Neseniai pastaroji pristatė naują elektromobilį BMW i3. Tačiau šis gamintojas neapsiriboja vien elektra varomais automobiliais, kadangi, pasak jų, šviesi ateitis laukia vandeniliniu kuru varomo transporto.
Dauguma didžiausių pasaulio autokompanijų, kaip „Toyota“, „Honda“, „Hyundai“, „Daimler“ ir „General Motors“ dirba tobulindami savo vandeniliu varomus automobilius. Šie automobiliai, iš esmės, vis tiek yra elektriniai, kadangi juose naudojami kuro elementai skirti generuoti elektros energiją, kuri padeda jam judėti. Tokio tipo kuro elementai yra naudingesni už įprastinius ličio jonų elementus, kadangi veikia ilgiau, efektyviau ir yra patikimesni. Be kita ko, automobiliai, turintys vandeniliu varomus kuro elementus, testuose pasirodė kaip lygiaverčiai lyginant su įprastiniais automobiliais, varomais vien tik iškastiniu kuru.

Vandenilinio kuro nauda nepradingo BMW automobiliuose – šis gamintojas siekia stipriai įsitvirtinti ekologiškų automobilių rinkoje. BMW vadovas Norbertas Reithoferis tiki, jog tokio tipo kuras ateityje bus labai svarbus transporto elementas. Pats elektros energijos gavimas iš vandenilio visiškai neteršia aplinkos, ir tai atrodo patraukliai automobilių gamintojams, kurie jaučia vis didesnį spaudimą iš vyriausybių, siekiančių drastiškai sumažinti taršos lygius. Tokia vyriausybių politika automobilių gamintojus verčia vis stipriau atsigręžti į „žaliąjį“ transportą.

Tačiau, nors BMW ir mato šviesią vandenilinio kuro ateitį, tačiau tai nereiškia, jog šis kuras neturi jokių minusų. Vandenilinio kuro elementų gamyba yra labai brangi, ypač dėl didelio platinos kiekio, reikalingo jiems. Kadangi kuro elementų gamyba yra brangi, greičiausiai, automobilių kaina taip pat neturėtų būti maža. Dar daugiau, nors patys vandenilinio kuro elementai veikia ekologiškai, įprastiniai jų gamybos metodai neatsiejami nuo iškastinio kuro naudojimo, taip sumažinant tokio kuro „draugiškumą“ aplinkai. Automobilių gamintojai apie tai žino, ir dauguma jau žengė pirmuosius žingsnius, sprendžiant šias problemas.