aA
Pristatydamas naujos kartos kompaktinį hečbeką C4 Prancūzijos automobilių gamintojas „PSA/Peugeot-Citroen“ ketina nustatyti neaukštas kainas ir nesiūlyti pirkėjams didelių nuolaidų.
Citroën C4
Citroën C4
© Gamintojo nuotr.

Šis žingsnis yra esminis „Citroen“ strategijos pokytis, nes anksčiau ši markė garsėjo bene didžiausiomis nuolaidomis Europoje. Vis dėlto didelės nuolaidos skaudžiai atsiliepia automobilių likutinei vertei, o įmonių autoparkams tai yra svarbus parametras. Be to, tokios nuolaidos menkina ir markės įvaizdį.

C4 produkto vadovas Jeanas-Michelis Marmiesse pastebi, kad pristatydami naują modelį gamintojai dažnai nustato aukštą pradinę kainą, tačiau C4 iš pat pradžių pasižymės konkurencinga kaina, kuri turėtų padėti jam greitai rasti savo nišą ir pasiekti nemažas pardavimų apimtis. C4 su 1,6 l (88 kW) benzininiu varikliu Vokietijoje kainuoja nuo 17 450 eurų (60 250 Lt), tuo tarpu kompaktinių automobilių klasės lyderis „Volkswagen Golf“ šioje šalyje kainuoja nuo 16 825 eurų (58 090 Lt). Tiesa, šis pigiausias „Golf“ turi silpnesnį 1,4 l (59 kW) benzininį agregatą, o pasirinkus versiją su brangesne „Comfortline“ įranga ir turbininiu 1,4 l (90 kW) motoru tektų pakloti 21 250 eurų (73 370 Lt). Nors „Golf“ bazinė kaina yra mažesnė, PSA tikina, kad C4 bus konkurencingas dėl įrangos ir technologijų.

„IHS Global Insight“ rinkos analitikas Carlosas Da Silva pastebi, kad jau ateidami į saloną „Citroen“ klientai tikisi didelių nuolaidų, o jų lūkesčiai taip greitai tikrai nepasikeis. Dėl to „Citroen“ pardavėjams teks nelengvas darbas įrodyti pirkėjams C4 technologijų, įrangos ir bendros kokybės privalumus. Da Silva pripažįsta, kad po tinkamų apmokymų ši užduotis pardavėjams gali būti įveikiama, tačiau jiems teks stengtis gerokai labiau nei, pavyzdžiui, „Volkswagen“ atstovams.

Da Silva sutinka, kad norėdamas padidinti pardavimus „Citroen“ turi taikyti naują kainų strategiją, tačiau atkreipia dėmesį, jog kompaktinių automobilių segmentas Europoje yra vienas svarbiausių, tad konkurentai tikrai nesėdės sudėję rankų.

C4 bus galima užsakyti adaptyvius žibintus, apie „aklojoje“ zonoje esančius automobilius ir atsitiktinį eismo juostos kirtimą įspėjančias sistemas bei sėdynes su masažo funkcija. Šis modelis bus komplektuojamas su 1,6 l atmosferiniu (88 kW) ir turbininiu (115 kW) benzininiais bei 1,6 l (68 kW arba 82 kW) ir 2,0 l (110 kW) dyzeliniais motorais.

„Autotyrimai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kodėl „Audi“ stabdė „e-tron“ gamybą: su šia problema susiduria vis daugiau gamintojų (7)

„Audi e-tron“ yra pirmasis Vokietijos gamintojo elektromobilis. Vos tik šis SUV buvo...

Lietuvą pasiekė pirmieji „Porsche Taycan“: sostinės apylinkėmis važinėsis visą savaitę (3)

Vilnių pasiekė pirmasis „Porsche“ istorijoje visiškai elektrinis automobilis „Taycan“....

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (29)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (6)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (3)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

Top naujienos

Kęsto Komskio verslas žlunga nesumokėjęs našlaičiams (137)

Vilnietė Simona Kibirkštytė viena augina du mažus vaikus. Be tėvo juos paliko tragiška avarija,...

Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais (43)

Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“...

Nuramino dėl Vilniuje įtarto koronaviruso atvejo: visi mėginiai neigiami (125)

Dėl koronaviruso tirto iš šiaurės Italijos grįžusio vyro mėginiai buvo neigiami, patvirtino...

Italija ištikta šoko, pirminio koronaviruso šaltinio nustatyti nepavyksta šalį krečia ir politikų rietenos (41)

Europoje kilusios koronaviruso bangos paliestoje Italijoje tolydžio plinta panika. Šalies...

Mirė Sausio 13-osios byloje kaltu pripažintas buvęs sovietų gynybos ministras (66)

Maskvoje mirė buvęs Sovietų Sąjungos gynybos ministras Dmitrijus Jazovas , pranešė Rusijos...

Koronavirusui skverbiantis į Europą, prognozuojamos pasekmės: Lietuvos ekonomikai tai atsilieps (26)

Lietuvos ekonomikai Kinijoje ir Šiaurės Italijoje siaučiančio koronaviruso pasekmės bus...

Ant suolo lemiamu metu paliktas Motiejūnas: Kinijoje gynybos principai kitokie (3)

Donato Motiejūno sugrįžimas į Lietuvos rinktinę nebuvo rožėmis klotas. Pasitelkęs savo...

The Economist

Vėl paverskime Europą nuobodžia! (1)

ES ginčijasi dėl smulkmenų ir džiaugiasi grįžusiu nuobodžiu stabilumu.

Bankai nespėja dalyti paskolų, tačiau NT analitikas ragina pradėti galvoti logiškai (51)

Ekonomistai jau kelerius metus viešojoje erdvėje kalba, kad gyvenimas Lietuvoje gerėja. Vienas iš...

Euras reaguoja į pasaulinio finansavimo isteriją: sunku atremti kitų valiutų patrauklumą (30)

Dar per anksti skelbti apie euro traukimąsi, net po prasčiausios jo metų pradžios nuo 2015 metų....

|Maža didelių žinių kaina