Amerikiečiai žada sukurti atskirą „Cadillac Europe“ padalinį, kuris pardavinės automobilius pagrindinėse Europos rinkose. Daugiau informacijos „General Motors“ žada pateikti vėliau.

„Europa yra svarbi rinka „Cadillac“ markei. Tai, kad mes grįžtame į Europą, yra gera žinia ieškantiems išskirtinumo“, – kompanijos pranešime cituojamas generalinis direktorius Bryanas Nesbittas.

„Cadillac“ yra vienas iš daugiausiai prabangių autombilių parduodančių gamintojų Amerikoje, tačiau Europoje, kur dominuoja BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“, ši bendrovė niekada neturėjo tvirtų pozicijų.

Ženevos automobilių parodoje „Cadillac“ žada pristatyti europiečiams skirtą naujosios „CTS Coupe“ versiją, „CTS Sport Wagon“, „CTS Sport Sedan“ ir „CTS-V“ modelius, taip 2011 m. Europos rinkoje pasirodysiantį „Cadillac SRX“ krosoverį bei hibridinę „Escalade“ versiją.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją