„Tikimės pritraukti įvairių poreikių turinčių pirkėjų. „Orlando“ yra dinamiškas kaip lengvasis automobilis, jis atrodo kaip SUV klasės visureigis ir yra talpus kaip vienatūris“, – sakė „Chevrolet“ Italijos padalinio vadovas Federico Sanguinetti.

Kompanijos atstovų teigimu, „Orlando“ konkuruos su tokiais automobiliais kaip „Ford Grand C-Max“, „Citroen C4 Grand Picasso“, „Renault Grand Scenic“ ir „Opel Zafira“, tačiau „Chevrolet“ vienatūris bus apie 15 proc. pigesnis už varžovus. Automobilio bagažo erdvė sieks 1500 l, o tai esą bus geriausias rodiklis segmente.

„Chevrolet Orlando“ sukurtas pagal „Delta II“ platformą, kurios pagrindu gaminami tokie modeliai kaip „Opel Astra“ ir „Chevrolet Cruze“.

„Chevrolet“ planuoja, kad metiniai „Orlando“ pardavimai Europoje sieks 60 tūkst. Šio modelio kaina Vokietijoje prasidės nuo 18 990 eurų (65,5 tūkst. Lt).

„Chevrolet Europe“ kompanijos vykdantysis direktorius Wayne'as Brannonas tikisi, kad „Orlando“ bus itin svarbus modelis siekiant padvigubinti „Chevrolet“ pardavimus Europoje, įskaitant Rusiją, kur ši markė yra populiariausia tarp užsienio gamintojų. „Chevrolet“ per artimiausią penkmetį Europoje tikisi padidinti pardavimus iki 1 mln. automobilių.

Nuo 2011 m. kovo Europos rinkoje pasirodysiančio septynviečio „Orlando“ variklių gamą sudarys benzininis 1.8 l, 141 AG ir 2.0 l dyzelinis (131 arba 165 AG) agregatai.

„Orlando“ bus gaminamas „GM Daewoo“ gamykloje Korėjoje. JAV rinkoje šis vienatūris nebus pardavinėjamas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją