aA
BMW atstovai Lietuvoje atsigabeno naujausią Vokietijos automobilių gamintojo produktą – 3 serijos sedaną. Ir ne tik tai – drauge su juo, vienoje vietoje, atsidūrė ir visi 3 serijos modeliai, nuo pat pirmojo, pagaminto prieš 40 metų, iki paskutinio, 7 kartos egzemplioriaus.
Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
© DELFI / Karolina Pansevič

BMW atstovai žada, kad visą 3 serijos modelių ekspoziciją iki kovo 2 dienos popietės galės išvysti visi norintys, apsilankę salone, teigiama pranešime žiniasklaidai.

Septintosios kartos 3 serijos BMW yra lengvai atpažįstamas sportiškas sedanas, tačiau tuo pačiu atspindi naujausią koncerno dizaino kalbą. Jos atspindys – dar labiau išaugusios nuo BMW neatsiejamos tradicinės formos radiatoriaus grotelės, atnaujinto dizaino dvigubi LED priekiniai žibintai (už papildomą mokestį LED galima pakeisti į lazerinius žibintus), pritemdyti naujos formos galiniai LED žibintai, charakteringos oro įsiurbimo angos.

Modelis sportiškesnių proporcijų – automobilio ilgis išaugo 76 mm (4709 mm), plotis – 16 mm (1827 be veidrodėlių), o aukštis – tik 1 mm (1435 mm). Dizaino, oro srautų paskirstymo sprendimai ir beveik visiškai lygus automobilio dugnas leido jo aerodinaminį koeficientą sumažinti iki 0,23.

Didesni parametrai ir 41 mm (iki 2851 mm) išaugęs atstumas tarp ašių lėmė didesnę erdvę ir automobilio salone. Sėdintiems naujojo 3 serijos BMW priekyje, palyginus su pirmtaku, užtikrinta daugiau erdvės pečių ir alkūnių aukštyje, taip pat lengviau įsėsti į automobilio galą, o čia, ant galinės sėdynės, daugiau erdvės kojoms. Galinės sėdynės atlošas gali būti nulenkiamas santykiu 40:20:40, tai leidžia geriau išnaudoti 480 litrų tūrio bagažinę.

BMW giriasi, kad projektuotojams pavyko tolygiai paskirstyti automobilio svorį tarp ašių – santykiu 50:50, o svorio centrą nuleisti 10 mm. Be to, automobilis, priklausomai nuo įrangos, vidutiniškai tapo apie 55 kilogramais lengvesnis už pirmtaką, o kėbulo tvirtumas išaugo iki 50 proc.

Tikslesnio ir dinamiškesnio vairavimo galimybes plėsdami gamintojai padidino tarpvėžę (priekyje +43 mm ir gale +21 mm), ratų pasvirimo kampus, sumontavo naujos technologijos, itin didele jėga kėbulo svyravimus slopinančius amortizatorius, kurie montuojami jau standartinėje įrangoje.

Siekiantiems dar sportiškesnių savybių siūlomas platus papildomų pasirinkimų „M Sport“ paketas: 10 mm žemesnis automobilis, adaptyvi pakaba, sportiškas kintamos galios vairo stiprintuvas, didesnę jėgą generuojantys stabdžiai, elektronikos valdomas išmanus galinės ašies diferencialas, per stabilumo sistemą „Dynamic Stability Control“ (DSC) posūkiuose užtikrinantis didesnio sukimo momento perdavimą daugiau sukibimo turinčiam išorinės pusės ratui, ir iki 19 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiai.

Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
© DELFI / Karolina Pansevič

Mechaninė pavarų dėžė – tebėra

Nuo gamybos pradžios siūlomi šeši varikliai: keturių cilindrų benzininiai ir dyzeliniai bei šešių cilindrų dyzelinė jėgainė. Motorų galia svyruoja nuo 110 kW/150 AG iki 195 kW/265 AG.

