Lyginant su standartiniu DS4 modeliu, „Racing“ versija yra 35 mm žemesnė, priekinė tarpvėžė – 55 mm platesnė, o galinė – 75 mm.

Įdomiausia „Citroen DS4 Racing“ dalis – turbininis 1.6 l darbinio tūrio, 256 AG variklis. Gamintojų teigimu, skaičiuojant tai, kad iš vieno šio variklio darbinio tūrio litro „išspaudžiama“ 160 AG, pagal šį santykį „DS4 Racing“ būtų rekordininkas tarp visų serijinių automobilių.

Daugiau jokių „Citroen DS4 Racing“ techninių charakteristikų gamintojai kol kas neatskleidžia. Neoficialiomis žiniomis, šis modelis bus gaminamas nuo 2013 m. ir konkuruos su tokiais automobiliais kaip „Ford Focus ST“, „Opel Astra OPC“ ir „Renault Megane RS“.

„Citroen“ skelbia, kad nuo 2010 m. jau yra parduota daugiau nei 180 tūkst. DS serijos automobilių. DS šeimą sudaro DS3, DS4 ir DS5 automobiliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)