aA
Citroen“ pristato dešimtosios kompaktinių hečbekų kartos modelius – C4 kartu su visiškai elektriniu „e-C4“. Jie išsiskiria aukšto lygio komfortu, charakteringomis važiavimo savybėmis bei unikaliu dizainu. 2020 m. „Citroen“ gamoje iš viso bus šeši elektros pavarą turintys automobiliai, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Citroen e-C4
Citroen e-C4
© Gamintojo archyvas

Komfortas visiems

Unikalūs ir ryškūs naujasis C4 bei elektrinis ‚e-C4“ pataiko tiesiai į kompaktinių hečbekų segmento dešimtuką. Aerodinamiški modeliai pratęsia „Citroen“ tradicijas, o išorėje išsiskiria V formos priekiniai ir galiniai LED žibintai. Kiekvienas klientas automobilį galės konfigūruoti pasirinkdamas iš 31 eksterjero spalvų kombinacijos bei 6 apdailos variantų viduje.

Naujasis „e-C4“ yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroen“ automobilis. Kartu su C4 jis suteikia galimybę klientams rinktis iš trijų tipų efektyvių variklių: elektrinio 100 kW (136 AG), naujos kartos „Euro 6d“ reikalavimus atitinkančių benzininių (nuo 100 iki 155 AG) arba dyzelinių (nuo 110 iki 130 AG).

Naujuosiuose C4 bei „e-C4“ montuojama „Citroen Advanced Comfort“ programa, siūlanti aukšto lygio komfortą įvairiose srityse. Pakabos sistema „Progressive Hydraulic Cushions“ ir „Advanced Comfort“ sėdynės užtikrina važiavimo komfortą, o didelė erdvė viduje leidžia kiekvienam keleiviui jaustis patogiai – pavyzdžiui, šiame modelyje erdvė keliams yra didžiausia klasėje.

Citroen C4
Citroen C4
© Gamintojo archyvas

Kuriant „Progressive Hydraulic Cushions“ pakabą, „Citroen“ pateikė paraiškas 20 patentų. Jos veikimo principas paprastas: įprastą suspaudimo sistemą sudaro amortizatorius, spyruoklė ir atrama. „Citroen“ sistemoje pridėtos dvi papildomos hidraulinės atramos kiekvienoje amortizatoriaus pusėje – tai užtikrina itin švelnų važiavimą nelygiame kelyje ir panaikina nemalonų šokinėjimą keliuose su dideliais nelygumais.

Interjere komfortą ir jaukią atmosferą sukuria suderintos apdailos medžiagos bei panoraminis stoglangis, o vairuotojui malonumą užtikrina 20 vairavimo asistentų, tarp kurių ir 2 lygio autonominio važiavimo sistema.

Praktiškas ir gerai atrodo

Didelė ratų bazė (2 670 mm) kartu su didelio skersmens ratų arkomis, 18 colių ratlankiais bei 156 mm prošvaisa suteikia automobiliui kategoriško ir savimi pasitikinčio modelio įvaizdį. 4 360 mm ilgio, 1 800 mm pločio bei 1 525 mm aukščio automobilis yra etaloninis kompaktinis hečbekas, tačiau didesnis nei konkurentų atstumas nuo žemės iki kėbulo užtikrina didesnį praktiškumą. Dėl išmaniai sumontuotų sėdynių, automobilyje sėdinčio vairuotojo akys yra 1,22 m aukštyje – tai suteikia daugiau matomumo nei kituose kompaktiniuose hečbekuose.

Citroen e-C4
Citroen e-C4
© Gamintojo archyvas

Stogo linija kartu su nuožulniu galiniu stiklu bei spoileriu pabrėžia automobilio aptakumą. Švelniai žemėjanti stogo linija bei 3 šoniniai langai, susijungiantys su galiniais žibintais, primena legendinį „Citroen GS“.

Galinė dalis yra ne tik daili, bet ir praktiška – kompaktinio hečbeko bagažinėje telpa 380 l krovinio, o plačiai atsidarančios durys leidžia įvairius daiktus įkrauti itin lengvai.

Komfortiškas interjeras

Interjere keleivius apsupa jauki ir komfortiška atmosfera: modernūs raštai ant įvairių detalių, malonios akiai spalvų schemos bei įvairios dekoracijos. Dažniausiai liečiamos vietos, kaip panelės viršus, durų apdailos ar porankis, padengtos minkštomis ir maloniomis liesti medžiagomis. Vairo, ortakių bei prietaisų skydelio detalės padengtos chromu arba blizgia juoda spalva – tai leidžia išskirti pačias svarbiausias automobilio funkcijas kontroliuojančius mygtukus ar jungiklius.

Citroen e-C4
Citroen e-C4
© Gamintojo archyvas

Prieš vairuotoją įrengtas berėmis HD skaitmeninis prietaisų skydelis išsiskiria originaliais ir lengvai įskaitomais kituose „Citroen“ modeliuose jau matytais grafiniais elementais. Ant priekinio stiklo vairuotojui matomas spalvotas projekcinis ekranas, leidžiantis stebėti svarbiausią informaciją nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio. Centrinėje konsolėje įrengtame 10 colių ploname berėmiame lietimui jautriame ekrane galima valdyti daugelį automobilio funkcijų, tačiau svarbiausi valdikliai, kaip klimato kontrolės, išliko fiziniai.

