Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje technologijų kompanija „Continental“ demonstruoja svarbiausius saugaus, pažangaus, neteršiančio aplinkos ir prieinamo ateities mobilumo sprendimus. Pristatydamas naujausius kompanijos pasiekimus, „Continental“ generalinis direktorius dr. Elmaras Degenhartas pabrėžė inovacijų svarbą elektromobilių ir savavaldžių automobilių plėtrai ir dialogo tarp kūrėjų ir įstatymų leidėjų svarbą: „Tai labai svarbu siekiant tokių užsibrėžtų ambicingų tikslų kaip aukų eliminavimas keliuose, švarios aplinkos užtikrinimas, taip pat komfortiškas ir prieinamas mobilumas“.
"Continental" interaktyvus automobilio salonas "Cockpit Vision 2025"
© Gamintojo archyvas

Taip pat, pasak dr. Degenharto, kur kas svarbiau diegti inovacijas ir išradimus nei įvedinėti elektromobilių kvotas, rašoma kompanijos pranešime žiniasklaidai.

„Automobiliai tampa mūsų biurais ir namais – gyvenamąja erdve ant ratų. Tačiau didesnė aplinkos apsauga ir eismo įvykių mažinimas gali būti pasiekti tik plačiu mastu įgyvendinant pažangiausius sprendimus. Neįmanoma naudoti įstatymų svertų bandant įdiegti naujausias technologijas, – sako dr. Degenhartas. – Kai kalbame apie elektromobilius, finansinės paskatos jų įsigijimui nėra pakankamai veiksnios ir nemanome, kad valdžios nurodymai, kokią gamintojų automobilių dalį turi sudaryti elektromobiliai, yra logiški. Inovacijos yra kur kas labiau įtikinančios nei valdžios įsikišimas.“

Trys inovacijų kryptys: savavaldžiai automobiliai, elektromobilumas ir jungiamumas

„Continental“ vadovas išskyrė kompanijos kuriamas inovacijas, kurios padės spręsti pagrindinius ateities automobilių pramonės iššūkius.

Ateities automobilių salonai bus pritaikyti ne tik vairuotojo poreikiams, bet ir esamai eismo situacijai – visa tai vyks intuityviai, sumaniai ir interaktyviai. Pavyzdžiui, vairuotojui informacija galės būti pateikiama ne tik prietaisų skydelyje ar centre esančiame ekrane, bet ir bet kurioje salono vietoje. O automobiliui važiuojant savavaldžiu režimu, salonas transformuosis ir jame neliks dalies valdymų prietaisų, taip pat tuo metu priekinio stiklo paviršiuje galės būti rodomi filmai ar kita informacija.

Taip pat jau labai greitai elektros varikliai taps mažesni, lengvesni ir pigesni. Pavyzdžiui, tokie kaip „Continental“ integruotas pavaros modulis, kurio serijinė gamyba bus pradėta 2019 metais – tai viename, itin lengvame bloke esanti transmisija ir valdymo elektronika – ši pavara sveria tik 75 kilogramus, bet pasiekia 150 kW galią, kuri gali būti padidinta net iki 320 kW.

"Continental" interaktyvus automobilio salonas "Cockpit Vision 2025"
"Continental" interaktyvus automobilio salonas "Cockpit Vision 2025"
© Gamintojo archyvas

Taip pat dr. Degenhartas akcentavo ir itin didelę naujos kartos akumuliatorių kūrimo svarbą, siekiant proveržio elektromobilių rinkoje.

„Šiandieniniai ličio-jonų akumuliatoriai yra per sunkūs, per dideli, per silpni ir per brangūs, o kietojo elektrolito akumuliatorius galima įkrauti greičiau ir jie yra saugesni. Tikimasi, kad šių naujos kartos akumuliatorių serijinė gamyba bus pradėta 2023 metais ir, pasak ekspertų, jų kaina bus žymiai mažesnė – jei dabar viena akumuliatoriaus kilovatvalandė kainuoja maždaug 200 eurų, tai ateityje kaina bus mažesnė nei 100 eurų. O tai reiškia, kad elektromobilis su 75 kWh talpos akumuliatoriumi, kuriuo bus galima nuvažiuoti maždaug 500 kilometrų, kainuos kaip įprastas dyzelinis automobilis. Ir tai jau bus esminis svertas didesniam šios technologijos pripažinimui tarp pirkėjų ir naudotojų“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ vadovas: mes iš naujo išrandame automobilį (10)

Vokietijos automobilių gamintojas „ Volkswagen “ (VW) penktadienį teigė per artimiausius...

Būsimas „BMW X8“ konkuruos su prabangiausiais modeliais (43)

2020 metais ketinamas išleisti „ BMW X8“ miesto visureigis, kaip spėjama, bus brangiausias...

Po patikros skandalo „Nissan“ vadovas žada grąžinti dalį savo atlyginimo (1)

Japonijos automobilių rinkos milžinės „Nissan“ generalinis direktorius Hiroto Saikawa...

„Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ pelnė garbingą apdovanojimą (6)

42-uosiuose „Golden Steering Wheel“ rinkimuose „ Porsche Panamera Turbo Sport Turismo“ buvo...

„Tesla“ vadovas pristatymo metu pribloškė gerbėjus (211)

Ketvirtadienį (lapkričio 16 d.) vakare (penktadienį ryte Lietuvos laiku) elektromobilių gamybos...

Top naujienos

Naujojo prezidento beieškant: ryškėja paprastų žmonių ir elito pasirinkimas (17)

Lietuvos gyventojai prezidento poste šiuo metu norėtų matyti tris vyrus – premjerą Saulių...

Gydytojas žino, ką pakeisti, kad laimingesni būtų tiek medikai, tiek pacientai (94)

Mano Idėja Lietuvai – padaryti taip, kad pacientai , kuriems iš tikrųjų reikia...

Reketininkams pasipriešinęs kaunietis papasakojo, kaip sulaukė keršto ir bėgo iš Lietuvos namuose vyras turėjo pinigų kambarį (158)

Kai dauguma išvykusių iš Lietuvos pradeda pasakoti savo istorijas, dažniausiai sako, kad...

Orai: į šalį užsuks žiema (4)

Pirmomis savaitės dienomis rudeniškus orus keis žiemiški: sparčiai atšals, o lietų keis...

Diatlovo perėjos incidentas: kraują stingdanti mįslinga istorija (111)

1959 metų sausį 23 metų Igoris Diatlovas aštuonių jaunų Sovietų Sąjungos žygeivių grupę...

Sutrypto „Žalgirio“ treneris pratrūko žaibais: reikėtų išvaikyti pusę komandos (18)

Labai abejotina, ar fiasko rudenį patyrusio Vilniaus „Žalgirio“ kapitono tiltelį ateinantį...

Aukso amžius baigiasi: laukia kitokių degalų kainų (186)

Kilus neramumams Saudo Arabijoje – ramybės nėra ir naftos rinkoje. Ekonomistai ir degalų...

Blogiausiai dirbančiu ministru gyventojai išrinko Verygą (249)

Negebėjimas susitvarkyti su Gedimino kalno irimu – tikrai ne vienintelė priežastis, kodėl...

Žadėjo, kad dirbs ūkyje, bet pateko į sekso vergiją: emigrantės pasakoja siaubingus dalykus (134)

Vos baigusios mokyklą jos emigravo, tikėjosi pradėti dirbti ūkyje, tačiau pateko į tikrų...

Pripažino: dėl Gedimino kalno buvo gaištamas laikas (124)

21-as mėnuo – maždaug tiek laiko praėjo nuo tada, kai Gedimino kalnas akis badančiomis...