Vis dėlto, „General Motors“ mažų ir kompaktinių automobilių vyriausias inžinierius Jamesas Frederico tvirtina, kad tam tikrų skirtumų tarp „Trax“ ir „Mokka“ yra. Pavyzdžiui, Lietuvoje bazinis „Mokka“ kainuoja maždaug 3,5 tūkst. Lt daugiau – modelis su 1,6 l 115 AG varikliu kainuoja nuo 54 845 Lt. „Trax“ turi kuklesnį interjerą ir mažiau modernių elektronikos sistemų.

Tarkime, „Trax“ automobilyje negalima „Opel Eye“ sistema, kuri fiksuoja kelio ženklus ir įspėja apie nukrypimą nuo kelio juostos. Vis dėlto, „Trax“ jaunus pirkėjus tikisi pritraukti „MyLink“ sistema, kuri turi didelį liečiamą ekraną ir gali prisijungti prie išmaniojo telefono. „MyLink“ leidžia automobilyje klausytis telefone esančios muzikos, atsakinėti į skambučius, žiūrėti nuotraukas ir vaizdo klipus.

„Trax“ parduodamas Kinijoje, Europoje ir Kanadoje, bet ne JAV, kuriose rinkai atstovauja trečiasis šių mažų visureigių „pusbrolis“ „Buick Encore“. „Chevrolet“ Vokietijos padalinio vadovas Steffenas Raschigas pastebi, jog „Trax“ yra tinkamas modelis tinkamame segmente ir tikisi, jog „Trax“ sudarys 15% „Chevrolet“ pardavimų Vokietijoje, t.y. apie 4,5 tūkst. vnt. per metus. Pastaruoju metu Europoje aukštos sėdėsenos suvilioti vairuotojai hečbekus vis dažniau iškeičia į mažus visureigius.

„Chevrolet Trax“ galima rinktis su 1,6 l (115 AG) bei turbininiu 1,4 l (140 AG) benzininiais ir 1,7 l (130 AG) dyzeliniu varikliais.