Išradingas kalnų valstybės gyventojas sumanė atnaujinti senutėlį „Volvo“ primityvia šildymo priemone – priekinės keleivio sėdynės vietoje vyras sumontavo patį tikriausią malkomis kūrenamą pečių.

Ne, tai – ne alternatyvi degalų sistema. Tiesiog ūkiška priemonė sušildyti orą automobilio salono viduje. Šalčiams kaustant Europą, garsas apie šveicarišką „buržuiką ant ratų“ netruko paplisti.

1990-ųjų gamybos universale „Volvo 240“ geležinkelio lokomotyvų mašinistu dirbantį P. Prokopą paskatino grėsminga realybė: „Kai būnu labai pavargęs arba per daug išgėręs, man nesinori niekur važiuoti – aš noriu miegoti tiesiog mašinoje, - neslėpdamas aiškina išradimo autorius, primindamas, jog neblaivų vairuotoją, sėdintį automobilyje su užvestu varikliu, Šveicarijoje galima patraukti baudžiamojon atsakomybėn.

Tiesa, oficialų leidimą tokiam patobulinimui vietos kelių eismo valdyba išdavė toli gražu neišsyk. Be to, vairuotojui uždrausta pečių kūrenti važinėjant gatvėmis (fotografuota ir filmuota buvo uždaroje oro uosto teritorijoje).

Pavydėti šveicarui gal ir nėra ko – smalsūs policininkai „kaminėliu“ puoštą P. Prokopo automobilį stabdo kone kiekviename žingsnyje. Tačiau automobilio savininkui, panašu, tai – nė motais.