Amerikiečiai žada sukurti atskirą „Cadillac Europe“ padalinį, kuris pardavinės automobilius pagrindinėse Europos rinkose. Daugiau informacijos „General Motors“ žada pateikti vėliau.
„Europa yra svarbi rinka „Cadillac“ markei. Tai, kad mes grįžtame į Europą, yra gera žinia ieškantiems išskirtinumo“, – kompanijos pranešime cituojamas generalinis direktorius Bryanas Nesbittas.
„Cadillac“ yra vienas iš daugiausiai prabangių autombilių parduodančių gamintojų Amerikoje, tačiau Europoje, kur dominuoja BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“, ši bendrovė niekada neturėjo tvirtų pozicijų.
Ženevos automobilių parodoje „Cadillac“ žada pristatyti europiečiams skirtą naujosios „CTS Coupe“ versiją, „CTS Sport Wagon“, „CTS Sport Sedan“ ir „CTS-V“ modelius, taip 2011 m. Europos rinkoje pasirodysiantį „Cadillac SRX“ krosoverį bei hibridinę „Escalade“ versiją.