Naujuosiuose C4 bei „e-C4“ montuojama nauja, elegantiška ir intuityvi automatinės pavarų dėžės svirtis. Ji turi tris pozicijas – R, N ir D, o šalia yra du mygtukai: P aktyvuoja stovėjimo režimą, M – mechaninį valdymą vidaus degimo variklį turinčiuose automobiliuose, B – specialų energijos rekuperacijos režimą elektriniuose modeliuose. Toje pačioje konsolėje taip pat yra elektrinio stovėjimo stabdžio bei vairavimo režimo jungikliai – vairuotojas gali pasirinkti „Eco“, „Normal“ arba „Sport“ režimą.

Specialus dėmesys buvo skirtas daiktadėžėms – interjere yra 16 dėtuvių, kurių bendra talpa siekia 39 l.

Daugiau komforto elektromobilyje

Naujasis visiškai elektrinis „e-C4“ yra penktasis elektrinę pavarą turintis „Citroen“ modelis po „C5 Aircross“ SUV, „Ami“, „e-Jumpy“ ir „e-SpaceTourer“.

„e-C4“ montuojamas efektyvus 136 AG pajėgumą bei 260 Nm sukimo momentą pasiekiantis variklis. Su juo elektromobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,7 sek., o viena įkrova gali įveikti 350 km (WLTP režimu). Didžiausias šio automobilio greitis – 150 km/val.

Didelio našumo 50 kWh talpos bateriją galima įkrauti naudojant 100 kW galios kroviklius – įkrovimo greitis juose yra maždaug 10 km per minutę.

Elektromobilyje yra specialus „Brake“ režimas, kuris sustiprina lėtėjimą nespaudžiant stabdžio pedalo – tai papildomai įkrauna bateriją ir padidina nuvažiuojamą atstumą. Centrinėje konsolėje taip pat galima pasirinkti vieną iš kelių važiavimo režimų: „Eco“, „Normal“ ar „Sport“, kurie koreguoja variklio, oro kondicionavimo sistemų veikimą ir leidžia vairuotojui pasirinkti važiavimo būdą – ekonomiškesnį ar orientuotą į dinamiškumą.

Naujieji „Citroen C4“ bei „e-C4“ Lietuvos rinkoje bus pristatyti šių metų pabaigoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

„Bentley“ atnaujino „Flying Spur“: tobulindami pasitelkė gausybę technologijų (1)

Atnaujintas „Flying Spur“ modelis tapo dar geresnis. Nuo šiol 2022 metų modelio standartinėje...

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Porsche 911 GT3 Touring“ (3)

„Porsche“ pradeda prekiauti šių metų pradžioje pasirodžiusio sportinio 911 GT3 naująja...

Lietuvoje debiutuos įkraunamas hibridas „Wrangler“

„Jeep“ pasaulyje debiutuoja su galingiausiu, ekologiškai ir techniškai pažangiausiu, hibridine...

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai? (1)

Neseniai Lietuvoje demonstruotas „ Jaguar XE SV Project 8“ – vienas iš viso labo trijų...

Rudenį pasirodys naujasis „BMW 4 Gran Coupe“

Prieš 7 metus pristatytas pirmasis BMW 4 serijos „ Gran Coupe “ modelis išplėtė BMW modelių...

Top naujienos

Pasaulį bauginanti kovido atmaina jau Lietuvoje: prasideda ypač akylus situacijos stebėjimo laikas (231)

Sparčiau plintanti ir nepilnai pasiskiepijusiems pavojingesnė „delta“ koronaviruso atmaina jau...

Danai efektingu stiliumi pasiuntė rusus namo ir patys prasibrovė į aštuntfinalį (529)

Pirmas dvejas Europos futbolo čempionato rungtynes pralaimėjusi Danijos rinktinė vis tiek...

Dailius Dargis | D+

Nauji faktai tamsioje Karpavičiaus testamento istorijoje: čia figūruoja ne tik tamsiaplaukė moteris, bet ir žinomi spalvingos reputacijos veikėjai

Šiemet rugpjūtį sueis lygiai dveji metai, kai netikėtai po sunkios ligos mirė vienas iš...

Artinasi audringos orų permainos: prognozėse – smarkios liūtys, perkūnija ir net kruša (3)

Antradienio dieną didesnėje šalies dalyje didžiąją dienos dalį laikysis gana saulėti ir...

26-erių Dovilė pribloškė net gydytojus: jie stebėjosi, kaip su tokiomis diagnozėmis galiu gimdyti (60)

26-erių metų Dovilė Vickutė atrodo taip pat, kaip ir jos bendraamžiai. Net sunku įtarti, kad ši...

Norite šią vasarą būti pačios madingiausios ir stilingiausios? Nepadarykite grubios klaidos – šiuos drabužius turite užmiršti (16)

Sezonai keičiasi, o dažnai spintoje drabužiai lieka tie patys. Stilistė Jomantė Vaitkutė...

Latvija vėl laukia lietuvių: ką būtina žinoti vykstantiems ir ką verta pamatyti (115)

Nuo birželio 16 dienos Latvija atsivėrė svečiams iš užsienio, tad lietuviai vėl gali...

„Žalgiryje“ – dar vienas naujokas: dėjimais ir blokais Izraelyje išsiskyręs vidurio puolėjas (31)

Kauno „Žalgirio“ priekinę liniją naujajame sezone sustiprins galingai Izraelio lygoje...

Pasaulio reitingo lyderiai pamokė suomius, darbo apsaugai suteikė į aikštę išbėgusi mergina (3)

Europos futbolo čempionate B grupės kovas pergalingai užbaigė lyderė Belgija, 2:0 (0:0) įveikusi...

Į Nausėdą nusprendė kreiptis atviru laišku: užkliuvo Švedijoje įteiktas apdovanojimas (344)

Aktorius, režisierius, rašytojas Arkadijus Vinokuras atviru laišku kreipėsi į prezidentą...