ numeryje (Nr. 26/2015) paskelbtas straipsnis apie automobilių gamintojų atsakomybę už savo deklaruojamus taršos ir degalų sąnaudų rodiklius. Atliekant šį testą, pasižymėjo tik penki gamintojai, kurių automobilių degalų sąnaudos yra mažesnės už oficialias Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas (NEDC).
„Jaguar“ ir „Subaru“ pasiekė geriausius testo rezultatus – jie buvo atitinkamai 11 ir 6 proc. mažesni už oficialiai paskelbtus degalų sąnaudų rodiklius. Didesnę ekonomiją tikrovėje nei bandymų stende taip pat pavyko įrodyti „Infiniti“ (5,2 proc.), „Porsche“ (4,8 proc.) ir „Land Rover“ (3,4 proc.).
Testas atliktas „Auto motor und sport“ įprastoje 275 km ilgio ekonomijos bandymų trasoje. Bandymų trasa driekiasi per užmiesčio kelius, greitkelius ir miesto gatves. Testas atliekamas stengiantis vairuoti ekonomiškai.
Faktinės automobilių degalų sąnaudos išmatuotos žurnalo ekspertų „rankomis“. Per paskutiniuosius dvejus metus šiuo testu nustatyti 600 naujų automobilių kuro sąnaudų rodikliai.