aA
„Citroën Ami“ – tai naujas elektrinis miesto automobilis, kuris į rinką žengs jau šią vasarą. Tai nėra tik koncepcija – jau visai greitai šį automobilį galės įsigyti kiekvienas. Pabrėžiame – kiekvienas.
Koncepcinis "Citroen Ami", kurį įsigyti galės kiekvienas
Koncepcinis "Citroen Ami", kurį įsigyti galės kiekvienas
© Gamintojo archyvas

„Citroën Ami“ – tai elektromobilis 21 amžiaus jaunuoliui. Mobiliam žmogui, kuris yra susirūpinęs dėl planetos ateities, gyvena mieste ir neturi pinigų. Kartu tai – elektromobilis kiekvienam, nes techniškai „Ami“ net nėra tikras automobilis – jį bus galima vairuoti turint vos 16 metų. Toks universalumas, žinoma, turi savų trūkumų.

Dvivietis „Ami“ yra 2,41 m ilgio ir sveria 485 kg. Po šio automobilio grindimis – 5,5 kWh ličio jonų baterija, kurios turėtų pakakti 70 km. Miestuose gyvenantys europiečiai per dieną retai nuvažiuoja net 30 km, todėl „Ami“ baterijos iš tikrųjų pakaks daugeliui. Mažesnė baterija leidžia pasiūlyti žemesnę kainą, o automobilis įkraunamas vos per 3 valandas iš įprasto namų kištukinio lizdo.

Maksimalus „Ami“ greitis – 45 km/val. Tai, žinoma, nėra daug, bet „Ami“ niekur iš miesto ir nekiš nosies. Pats automobilis yra lengvai parkuojamas, visiškai tylus ir, kaip jau nusprendė internautai, negražus. Kita vertus, pirkėjai galės pasirinkti iš keturių spalvų – pilkos, oranžinės, mėlynos ir rusvai žalsvos.

Beje, kalbant apie pirkimą, „Citroën Ami“ bus prieinamas internete. Užsuksite į puslapį, įsidėsite „Ami“ į krepšelį ir atėjus laikui jis atkeliaus į jūsų namus. Žinoma, jei esate senamadiškas, galėsite įsigyti šį automobilį ir įprastame salone. Arba prekybos centre – „Citroën“ planuoja pardavinėti šiuos automobilius ir įvairiuose kioskuose.

„Citroën Ami“ kainuos 6000 eurų. Tiesa, „Citroën“ mano, kad daugiau žmonių norės šį automobilį išsinuomoti – tai galima padaryti sumokėjus 2644 eurų įmoką ir vėliau mokant po 20 eurų per mėnesį. Ir, žinoma, „Ami“ bus prieinamas ir per dalijimosi automobiliais paslaugas. „Citroën“ teigia, kad važinėti šiuo automobiliu yra pigiau nei viešuoju transportu. Visai pigu, jei jį įsikrausite, pavyzdžiui, darbe.

„Citroën Ami“ yra toks praktiškas, kokio ir galite tikėtis. Priekinės sėdynės yra greta viena kitos, tačiau salone yra nemažai vietos smulkmenoms pasidėti. Gale yra nedidelė bagažinė pirkiniams.

Ar „Citroën Ami“ sulauks sėkmės? Tikrai taip. Tai yra pigus ir įdomus miesto elektromobilis tiems, kurie neprisimena kelių į degalines. „Ami“ bus įkraunamas namie, tarsi koks kompiuteris ar telefonas. Tai – tik dar vienas prietaisas išmanaus jaunimo kišenėje. Juolab, kad vienintelis tikras „Citroën Ami“ konkurentas yra „Renault Twizy“, kuris yra kur kas mažiau praktiškas.

www.technologijos.lt
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(15 žmonių įvertino)
3.6000

Važinėjantiems žieminėmis dygliuotomis padangomis teks rinktis: rizikuoti susirgti COVID-19 arba gauti baudą (107)

Balandžio 1 -oji automobilių vairuotojams įprastai žymi metą, kai žiemines padangas galima...

Nauji vairuotojų iššūkiai: kelyje susiduria su gedimais, kurių prieš penkerius metus dar nebuvo (28)

Draudikai pastebi, kad pastaraisiais metais gerokai padaugėjo atvejų, kai pagalbos kelyje tarnybą...

Kinai ėmė gaminti konkurentą „Tesla Model 3“: Europą pasieks jau šią vasarą (5)

Pernai Ženevos automobilių parodoje buvo pristatytas antrasis „ Polestar “ automobilis, kuris...

Ką daryti, jei automobilio techninė apžiūra baigėsi, o į TA stotį nesinori dėl COVID-19 grėsmės (14)

Įprastomis sąlygomis Lietuvoje kiekvieną dieną atliekama iki šešių tūkstančių transporto...

Elektromobilių ekspertas pastebėjo naują tendenciją, kuri jau tapo realybe Lietuvoje (20)

Naujų technologijų entuziastams ir prisiekusiems mažinti aplinkos taršą 2020-ieji – naujų...

Top naujienos

Tarp Seimo narių – rimtas konfliktas: dirbti su tauta ar karantinuotis su tauta (246)

Šią savaitę buvo patvirtintas koronaviruso atvejis tarp Seimo kanceliarijos darbuotojų. Kovo...

Verslininkai griebiasi šiaudo: bankams neskolinant, apgulė kitas paskolas dalijančias įmones paklausa augo 5 kartus (65)

Kovo 16-ąją Lietuvoje dėl koronaviruso grėsmės įvedus karantiną, savo duris laikinai užvėrė...

Aiškėja daugiau detalių apie koronaviruso kilmę: tikrasis kaltininkas yra sumanesnis už mokslininkus (131)

Vienas populiariausių mitų apie koronavirusą – jis buvo sukurtas laboratorijoje. Tokią teoriją...

Naujausi duomenys Lietuvoje: šiuo metu šalyje koronavirusu užsikrėtę 44 medikai daugiausia Vilniuje (16)

Šiuo metu, remiantis sekmadienio dienos duomenimis, koronavirusu užsikrėtę 44 medikai, sako...

Lukašenka pažėrė naujų įžvalgų apie sportą ir virusus: ar tu matei, kad jie čia skraidytų? (21)

Baltarusijos futbolo čempionatas vyksta , o šios šalies prezidentas Aleksandras Lukašenka pats...

The Economist

Pandemijos pabaigos kaina: greičiausiai reikės priimti labai skausmingų sprendimų

Norint tiek išsaugoti gyvybes, tiek išgelbėti ekonomiką greičiausiai reikės priimti labai...

Šalys pradeda kaupti maisto atsargas, keldamos pavojų pasaulinei prekybai (39)

Maisto atsargas šiuo metu kaupia ne tik pirkėjai. Kai kurios vyriausybės konoraviruso pandemijos...

Psichoterapeutas: jei situacija tęsis dar 6 savaites, bus kardinalių socialinių pokyčių (681)

Nors pandemija palies visas gyvenimo sritis, ypatingą svarbą turi kintanti socialinė...

Niūri britų mokslininkų prognozė: mirčių nuo COVID-19 skaičius gali būti sukrečiantis JAV ekspertas: aukų šalyje gali būti iki 200 tūkst. (292)

Nepaisant įgyvendinamų griežtų priemonių, Imperatoriškojo koledžo Londone mokslininkai...

Sekmadienį Lietuvoje patvirtinti dar 23 COVID-19 atvejai: bendras skaičius – 460 (422)

Sveikatos apsaugos ministerija praneša, kad šiandien, atlikus tyrimus, Lietuvoje patvirtinti dar...

|Maža didelių žinių kaina