Šis žingsnis yra esminis „Citroen“ strategijos pokytis, nes anksčiau ši markė garsėjo bene didžiausiomis nuolaidomis Europoje. Vis dėlto didelės nuolaidos skaudžiai atsiliepia automobilių likutinei vertei, o įmonių autoparkams tai yra svarbus parametras. Be to, tokios nuolaidos menkina ir markės įvaizdį.

C4 produkto vadovas Jeanas-Michelis Marmiesse pastebi, kad pristatydami naują modelį gamintojai dažnai nustato aukštą pradinę kainą, tačiau C4 iš pat pradžių pasižymės konkurencinga kaina, kuri turėtų padėti jam greitai rasti savo nišą ir pasiekti nemažas pardavimų apimtis. C4 su 1,6 l (88 kW) benzininiu varikliu Vokietijoje kainuoja nuo 17 450 eurų (60 250 Lt), tuo tarpu kompaktinių automobilių klasės lyderis „Volkswagen Golf“ šioje šalyje kainuoja nuo 16 825 eurų (58 090 Lt). Tiesa, šis pigiausias „Golf“ turi silpnesnį 1,4 l (59 kW) benzininį agregatą, o pasirinkus versiją su brangesne „Comfortline“ įranga ir turbininiu 1,4 l (90 kW) motoru tektų pakloti 21 250 eurų (73 370 Lt). Nors „Golf“ bazinė kaina yra mažesnė, PSA tikina, kad C4 bus konkurencingas dėl įrangos ir technologijų.

„IHS Global Insight“ rinkos analitikas Carlosas Da Silva pastebi, kad jau ateidami į saloną „Citroen“ klientai tikisi didelių nuolaidų, o jų lūkesčiai taip greitai tikrai nepasikeis. Dėl to „Citroen“ pardavėjams teks nelengvas darbas įrodyti pirkėjams C4 technologijų, įrangos ir bendros kokybės privalumus. Da Silva pripažįsta, kad po tinkamų apmokymų ši užduotis pardavėjams gali būti įveikiama, tačiau jiems teks stengtis gerokai labiau nei, pavyzdžiui, „Volkswagen“ atstovams.

Da Silva sutinka, kad norėdamas padidinti pardavimus „Citroen“ turi taikyti naują kainų strategiją, tačiau atkreipia dėmesį, jog kompaktinių automobilių segmentas Europoje yra vienas svarbiausių, tad konkurentai tikrai nesėdės sudėję rankų.

C4 bus galima užsakyti adaptyvius žibintus, apie „aklojoje“ zonoje esančius automobilius ir atsitiktinį eismo juostos kirtimą įspėjančias sistemas bei sėdynes su masažo funkcija. Šis modelis bus komplektuojamas su 1,6 l atmosferiniu (88 kW) ir turbininiu (115 kW) benzininiais bei 1,6 l (68 kW arba 82 kW) ir 2,0 l (110 kW) dyzeliniais motorais.