Beprotiškai greitas sedanas? Tokių netrūksta jau dabar: rinkoje yra ir, pavyzdžiui, „Mercedes-AMG S65“, ir kątik pasirodęs „BMW M760Li xDrive“. Tačiau „Bugatti“ nori pakeisti mūsų įsivaizdavimą, kokiu greičiu gali skrieti keturduris automobilis.

„Buggati“ jau ir anksčiau turėjo ambicijų sukurti praktišką, tačiau itin greitą automobilį, bet iki šiol viskas apsiribodavo koncepciniais modeliais. Dar 1993 metais buvo pademonstruotas „EB 112 Prototype“ - kompanijos „Italdesign“ pasiūlytos išvaizdos modelis, iš kurio neabejotinai įkvėpimo vėliau sėmėsi „Porsche Panamera“ kūrėjai.

Po penkerių metų „Bugatti“ atskleidė „EB 118 Concept“ prototipą, kuris priminė tarpinį variantą tarp sedano ir kupė, o dar vėliau pristatytas „EB 218 Concept“. Paskutinis eksperimentinis kūrinys buvo 2009-ųjų „16C Galibier“, kuriam taip pat nebuvo lemta tapti pastovia konvejerio užduotimi, tačiau akivaizdu, kad kompanijos vadovybėje nuolat galvojama apie tokį modelį.

„Niekaip negaliu išmesti šios idėjos iš galvos. Tai – vienas iš ateities projekto variantų, galbūt kitas mūsų automobilis“, - kalbėdamas su agentūra „Bloomber“ Ženevos automobilių parodoje patikino „Bugatti“ vadovas Wolfgangas Duerhaimeris.

Įmonėje taip pat svarstoma apie elektromobilį, tačiau viešai nekomentuojama, ar jo pavara galėtų atitekti naujam sedanui. Bet kokiu atveju, akivaizdu, kad patenkinant „Bugatti“ ambicijas jo motoro galia turėtų viršyti 1000 AG.

Be to W. Duerhaimeris atskleidė, kad „Bugatti“ nesiruošia reaguoti į mados klyksmus ir neplanuoja gaminti visureigių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)