Europoje D segmento (sedanų ir universalų) automobilių kasmet parduodama daugiau kaip vienas milijonas, o tarp jų universalai sudaro 54 procentus. Todėl naujais „Renault Talisman Grandtour“ turės visus sedano privalumus, bet pasižymės dar didesniu praktiškumu.

Naujojo modelio matmenys yra lygiai tokie patys kaip ir sedano – ilgis 4,86 metro, plotis 1,87 metro, aukštis 1,46 metro, ratų bazė 2,81 metro. Stogo rėmai iš poliruoto aliuminio akcentuoja veržlią stogo liniją, kurią pratęsia ilgas galinis aptakas.

C statramsčiai ir chromu dekoruoti šoninių langų kraštai sustiprina universalo kėbulo išbaigtumo ir glotnumo įspūdį, nuožulnus galinis stiklas išvaizdai suteikia dinamiškumo efektą, nors bagažinės tūris išlieka didelis.

Lengvai pakraunama bagažinė ir praktiškas salonas

Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pravedus koja po galiniu buferiu, bagažinė užtikrina lengvą naudojimą ir pakrovimą. „Talisman Grandtour“ bagažinės talpa iki uždangalo yra 572 dm3 (VDA), o didžiausias krovinių skyriaus ilgis – 1 116 mm. Nulenkus galines sėdynes, šis skaičius padidėja iki 2 010 mm, o talpa – beveik iki 1 700 dm3 (VDA).

„Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija sedano kėbulu, yra klasės lyderis, vertinant salono erdvę. Be to, „Grandtour“ universalas, palyginti su sedanu, turi papildomą pranašumą dėl 30 mm didesnės erdvės gale sėdinčių keleivių galvoms, kuri dabar siekia 886 mm.

Patogios priekinės sėdynės pasižymi geriausiomis savybėmis klasėje – jos turi iki 10 galimų nustatymų su atmintimi, šildymo, vėdinimo, skirtingo masažo funkcijas ir šešiomis kryptimis reguliuojamus galvų atlošus. Taip pat priekinių sėdynių nugarėlėse panaudota tvirta, pusiau standi „Cover Carving“ technologija, užimanti mažiau vietos ir atlaisvinanti daugiau nei tris centimetrus gale sėdinčių keleivių keliams.

„Talisman Grandtour“ taip pat siūlomas su „Initiale Paris“ specifikacija, siūlančia dar daugiau rafinuotumo ir komforto, išskirtinę „Améthyste Black“ juodos spalvos išorės spalvą, specialią, stambaus rašto „Nappa®“ odos apdailą ir geresnę garso izoliaciją.

„4Control“ visų vairuojamų ratų sistema

Pirmą kartą šiame segmente „Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija sedano kėbulu, turi „4Control“ visų vairuojamų ratų sistemą, suderintą su aktyviais amortizatoriais. „4Control“ važiuoklė mieste automobiliui užtikrina išskirtinį vikrumą, užmiestyje ji suteikia didesnį važiavimo komfortą ir užtikrintumo jausmą.

„Renault Multi-Sense“ technologija leidžia suasmeninti įvairių nustatymų parametrus, naudojantis keturiais iš anksto nustatytais režimais („Comfort“, „Sport“, „Neutral“, „Eco“), taip pat pasinaudoti visiškai suderinamu „Perso“ režimu.

Keičiant važiavimo režimą kartu keičiama ir automobilio salono atmosfera, parenkant apšvietimo spalvą (mėlyną, raudoną, rusvai raudoną, žalią arba purpurinę), prietaisų skydelio pateikimą ir spalvą, modifikuojant variklio garsą.

Šiuolaikinis valdymo centras ir „Bose“ garsas

„Renault Talisman Grandtour“ siūlo „Renault R-Link 2“ multimedijos centrą su belaidėmis sąsajomis, kuris gali būti su 7 colių horizontaliu arba su 8,7 colio vertikaliu ekranu. „R-Link 2“ leidžia prižiūrėti pagalbines automobilio vairavimo sistemas ir kitą standartinę įrangą, pavyzdžiui, navigacijos sistemą, garso aparatūrą, klimato kontrolės funkciją. Be jutiklinio ekrano, galima naudotis specialiais mygtukais, centrinėje konsolėje esančiu daugiafunkciu sukamu valdikliu ir ant vairo rato esančiais mygtukais.

„Talisman Grandtour“ turi specialiai suderintą „Bose Surround Sound“ garso sistemą, kurią sudaro 12 aukštos klasės garsiakalbių ir žemų dažnių generatorius. „Centerpoint“ technologija gaunamą signalą konvertuoja į kelių kanalų signalą – taip sukuriamas erdvinis garsas. „Bose“ skaitmeninis signalo apdorojimo procesorius individualias „Talisman“ akustines savybes išnaudoja kuriant geriausią skambesį.

Plati pagalbinių vairavimo sistemų gama

Automobilyje bus sumontuota daug pagalbinių sistemų – prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo ir avarinio stabdymo sistemos, perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos ir saugaus atstumo palaikymą, ženklų atpažinimas su greičio viršijimo prevencija, aklosios zonos stebėjimas.
Taip pat automobilyje bus montuojama galinė vaizdo kamera, automatiškai įjungiamos tolimosios ir artimosios šviesos, elektroninis stovėjimo stabdys, priekiniai, galiniai ir šoniniai parkavimo jutikliai, automatinis parkavimo asistentas.

Kelionėje pravers priešais vairuotoją sumontuotas nulenkiamas spalvota ekranas, kuriame rodoma svarbi informacija – važiavimo greitis, navigacijos sistemos duomenys ir pagalbinių vairavimo sistemų pranešimai.

Važiavimo malonumą užtikrinantys efektyvūs varikliai

„Renault Talisman Grandtour“ siūlo tą pačią kaip ir sedano versijoje variklių gamą. Tai du benzininiai „Energy TCe150“ ir „Energy TCe 200“ varikliai, kurie gali būti derinami su septynių pavarų dviejų sankabų EDC automatinėmis transmisijomis. Taip pat bus siūlomi ir trys – 110, 130 ir 160 AG – „Energy dCi“ varikliai, kurie derinami su šešių greičių mechanine pavarų dėže arba šešių pavarų dviejų sankabų EDC automatine transmisija (galingiausias variklis komplektuojamas tik su automatine transmisija).

„Renault Talisman Grandtour“ bus siūlomas su galimybe pasirinkti iš keturių skirtingų įrangos lygių ir papildomai – su gamą vainikuojančia „Initiale Paris“ specifikacija. Pirmasis viešas šio automobilio pasirodymas įvyks 2015 metų Frankfurto automobilių parodoje, o prekyba Europoje bus pradėta pirmojoje 2016 metų pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)