Ši problema iškilo todėl, kad britams skirta automobilio versija yra gaminama Prancūzijoje, o tada paruošiama eksportui į Didžiąją Britaniją, kur važinėja automobiliai su vairu dešinėje pusėje.

BBC gavo informacijos, kad britams skirto modelio stabdžių sistema gali naudotis ir priekyje sėdintis keleivis. Kente įsikūrusios kompanijos „Town & Country Cleaners“ vairuotojas buvo nustebintas, kai važiuojant greitkeliu 112 km/val. greičiu automobilio stabdžiai staiga ėmė cypti ir mašina sustojo.

Po to BBC televizija atliko tyrimą ir išbandė du naujus parduodamus „C3 Picasso“ automobilius, kurie turėjo tokią pat problemą.

Inžinerijos ekspertas Markas Brownas, išbandęs automobilius, nustatė, kad stabdžių mechanizmas po keleivio kojomis yra padengtas plona medžiaga, todėl jį lengva nuspausti.

„Tai labai pavojinga, nes keleivis nežino, kad ir jis gali naudotis stabdžiais. Vairuotojas nežino kas vyksta, taip pat ir žmonės, važiuojantys iš paskos. Manau, kad „Citroen“ turi rimtai įvertinti šią situaciją ir atlikti keletą konstrukcinių pakeitimų, kurie apsaugotų stabdžių mechanizmą“, – sakė jis.

„Citroen C3 Picasso“ Britanijoje parduodamas pastaruosius 2 metus. Gamintojo atstovai anksčiau nusiskundimų dėl minėtos problemos nėra gavę.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją