Gamintojų teigimu, koncepcinis „i8 Spyder“ turi elektra įkraunamą hibridinę sistemą, kuri išvysto 354 AG ir 550 Nm. Sistemą sudaro 96 kW (131 AG) elektros motoras, sukantis priekinius ratus, ir turbininis 3 cilindrų 223 AG benzininis variklis, sukantis galinius ratus.

1630 kg sveriantis „i8 Spyder“ yra 4480 mm ilgio, 1208 mm aukščio ir 1922 mm pločio, automobilio važiuoklės bazė – 2650 mm. Bagažinės talpa – tik 100 l.

Automobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5 sek., o maksimalus greitis elektroniškai apribotas iki 250 km/val. Nepaisant galios ir dinamikos, „i8 Spyder“ pasižymi ir ekonomiškumu. Gamintojų teigimu, vidutinės degalų sąnaudos tėra 3 l/100 km.

Su pilnai įkrautomis baterijomis, kurias galima įkrauti per 2 valandas namų sąlygomis, koncepcinis „BMW i8 Spyder“ gali nuvažiuoti iki 30 km vien tik elektriniu režimu.

Neįvardijamų šaltinių teigimu, „BMW i8 Spyder“ rinkoje pasirodys 2015 m. ir taps trečiuoju BMW kuriamo elektromobilių „i“ prekės ženklo modeliu, rašo „Autocar“. Jau žinoma, kad miesto automobilis i3 bus parduodamas nuo 2013 m., o sportiškas i8 – nuo 2014 m.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją