aA
Jau daugiau nei šimtmetį „BMW Group“ vysto, kaip patys vadina, „tobulos transporto priemonės“ projektą. Kitaip tariant, ruošiasi sutikti naują pasaulį, kuriame visi bendrovės klientai bus tik keleiviai – viskuo kitu pasirūpins patys automobiliai, skelbia leidinys „Autonews“.
"BMW i8"
"BMW i8"
© DELFI (R.Pletkaus nuotr.)

Minint 100-ąjį BMW gimtadienį, bendrovės valdybos narys, atsakingas už plėtrą, Klausas Froehlichas papasakojo apie planus iš esmės rekonstruoti bendrovę. Esą bent pusė visų darbuotojų jau neilgai trukus bus programuotojai, kurie ir bus atsakingi už savarankiškų automobilių tobulinimą ir galės mesti iššūkį tokiems konkurentams kaip „Alphabet“, kuris visiems geriau žinomas kaip tiesiog „Google“.

„Man svarbiausias dalykas turėti patį protingiausią automobilį“, – per interviu „Reuters“ Ženevoje, kur vyko automobilių paroda, sakė K. Froehlichas.

Naujausių technologijų pasaulyje atsirandant vis naujų verslo galimybių, BMW savo konkurentais laiko ir tokias bendroves kaip taksi paslaugas teikiantis „Uber“ ar automobilių prekybos svetainė „Truecar“, kurias K. Froehlichas įvardija kaip naujus „tarpinius verslo modelius“.

„Mūsų pagrindinė užduotis – išsaugoti mūsų verslo modelį, nepasiduodant iš interneto atėjusiam žaidėjui, priešingu atveju viskas baigsis kaip su „Foxconn“ bendrove „Apple“ atveju – gamina jiems tik metalinius karkasus“, – sako K. Froehlichas.

BMW bus priverstas imtis skubių veiksmų, tartis su naujais tiekėjais, dauguma kurių neturi nieko bendro su tradicine automobilių pramone.

„Mums reikia šiek tiek pasiskubinti vejantis naujausius dirbtinio intelekto automobilių pramonėje pasiekimus“, – silpnąją bendrovės vietą pripažįsta BMW atstovas.

Šiuo metu programinės įrangos inžinieriai BMW sudaro tik iki 20 proc. iš 30 tūkst. darbuotojų.

„Jeigu per ateinančius penkerius metus santykis turėtų pasikeisti į 50:50, mums reiktų rasti atitikmenį dar maždaug 15-20 tūkst. specialistų iš mūsų tiekėjų ir kitur“, – sako K. Froehlichas ir pridūrė, kad Vokietijos aukštosios mokyklos paruošia per mažai technikos inžinierių, tad BMW neturi, ko samdyti.

Programinei įrangai tampant ne mažiau svarbiai nei techninė įranga, dar vienas svarbus pokytis BMW politikoje galėtų būti bandymas išlaisvinti išteklius, ėmus licencijuoti bendrovės inžinierių ištobulintas technologijas, pavyzdžiui, pavaras elektriniams ir hibridiniams automobiliams.

„Žengdami į priekį, pardavinėsime elektrines pavaras. Yra daug mažesnių gamintojų, kurie paprasčiausiai tokiems darbams neturi pinigų“, – apie perspektyvas kalba K. Froehlichas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (20)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (3)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (2)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

„Peugeot“ pristato naują pikapų segmento žaidėją – universalųjį „Landtrek“

„ Peugeot “ tarptautinė plėtra intensyvėja – pikapų rinką jau šiemet papildys naujasis „...

Praėję metai „Renault“ ir „Dacia“ buvo rekordiniai – džiūgauja dėl pardavimų Lietuvoje (2)

2019 metais Lietuvos įmonėms ir įstaigoms iš viso buvo parduota 3232 „ Renault “ ir „ Dacia...

Top naujienos

Ateityje vėžiu sirgs kas antras: į Lietuvą atvykęs britų onkologas pataria, kaip išvengti ligos (45)

Ateityje vėžiu sirgs kas antras žmogus, tačiau, pakeitę gyvenimo būdą, šios ligos riziką...

Paviešino sukrečiančius vairuotojų liudijimus: už daugiau nei 4 mėnesius – vos 700 eurų (231)

Žiniasklaidoje vis dar dažnai pasirodo stebinančių naujienų apie kone vergiškas tolimųjų...

Buvęs komunistas, viešai atsiprašęs Lietuvos: apie vaikystę „ant ribos“ ir manevrus dėl nepriklausomybės (141)

Česlovas Juršėnas gyvenime juokauja nekeitęs trijų dalykų – žmonos, partijos ir buto....

Tragiška nelaimė Naisių kaime (161)

Šiaulių apskrities policija pranešė apie tragišką nelaimę Naisių kaime.

Epidemija artėja: nuo koronaviruso mirė pirmieji europiečiai (213)

Praėjus vos kelioms valandoms po to, kai 10-yje Italijos miestų dėl koronaviruso protrūkio buvo...

Rinktinės lyderius apėmė gėdos jausmas: tokį beviltišką pralaimėjimą sunku prisiminti specialiai Krepšinis.lt iš Monso (374)

Donatas Motiejūnas po pustrečių metų pertraukos grįžo į Lietuvos rinktinę bei iškart tapo...

Tūkstančius sužavėjusi katės istorija: netekusi letenų, ir vėl turi galimybę vaikščioti

3D spausdintuvu atspausdintos titaninės letenos padėjo vienai savo letenas nušalusiai katei vėl...

Nausėda: būdamas 16-os metų kolekcionavau retus kaktusus, po to susidomėjau merginomis papildyta (140)

Knygų mugėje besilankantis prezidentas Gitanas Nausėda šeštadienio rytą mugės svečiams...

Gyventojus įspėjo apie ekstremalią situaciją – šėls pavojingas vėjas (1)

Šeštadienio rytą Lietuvos Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas gyventojams...

Bręsta dopingo skandalas: pasaulio biatlono čempioną Loginovą ir trenerį purtė Italijos policija (57)

Italijoje šeštadienį paryčiais viešbutį, kuriame apsistojusi Rusijos biatlono rinktinė,...

|Maža didelių žinių kaina