aA
Naujoji padidinto pravažumo „Passat Alltrack“ modifikacija nuo pirmtako skiriasi kitokios formos bamperiais ir į bendrą dizainą įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais.
Naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“
© Gamintojo nuotr.

Kaip ir ankstesnės kartos modelis automobilis turi dugno, ratų arkų, apatinės kėbulo dalies ir slenksčių apsaugas, pasižymi geresnėmis įkalnės ir nuokalnės įveikimo charakteristikomis, 2,75 cm aukštesnę nei įprasto modelio prošvaisą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, „4MOTION“ visų ratų pavarą su bekelės režimą turinčia pavarų dėže.

Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis TSI ir trys dyzeliniai TDI motorai, kurie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto 350 Nm sukimo momentą, 110 kW (150 AG) TDI variklis – 340 Nm, 140 kW (190 AG) – 400 Nm, o 176 kW (240 AG) – net 500 Nm sukimo momentą.

Visi varikliai komplektuojami su „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.

Jau bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ turi „4MOTION“ visų ratų pavarą. Įprastomis sąlygomis taupant degalus automobilis varomas tik priekiniais ratais, bet atsiradus praslydimo pavojui įjungiamas ir galinis tiltas. Be to, sukimo momentas skirtingiems ratams paskirstomas priklausomai nuo sukibimo, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Visų varančiųjų ratų sistema turi penktosios kartos „Haldex“ movą su EDS elektroniniu diferencialo blokatoriumi ir veikia drauge su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG turbobenzininio ir 240 turbodyzelinio modelio abi ašys komplektuojamos su „XDS+“ sistema, kurią už papildomą mokestį galima sumontuoti ir kitose automobilio versijose.

Visuose „Passat“ modeliuose su DCC adaptyvia važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Tuo tarpu naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikti sunkesnėmis nei įprasta sąlygomis.

Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmaniųjų vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. Čia sumontuota daug pažangių informacinių ir pramoginių sistemų su interneto prieigos galimybe, kurią užtikrina „App-Connect” sistema.

Saugumą užtikrina „Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, kuri padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, o pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys padeda išvengti pakartotinio smūgio.

Passat Alltrack degalų sąnaudos

Passat Alltrack degalų sąnaudos, l/100 km: 6,9 - 4,9 (vidutinės); CO2 tarša, g/km: 158 -129 (vidutinė), energinio efektyvumo klasė: C - A
Passat Alltrack 2,0 l TSI 162 kW (220 AG) degalų sąnaudos, l/100 km: 8,5 – 6,9 (vidutinės); CO2-Taršag/km: 158 - 157 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: C
Passat Alltrack TDI 110 kW /150 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 5,9 – 4,3 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: A
Passat Alltrack TDI 140 kW / 190 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,1 – 4,6 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 130 - 129 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B - A
Passat Alltrack TDI 176 kW / 240 AG degalų sąnaudos, l/100 km: 6,6 – 4,8 (vidutinės); CO2-Tarša g/km: 145 - 144 (vidutinės), energinio efektyvumo klasė: B

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sudėliojo visus tašku ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (96)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Kas parodo, ar visureigis geras – svarbios 8 savybės (52)

Rinkimai „Lietuvos metų automobilis 2019“ jau baigėsi – geriausiojo titulą iškovojo „...

Naudotų automobilių rinkos apsukos sulėtėjo bet, pavažinėtų mašinų Lietuvoje skaičius vis dar auga (7)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ skelbia, kad lapkritį Lietuvos naudotų automobilių rinka sulėtėjo...

Masinė avarija Vilniuje: paralyžiuota Geležinio Vilko gatvė (161)

Penktadienį sostinėje, piko metu, Geležinio Vilko gatvėje, link Gerosios Vilties žiedo, įvyko...

Gera žinia elektromobilių vairuotojams: Vilniuje bus įrengta 60 naujų įkrovimo stotelių (11)

Daugiausiai elektromobilių turinti sostinė plečia infrastruktūrą – jau kitąmet sostinėje bus...

Top naujienos

Pasiekė karjeros viršūnę Vokietijoje ir grįžo į Lietuvą: niekur kitur būti dabar nenorėtų (101)

Skaičiuojama, kad 78 proc. į užsienį emigravusių lietuvių ketina grįžti į Lietuvą. 31-erių...

Sudėliojo visus tašku ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (96)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Tarp mulais vadinamų narkotikų kurjerių – ne vienas lietuvis: po tokių „atostogų“ kai kurie namo ir nebegrįžta (102)

Mulai – taip vadinami sutikusieji dirbti narkotikų kurjeriais. Dalis jų dienas leidžia Pietų ar...

Kaip sulaukti 100 metų ir turėti šviesų protą: 10 mokslininkų rekomendacijų (12)

Vis daugiau žmonių gyvena ilgai – kai kurie 100 metų ir ilgiau. Mokslininkai bando suprasti, kaip...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Kodėl „geltonosios liemenės“ laimėjo, o „Paskutinis skambutis“ liko neišgirstas? (169)

Andriaus Tapino ir dešimčių profesinių sąjungų organizuotoje „Paskutinio skambučio“...

Ko dar mes galime laukti ir tikėtis iš žiemos? (37)

Lietuvoje gruodžio vidurys, beveik pačių tamsiausių dienų metas. Sakome „beveik“, nes kas yra...

Miunchene – Krampuso viršus: kaip „Žalgirio“ vyrus sprukti privertė vokiškas siaubūnas pažymiai žaidėjams (58)

Kauno „Žalgirio“ vyrai antrą sezoną iš eilės iš Vokietijos savo gerbėjams lauktuvių...

Bilis pagerino Lietuvos rekordą ir pateko į finalą (11)

Simonas Bilis pagerino Lietuvos rekordą ir pateko į Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo...

Nomedos Kazlaus partneris dėl vienos ypatybės išgirsta itin nekorektiškų klausimų (19)

Graži gruodžio tradicija tęsiama: lietuvių operos solistė sopranas Nomeda Kazlaus vėl kviečia...

Spalvingasis Laosas – maža, bet didelių stebuklų kupina šalis (2)

Laosas – tarsi balta varna Azijoje. Ji dažnai aplenkiama keliaujant į Vietnamą, Tailandą ar...