aA
Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.
"BMW i8"
"BMW i8"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

„Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

„Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas.

Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

„Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

„Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Turi naują pasiūlymą įmonių autoparkams: Lietuvos rinkoje dar nematytą elektrinį mikroautobusą (3)

„Busnex“, elektra varomų transporto priemonių ir jų infrastruktūros tiekėjas bei įgaliotas...

Naujasis transporto pasaulis: Lietuvos laukia neišvengiami pokyčiai (15)

Europos Komisija (EK) užsimojo iš peties kovoti su klimato kaitą skatinančiais faktoriais....

Lietuvoje – išankstinė naujos kartos elektromobilių „BMW iX“ ir „i4“ premjera (11)

Visam pasauliui laukiant debiutuosiančių naujųjų BMW elektromobilių –visureigio „ BMW iX “...

Tyrimas: lietuviai – didžiausi elektromobilių entuziastai Baltijos šalyse (9)

Lietuviai iš visų Baltijos šalių gyventojų yra labiausiai pasiryžę persėsti į...

Lietuva siekia, kad kas penktas automobilis šalyje būtų varomas elektra (30)

Lietuva sieks, kad iki 2030 m. ne mažiau kaip penktadalį viso šalies automobilių parko sudarytų...

Top naujienos

Iš Baltarusijos į Lietuvą atėjo neįprastas nelegalas su lagaminu: bijojau, kad būsiu sumuštas (310)

Lietuvos pasieniečiams akylai saugant valstybės sieną su Baltarusija , vienas nelegalų teigia,...

Anykštėnas koronavirusu susirgo net tris kartus: medikai paaiškino, kaip tai įmanoma (422)

Praėjusią savaitę portalas anyksta.lt išplatino žinutę, jog Anykščių rajono vicemeras,...

Kalbino Vytautas Bruveris, parengė Laura Tarandaitė | D+

Vokietijoje ryškėja tik du scenarijai: prabilo apie polinkį į kompromisus su Rusija (5)

Paskutinė rugsėjo savaitė Vokietijoje prasidėjo su intriga: bandoma nuspėti, kas sudarys...

15 įmonių išmokėjo daugiau nei 10 tūkst. eurų: didžiausi atlyginimai siekia beveik 23 tūkst. eurų (220)

Daugiau nei 10 tūkst. eurų siekiančius vidutinius atlyginimu s rugpjūtį išmokėjo 15 Lietuvos...

Edmundas Jakilaitis | D+

Apie ginklus: nutrūktgalviškas Jakilaičio eksperimentas su šarvinėmis liemenėmis – kas po galingų šūvių lieka iš apsaugos (1)

Jūs tikrai nenorėtumėte būti užsivilkęs šias šarvines liemenes – šįkart Edmundas...

Padniestrės „šerifai“ šokiravo Madridą, Paryžiuje įvarčių sąskaitą nuostabiu smūgiu atsidarė Messi (1)

Antradienį vakare Čempionų lygoje antrame ture Madrido „Real“ sensacingai namuose 1:2 (0:1)...

Orų prognozės: antroje savaitės pusėje trumpam sugrįš lietus (1)

Trečiadienio dieną orus lems jau kurį laiką rytuose esantis anticiklonas. Visoje šalyje pro...

Tai – mažiausias skraidantis prietaisas pasaulyje: neturi variklio, o nukritęs – suyra (22)

Northwestern universiteto Ilinojuje, JAV, inžinieriai pažvelgė į vėjo nešiojamas sėklas ir...

Mini sijonėlis atidengė išpuoselėtas kunigaikštienės Kate Middleton kojas: trijų vaikų mama nustebino fizine jėga (34)

Atvejai, kai Kate Middleton dėvi kažką, kas neatitinka jos įprasto karališkojo stiliaus...

Ekspertai pasakė, kaip dažnai turėtų mylėtis poros: kada per retai, o kada – jau per dažnai? (75)

Seksas – viena iš fizinio ir emocinio intymumo išraiškų tarp partnerių. Jis turi ir daugiau...