aA
Koncernas BMW pristatė naująjį 5 serijos sedaną ir paskelbė, kad pirmuosius modelius keliuose išvysime kitų metų pavasarį. Septintos kartos BMW penktukai aprūpinti nauja galingesnių ir efektyvesnių variklių gama, taip pat įvairiomis vairuotojo asistavimo sistemomis, kurios padidina saugumą kelyje ir kai kuriose situacijose gali savarankiškai valdyti automobilį.
Naujos kartos 5 serijos BMW
© Gamintojo nuotr.

Nauji varikliai – daugiau galios ir našumo

Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, visi naujos BMW 5-osios serijos sedanuose naudojami varikliai sukurti vadovaujantis „BMW EfficientDynamics“ strategija, kuria vokiečių koncernas siekia mažinti degalų suvartojimą ir emisiją tuo pat metu užtikrinant geresnes dinamines charakteristikas.

Šį tikslą padeda pasiekti varikliuose panaudota „BMW TwinPower Turbo“ technologija, suderinanti didelę galią ir taupumą. Pirmiausiai rinkoje pasirodys modeliai su keturiais naujais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.

Modelyje „BMW 530i“ naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis išvysto 185 kW/252 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 5,4 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 126 g/km. Palyginti su ankstesniąja modelio versija, šie skaičiai sumažėję 11 proc. Šis automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,2 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.

Tuo metu „BMW 540i“ modelyje naudojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benzininis variklis, kuris galės išvystyti 250 kW/340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Nepaisant įspūdingų šio variklio pajėgumų, vidutinės degalų sąnaudos, kaip žadama, sudaro 6,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija neviršija 150 g/km. Pasirinkus keturių varančiųjų ratų sistemą „xDrive“, šis modelis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 4,8 sekundės.

Dyzeliniais motorais aprūpinti „BMW 520d“ ir „BMW 530d“ išvysto atitinkamai 140 kW/190 AG ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą bei 195 kW/265 AG ir maksimalų 620 Nm sukimo momentą. Pirmojo modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,1 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 107 g/km. Šis modelis 100 km/val. greitį gali pasiekti per 7,6 sekundės.

Tuo metu galingesniojo dyzelinio variklio degalų sąnaudos sudaro 4,5 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 118 g/km. Iki 100 km/val. greičio šis automobilis gali įsibėgėti per 5,7 sekundės, o jo maksimalus išvystomas greitis siekia 250 km/val.

Taupių, galingų ir ekologiškų variantų pasirinkimas

Kiek vėliau būsimieji BMW 5-osios serijos pirkėjai galės rinktis iš trijų papildomų variklių konfigūracijų įskaitant taupų dyzelinį variklį, aštuonių cilindrų galiūną ir ekologišką hibridinę sistemą. „BMW 520d EfficientDynamics Edition“ modelyje bus naudojamas 140 kW/190 AG galios dyzelinis variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos, kaip tikinama, sudarys vos 3,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 102 g/100 km.

„BMW 530e iPerformance“ modelis bus aprūpintas iš tinklo įkraunama hibridine sistema. Šios sistemos bendra išvystoma galia sudarys 185 kW/252 AG, o vidutinės degalų sąnaudos – 2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 46 g/km.

Galingiausias serijos modelis „BMW M550i xDrive“ galės pasigirti benzininiu V8 varikliu, išvystančiu 340 kW/462 AG galią ir 650 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. greičio šis sportiškas sedanas galės įsibėgėti vos per 4 sekundes, vidutinės jo degalų sąnaudos sudarys 8,9 l/100 km.

Sumažėjęs svoris

Naujos BMW 5-osios serijos sedanų kėbulas kurtas vadovaujantis „BMW EfficientLightweight“ koncepcija, pagal kurią gamyboje naudojamos lengvasvorės konstrukcijos iš aliuminio ir grūdinto plieno. Dėl to šio naujos kartos sedano svoris, palyginti su ankstesniąja versija, sumažėjęs maždaug 100 kg.

Naujasis sedanas taip pat išsiskiria naujos konstrukcijos važiuokle, žemesniu svorio centru, tolygiai paskirstytu svoriu tarp ašių ir itin dideliu kėbulo standumu. Šios ypatybės užtikrina geresnes dinamines BMW 5-osios serijos charakteristikas ir atitinkamą komforto lygį ilgų kelionių metu. O papildomų galimybių vairuotojui suteiks tokie pasirenkami dalykai kaip išmani vairo stiprintuvo sistema „Integral Active Steering“ ar keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.

Naujos kartos BMW 5-oji serija išsiskiria ir geriausiomis savo klasėje aerodinaminėmis charakteristikoms. Šio automobilio pasipriešinimo orui koeficientas Cd = 0,22.

Vairuotojui į pagalbą – autonomiškos asistavimo sistemos

Naujos kartos BMW 5-os serijos sedanuose vairuotojui į pagalbą bus galima pasitelkti platų sąrašą asistavimo sistemų. Jos pravers ne tik kritinėse situacijose, bet ir suteiks galimybę labiau atsipalaiduoti kasdienėse situacijose, pavyzdžiui, transporto spūstyse, lėtai judančiame eismo sraute ar monotoniškose greitkelio atkarpose.

