Pirmiausiai „GM“ paskelbė uždarantys dalį gamyklų JAV, vėliau dėl šio žingsnio susilaukė JAV prezidento Donaldo Trumpo grasinimų, tada pasklido naujiena, kad tas „GM“ gamyklas gali nupirkti „Tesla“, bet jau yra aišku, kad to Elonas Muskas nedarys.

Dabar „GM“ praneša apie naują požiūrį į tolesnę savo plėtrą ir papildo anksčiau išsakytus planus „dėl kompanijos elektrifikavimo“.

Tąkart skelbė, kad ketinama pereiti prie elektromobilių, tačiau elektrinio pikapo nebus, o dabar informuojama, kad kompanija nemato savo ateities ir su hibridais.

„GM“ prezidentas Markas Reusas Detroito automobilių parodoje pateikė tolesnę kompanijos viziją. Kaip praneša „FoxNews“, atsakydamas į analitikų klausimus dėl hibridinių automobilių ateities bendrovėje, Reusas juos pavadino „atsakomąja priemone vidaus degimo varikliui“ ir teigė, kad geriau nukreipti išteklius į pilnai elektrinius automobilius.

Toks pareiškimas rodo staigų „GM“ kompanijos požiūrio pasikeitimą, kadangi automobilių gamintojas itin džiaugėsi savo turimu hibridiniu automobiliu „Chevrolet Volt“.

Panašu, kad „GM“ restruktūrizacija ir perėjimas į elektromobilių gamybą nulėmė ir „Chevrolet Volt“ galą. Kompanija paskelbė, kad šio hibridinio automobilio gamybą nutrauks dar per šių metų pirmąjį ketvirtį.

Dabar „GM“ pasirengusi nukreipti visą savo dėmesį į elektromobilius ir startuos su nauju ir prabangiu elektriniu „Cadillac“ automobiliu, kuris bus sukurtas ant „GM“ turimos „BEV3“ platformos.

Kada šis gražuolis pasirodys rinkoje dar yra neaišku, bet kompanija yra anksčiau užsiminusi, kad „tai bus greitai“.