„BMW 330i“ modelyje sumontuotas atnaujintas 4 cilindrų variklis, kurio galia siekia 258 AG, o maksimalus pasiekiamas sukimo momentas – 400 Nm. Be to, šis motoras atitinka naujausią „Euro 6d-TEMP“ ekologijos standartą.

Naujuosius 3 serijos BMW galima rinktis tiek varomus galine ašimi, tiek su išmania visų varomų ratų sistema „xDrive“ (pasirinkus „BMW 320d“), visi automobiliai siūlomi su patobulinta 8 laipsnių automatine „Steptronic“ pavarų dėže, o dyzelinius „BMW 318d“ ir „BMW 320d“ bus galima užsakyti ir su mechanine transmisija. Be to dar šiemet BMW pristatys sportišką modelio „M Performance“ versiją bei iš tinklo įkraunamą hibridą.

Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
© DELFI / Karolina Pansevič

Funkcijų valdymui – keturi būdai

3 serijos BMW gavo naują, sportišką, oda trauktą multifunkcinį vairą, taip pat atnaujinti salono apšvietimo mygtukai, pavarų svirtis ir valdymo prietaisų plotas aplink ją bei skaitmeniniai ekranai.

Priekyje sumontuotos naujo dizaino sėdynės, kurias dabar už papildomą mokestį galima rinktis aptrauktas „Vernasca“ oda.

Vairuotojo informacinę ir valdymo sistemą gali sudaryti 12,3 colio įstrižainės skaitmeninis prietaisų skydelis bei 10,25 colio centrinės konsolės multimedijos ekranas. Septintos kartos BMW operacinė sistema optimizuota intuityviam prietaisų ir funkcijų valdymui tiek per lietimui jautrų ekraną, tiek naudojantis „iDrive“ valdikliu arba mygtukais ant vairo, tiek ir gestų bei balso komandomis.

Gamintojai taip pat daug dėmesio skyrė ir geresnei garso izoliacijai: naujajame 3 serijos BMW sumontuotas akustinis priekinis stiklas, prireikus galima papildomai pasirinkti ir akustinius šoninius stiklus. O priekiniai statramsčiai užpildyti garsą sugeriančiomis putomis.

Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
Septintosios kartos BMW 3 pristatymas
© DELFI / Karolina Pansevič

Su BMW bus galima pasikalbėti

Naujajame automobilyje ženkliai išplėsta skaitmeninių paslaugų pasiūla per „BMW Connected“ bei „BMW ConnectedDrive“ sistemas. Pastarosios, prisipažino BMW atstovai, Lietuvoje buvo laukiama maždaug 7-erius metus. Ši sistema leis naudotis nuotoliniu būdu vykdomais atnaujinimais, skaitmeninio rakto funkcija, suteikiančia galimybę automobilį atrakinti ir užvesti išmaniuoju telefonu bei kitomis paslaugomis.

Į naująjį 3 serijos BMW įdiegtas išmanusis skaitmeninis pagalbininkas „Intelligent Personal Assistant“. Jis atsako į komandas balsu, padėdamas vairuotojui susitvarkyti su įvairiausiomis užduotimis. Tiesa, lietuvių kalbos nėra, tačiau su asistentu bus galima „susikalbėti“ angliškai. Jutiklių ir pagalbinių funkcijų visuma, integruota į „Parking Assistant“ sistemą, leidžia automobilį pasistatyti sudėtingiausiose vietose be ypatingų pastangų: 3 serijos BMW geba rasti stovėjimo vietą ir be vairuotojo įsikišimo įvažiuoti į ją arba išvažiuoti iš jos tiek manevruojant išilgai, tiek šonu.

Vairuotojui kelyje padės dar daugiau išmanių asistentų. Dabar jau standartinėje įrangoje įdiegta perspėjimo apie gresiantį susidūrimą su pėsčiaisiais ar transporto priemonėmis sistema su stabdymo funkcija bei nukrypimo nuo eismo juostos perspėjimo sistema. Papildomai galima pasirinkti „Driving Assistant Professional“ paketą, kuris apima aktyviąją greičio palaikymo sistemą, veikiančią kartu su „Stop&Go“ funkcija ir galinčia visiškai sustabdyti automobilį, taip pat vairavimo ir eismo juostos laikymosi pagalbą, eismo juostos keitimo perspėjimo, apsaugos nuo šoninio susidūrimo ir skersinio eismo pavojaus perspėjimo funkcijas bei kitus vairuotojo asistentus.

