Sėkmingiausias rugsėjis naujų BMW automobilių pardavimų atžvilgiu buvo trijose didžiausiose rinkose – Kinijos, JAV ir Vokietijos. Dar daugiau, Vokietijoje BMW ir „Mini“ buvo vieninteliai automobilių prekės ženklai rugsėjį pasiekę pardavimų augimą.

„BMW Group“ duomenimis, didžiausias populiarumo šuolis per rugsėjo mėnesį pastebėtas BMW 1 serijos modelių pardavimuose – per mėnesį parduoti 23 583 šios serijos automobiliai arba 51,1 proc. daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Koncerno teigimu, šiems rezultatams bene didžiausios įtakos turėjo 2011 m. rugsėjo viduryje pristatytas antrosios kartos BMW 1 serijos 5 durų modelis, kurio per devynis mėnesius iš viso parduota daugiau nei 150 tūkst. vnt.

Lyginant su pernai metų rugsėju, pirmąjį rudens mėnesį taip pat augo ir kitų BMW modelių pardavimai: BMW 3 serijos modelio automobilių parduota 9,7 proc. daugiau, BMW 5 serijos – 7,9 proc., BMW 6 serijos automobilių pardavimai išaugo daugiau nei tris kartus, BMW X1 modelio automobilių parduota 32,9 proc. daugiau, o BMW X3 – 20 proc. daugiau nei 2011 m. tą patį mėnesį.

BMW sėkmingas buvo ne tik rugsėjis – koncerno užfiksuoti pardavimai pasaulyje 8,6 proc. išaugo ir lyginant šių bei praėjusių metų tris ketvirčius. Per devynis mėnesius pasaulyje parduota 1 109 962 BMW automobiliai.

Vokiškų BMW automobilių populiarumo augimas rugsėjį taip pat pastebėtas ir Lietuvoje. Oficialiais „Autotyrimų“ duomenimis, šių metų rugsėjį, lyginant su 2011 m., šalyje registruota dvigubai daugiau BMW automobilių. Registracijų skaičius 7 proc. taip pat šoktelėjo ir sausio-rugsėjo mėnesiais – per tris ketvirčius šalyje registruota 296 BMW automobiliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (131)