Naujieji BMW sedanai yra standartiškai aprūpinti stereo vaizdo kamera, su kuria papildomai galima komplektuoti eismo radarą ir ultragarso daviklius. Tarp eismo saugumo sistemų – kritinio stabdymo pagalba, įspėjimo ir stabdymo sankryžose pagalba, apsauga nuo šoninio susidūrimo. Pastaroji eismo saugumo funkcija nuolatos stebi eismo juostas aplink automobilį ir įspėja apie gręsiančius susidūrimus ar savarankiškai koreguoja automobilio judėjimą, kad jų būtų išvengta.

Pasirenkama greičio palaikymo sistema „Active Cruise Control“, eismo juostų stebėjimo sistema, išmaniosios greičio ir transporto sistemos geba savarankiškai kontroliuoti automobilio greitį ir kryptį važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Šios sistemos atsižvelgia į besikeičiančius greičio apribojimus ir kliūtis kelyje bei pagal tai atitinkamai pakoreguoja automobilio judėjimą.

Intuityvi informacinė sistema

Naujieji BMW 5-osios serijos sedanai bus aprūpinti naujausia informacine valdymo sistema „iDrive“. Aukštesnės komplektacijos automobiliuose naudojamas net 10,25 colio įstrižainės informacinis ekranas, o sistema gali būti valdoma svirtele „iDrive Controller“, prisilietimais prie ekrano, gestais ar balso komandomis.

Virš prietaisų skydelio esantis projekcinis ekranas yra 70 proc. didesnis, palyginti su ankstesniąja versija, o jame atvaizduojama automobilio judėjimo, eismo ženklų, saugumo sistemų, navigacijos informacija, taip pat radijo stotys, grojaraščio ar telefono kontaktų įrašai.

Naują komforto lygį užtikrins papildoma vieta daiktams, padidėjusi vieta kojoms gale ir patogūs krėslai su masažo funkcija ir jutikliniu valdymu, keturių zonų klimato kontrolė su oro jonizacija. Minimalų triukšmo lygį salone lemia speciali akustinė variklio kapsulė „Synergy Thermoacoustic Capsule“, akustinė priekinio stiklo ir stogo danga.

Naujieji sedanai standartiškai aprūpinti LED žibintais. Kaip papildomą įrangą bus galima pasirinkti adaptyviuosius žibintus „Adaptive LED Headlights“ ir ilgąsias šviesas „BMW Selective Beam“, kurių apšvietimo spindulys siekia iki 500 metrų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vilniaus taksi automobiliams sugrąžintas anksčiau atimtas leidimas (9)

Vilniuje, Ukmergės gatvėje, A juosta gali važiuoti viešasis transportas ir elektromobiliai ,...

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (2)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

„Subaru Forester e-Boxer“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas (9)

Naujasis „ Subaru Forester e-Boxer“ „ Euro NCAP “ testais buvo pripažintas saugiausiu savo...

Ekspertas rėžė apie siūlomą automobilių mokestį: skirtas senienų įšaldymui, ne taršai mažinti (96)

Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale,...

Top naujienos

Landsbergis: kaip gali pasitikėti valstybe, jei už surinktus mokesčius asfaltuoja premjero kelią (27)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) šeštadienį Vilniuje rinkosi...

Siauruko tragedija: direktorius skolas atidavinėja iš savo lėšų, žmonės Kalėdas pasitiks be algų (191)

Kalėdoms daugybę kelionių ir ekskursijų suplanavę Aukštaitijos siaurojo geležinkelio...

Kišenė, kuri gali būti atverta skurstantiems, tačiau savivaldybės ją akylai saugo (49)

Skurdo riziką Lietuvoje patiria kas penktas gyventojas. Su skurdo rizika susiduria beveik pusė...

Mėnuo be pergalių Eurolygoje: ar įvyks lūžis autsaideriu tapusio „Žalgirio“ žaidime? (4)

„Mūsų komanda per metus padarė didžiulį progresą. Pernai su „Žalgiriu“ taip pat žaidėme...

Andrius Užkalnis

Kaip ištverti gyvenimą. 12 dalis. Kaip taisyklingai svajoti (2)

Aš esu Andrius Užkalnis , ir čia, DELFI Plius , rašau jums apie tai, kaip elgtis, kad gyvenimas...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Gerovės pasaka baigėsi – artėja naujas sunkmetis (5)

Kai pinigai ima draskyti kišenes valstybės biudžetą skirstantiems politikams ir prie viešųjų...

Keisis verslo liudijimų tvarka: pokyčiai paveiks tūkstančius Lietuvoje (227)

Nuo kitų metų keičiasi verslo liudijimų tvarka: pagal juos nebebus galima teikti kai kurių...

Jautri gydytojos išpažintis: turėjau pažadinti jį iš komos ir pažiūrėti, kokio dydžio insultą jam padariau (290)

Gydytoja Lina Griauslytė prieš kurį laiką kalbėjusi Seime surengtoje konferencijoje papasakojo...

Žolininkė atskleidė, kaip sustiprinti arbatos poveikį: reikia ne gerti, o gurkšnoti

Šeštadienį ALFAS LIVE laidoje kvepės arbata. Ją – kvapnią ir nepaprastai gražią (!) – virs...

Seime – siūlymas visiškai neapmokestinti vienintelio žmogaus nekilnojamojo turto (32)

Nekilnojamąjį turtą , kai jis yra pirmas ir vienintelis gyventojo ar jo šeimos turtas, siūloma...