Gamintojų teigimu, šis variklis yra viena svarbiausių naujienų šių metų BMW EfficientDynamics strategijoje.

Keturių cilindrų 2.0 l benzininis turbininis variklis išvystys 245 AG (esant 5000 aps./min.) ir maksimalų 350 Nm sukimo momentą (esant 1250 aps./min.).

Gamintojai nurodo, kad „BMW X1 xDrive28i“ versijos vidutinės degalų sąnaudos bus 7,9 l/100 km (1,5 l/100 km mažiau), o CO2 emisija – 183 g/km.

Visais ratais varomas automobilis su mechanine pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 6,1 sek. Maksimalus „X1 xDrive28i“ versijos greitis sieks 240 km/val.

Standartinėje komplektacijoje šis modelis bus siūlomas su šešių pavarų mechanine arba aštuonių pavarų automatine greičių dėže. Šioje komplektacijoje taip pat bus ir daugiau BMW EfficientDynamics sistemos funkcijų – automatinė variklio išjungimo/įjungimo (Auto Start-Stop) funkcija, stabdžių energijos atnaujinimo sistema (Brake Energy Regeneration), pavarų indikatorius ir kt.

Šis modelis pirkėjams taip pat bus siūlomas su išmaniąja „BMW xDrive“ keturių varomų ratų sistema, apjungta su Dynamic Stability Control sistema. Norintys šiame modelyje galės pasirinkti ir Performance Control funkciją, imituojančią aktyvų ratų diferencialą, pristabdant vidinį posūkio ratą. Tuo tarpu vertinantys sportinį vairavimą bet kurią „BMW X1“ modelio versiją galės rinktis su „M Sports“ komplektacija.

„BMW X1 xDrive28i“ kaina oficialiai kol kas neskelbiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją