„Mercedes-Benz“ rodiklius pagerino 11 procentų ir pardavė 133 tūkst. 752 automobilius.

Trečiąją vietą šiose varžytuvėse užėmė „Audi“, kurios pardavimų apimtys augo 3,3 procento ir pasiekė 126 tūkst. 500 vienetų.

Tad įtemptose konkurencinėse lenktynėse visus tris gamintojus kol kas tebeskiria pakankamai nedideli skaičiai. Pirmauja „Mercedes-Benz“ (šiemet pardavimai išaugo +16 proc.), antra – BMW (+8,3), trečia – „Audi“ (+3,6 proc.).

„Išliekame optimistai ir tikimės stabilaus pardavimų augimo visų metų eigoje“, – pranešime žiniasklaidai teigė BMW pardavimų vadovas Ianas Robertsonas, taip pat atskleidęs, kad kompanija laukia sėkmingų naujos kartos 7 serijos sedano bei mažiausio miesto visureigio X1 rezultatų.

„Daimler“ koncerno, kuris valdo „Mercedes-Benz“ markę, vadovas Dieteris Zetsche anksčiau teigė, kad įmonės tikslas iki 2020 metų tapti „premium“ segmento automobilių pardavimų lyderių pagal metinius rezultatus. Paskutinius 11 metų šias lenktynes laimėdavo BMW.

„Mercedes-Benz“ rodiklius šiuo metu intensyviai gerina atnaujinta mažesnių ir vidutinių modelių gama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)