Naujasis 3 serijos BMW Lietuvoje kainuoja nuo 38 190 eurų. Teigiama, kad pirmi modeliai klientus pasieks kovą, o užsisakę dabar automobilio turės laukti maždaug 3-4 mėnesius.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(2 žmonės įvertino)
5.0000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po laivo gaisro, kuriame sudegė milijonų verti automobiliai, „Porsche“ priėmė netikėtą sprendimą (17)

28000 t sveriantis prekybinis laivas, be kito krovinio į Braziliją gabenęs dar ir 2000...

„Porsche“ išplėtė „Cayenne“ modelių gamą: pristatė kupė versiją (2)

„Porsche“ plečia sėkmingo SUV „ Cayenne “ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį –...

Kurį naudotą automobilį geriausia pirkti, kad pavažinėjus pavyktų brangiai parduoti (169)

Prieš pirkdami naudotą automobilį žmonės domisi ne tik specifiniais tam tikro modelio ypatumais,...

Vairuojantiems mirusių giminaičių automobilius reikės suskubti – turės 2 svarbias savaites (30)

Balandžio 1 d. paprastėja transporto priemonių registravimo tvarka, mirus jų savininkams. Nuo...

Ėmėsi baisiausio Lietuvos kelio remonto – iki rudens ribos eismą Molėtų plente (108)

Kelias A14, arba plentas nuo Vilniaus iki Utenos, neretai pavadinamas baisiausiu Lietuvos keliu....

Top naujienos

Jei norite būti sveiki ir energingi – skubėkite į pievas: pirmieji žalumynai – patys naudingiausi (11)

Jei norite būti sveiki bei energingi pavasarį, žolininkai ragina skubėti į pievas, kuriose jau...

„Neįmanoma misija“ virsta įmanoma? Realūs scenarijai, kurie pamėtėtų „Žalgirį“ į Eurolygos TOP-8 (54)

„Neįmanoma misija“ – vienas garsiausių veiksmo filmų pasaulyje, kurį sudaro šešios dalys....

Tikrasis tuštėjančių Lietuvos regionų veidas: iš 300 eurų pensijos pragyvena dviese, emigracija naikina viską (648)

„Lietuvos regionai miršta“, – DELFI lankantis Utenos rajone sakė jo gyventojai. Pasak jų,...

Vašingtonui grūmojant, socialinių tinklų milžinai puola slėptis

„Facebook Inc.“ garsiai giria savo naująjį planą integruoti pranešimų siuntimo produktus ir...

Theresos May problema, vedanti į blogiausią scenarijų: ją išsprendus krizė baigtųsi akimirksniu (153)

Vienintelis būdas išsivaduoti iš krizės gniaužtų – sugebėti sutelkti parlamento daugumą,...

Sprendimas, galintis atverti Pandoros skrynią: rizikuoja pateisinti kitų šalių ekspancionizmą (13)

JAV prezidentas Donaldas Trumpas vėl laužo diplomatines normas, šįkart – paremdamas Izraelio...

Šeštadienį Lietuvoje prasidės elektromagnetinė audra: ragina pasisaugoti turinčius širdies problemų (50)

Mokslininkų duomenys rodo, kad šeštadienį, apie 15 valandą, Lietuvą pasieks elektromagnetinis...

Kuri mitybos sistema geresnė – ketogeninė ar Viduržemio jūros regiono? (4)

Prieš gardžiuodamiesi sviestu ir kumpiu, išsiaiškinkime, ar populiarioji ketogeninė dieta –...

Vilniaus centre gyvenančią moterį papiktino registracijos į mokyklas sistema (7)

Gyvename Vilniaus centre. Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. mūsų vaikas turėtų pradėti lankyti pirmą...