Įmonės siūlomų LKA asortimentas yra vienas didžiausių rinkoje – „Citroen“ gamina keturis vienas kitą papildančius, tačiau skirtingus modelius: „Nemo“, „Berlingo“, naująjį „Jumpy“ ir „Jumper“.

Gamintojai tvirtina, jog naujasis „Jumpy“ buvo sukurtas skiriant didelį dėmesį našumui, paprastumui, patogumui ir saugumui. Dėl naujosios modulinės platformos naujos kartos „Jumpy“ architektūra yra optimizuota, kad automobilis būtų praktiškesnis, patogesnis ir saugesnis. Jis turi naujausios kartos variklį ir pagalbinių vairavimo technologijų.

Šis modelis, gaminamas keturių skirtingų versijų (autofurgonas, „combi“, kuriame telpa iki 9 žmonių, ketverių durelių ir su platforma), skirtas įvairiems profesionalams, įskaitant nuosavą prekybos verslą turinčius žmones, statybų, pristatymo ir paslaugų įmones bei vietos valdžios institucijas. Trijų skirtingų ilgių (XS: 4,60 m, M: 4,95 m ir XL: 5,30 m), kad kiekvienas profesionalas galėtų išsirinkti geriausiai jo poreikius ir veiklą atitinkantį modelį.

Anot gamintojų, naujasis „Citroën Jumpy“ pasižymi aptakiu ir šiuolaikiškesniu dizainu, padidintu funkcionalumu ir paprastumu. „Jumpy“ sukurtas ant naujosios modulinės EMP2 platformos, kuri leidžia vežti iki 1400 kg svorio ir 6,6 m3 tūrio krovinius, vilkti – iki 2,5 t svorio krovinius.

XS ir M versijų autofurgonai yra vos 1,9 m aukščio, todėl juos galima be problemų statyti požeminėse stovėjimo aikštelėse, ko negalima pasakyti apie kitus šio segmento automobilius.

„Moduwork“ sistema suteikia didelį automobilio modulumą – važiuojantiesiems bus patogiau, šoninę keleivio sėdynę nulenkus ir padarius daugiau laisvos vietos (naudingasis ilgis padidėja iki 4 m). Naujajame „Jumpy“ taip pat yra reguliuojamoji rašomoji plokštė ir planšetinio kompiuterio bei išmaniojo telefono laikikliai, todėl automobilis gali tapti mobiliu biuru.

Kaip segmento naujiena pristatomos automatinės slankiosios šoninės durelės. Šios durelės leidžia lengviau pakrauti ir iškrauti automobilį, kai vairuotojo rankos užimtos įranga, pakuotėmis ar prekėmis.

Salone – didesnis komfortas nei pirmtake, jaukesnis interjeras, aukštai įrengta vairuotojo vieta ir daug skyrių daiktams sudėti. Be to, gamintojai žada aukščiausios kokybės garso izoliaciją ir optimalų komfortą važiuojant: gyvenimą palengvina tokios technologijos kaip „Top Rear Vision“ (pagerina matomumą manevruojant), spalvotas projekcinis ekranas ir „Citroen Connect Nav“ sistema, su balsu valdoma trimačio vaizdo navigacija ir jutikliniu ekranu.

Automobilyje įdiegtos saugumą didinančios technologijos, įskaitant tokias funkcijas, kaip prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas, kelio ženklų nuskaitymo ir rekomendacijų teikimo sistema, vairuotojo perspėjimo ir aktyvaus stabdymo sistemos.

„Jumpy“ komplektuojami naujausios kartos 1,6 ir 2,0 litro darbinio tūrio dyzeliniai varikliai (nuo 95 AG ir 210 Nm iki 180 AG ir 400 Nm), galima rinktis mechaninę arba automatinę „EAT6“ pavarų dėžes. Gamintojų teigimu, pasirinkus „BlueHDi“ 115 AG motorą ir 6 pavarų mechaninę dėžę vidutinės degalų sąnaudos sieks 5,1 litro šimtui kilometrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)