„Millward Brown“ paskelbtais duomenimis, vertingiausi automobilių prekių ženklai 2012 metais yra BMW (24,6 mlrd. JAV dolerių), „Toyota“ (21,8 mlrd. JAV dolerių) ir „Mercedes“ (16,1 mlrd. JAV dolerių).

Šiemet sąrašo viršuje atsidūrusi BMW kompanija vertingiausiu automobiliniu prekiniu ženklu buvo paskelbta ir 2010 m. „Toyota“ aukščiausioje pozicijoje buvo 2006-2009 metais ir pernai.

Šiais metais „Toyota“ neteko aukščiausios pozicijos dėl pablogėjusių finansinių rodiklių, tiesiogiai susijusių su žemės drebėjimu ir cunamiu Japonijoje. Dėl tos pačios priežasties žemiau nei pernai atsidūrė „Honda“ ir „Nissan“ gamintojai, taip pat „Toyota“ priklausantis prestižinių „Lexus“ automobilių prekinis ženklas.

Vokiečiams sekasi Azijoje

„Mercedes-Benz“, „Volkswagen“ ir „Audi“ prekių ženklo vertė pakilo dėka sėkmingų finansinių rezultatų Azijoje, ypatingai Kinijoje.

„Hyundai“ yra pirmasis korėjiečių automobilių gamintojas, patekęs į pirmąjį vertingiausių automobilinių prekės ženklų dešimtuką.

„Millward Brown“ vertina prekinius ženklus pagal daugiau nei 1 milijono vartotojų atsiliepimus visame pasaulyje, taip pat analizuodama įmonių finansinius rezultatus naudojantis „Bloomberg“ ir „Datamonitor“ surinktais duomenimis.

Pasaulio vertingiausi prekiniai ženklai (mlrd. JAV dolerių), vieta „Brandz Top 100“, pokytis palyginti su praeitais metais proc.

1. BMW 24.6(23)10
2. Toyota 21.8(28)-10
3. Mercedes 16.1(46)5
4. Honda 12.7(65)-11
5. Nissan 9.9(81)-2
6. VW 8.9(95)15
7. Ford 7.0*-5
8. Audi 4.7*23
9. Hyundai 3.6***
10. Lexus 3.4* -7
* Į „Brandz Top 100“ nepateko
**Pernai į „Brandz Top 100“ nepateko
Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)