„BMW 8 Coupe“ jau rieda nuo „BMW Dingolfing“ gamyklos konvejerio, o variklis pačiam dinamiškiausiam gamos modeliui surenkamas pagrindinėje įmonės gamykloje Miunchene, Vokietijoje, skelbiama BMW atstovų išplatintame pranešime žiniasklaidia. Ši gamykla – vieta, kur kuriami patys galingiausi varikliai, montuojami į pačius prabangiausius automobilius – čia pirmiausia diegiamos naujausios technologijos bei dirba aukščiausią kvalifikaciją turintys koncerno inžinieriai.

Automobilis su šiuo „BMW M Performance“ 4,4 l darbinio tūrio V8 varikliu yra žinomas „BMW M850i xDrive Coupe“ pavadinimu. Variklio kūrėjų išmanumas leido jį suprojektuoti taip, kad būtų pasiektas aukštas suspaudimo laipsnis – 10,5:1.

Variklio blokas, karteris ir cilindrų galvutė liejami modernioje „BMW Group Landshut“ gamykloje. Visoms detalėms priskiriamas unikalus kodas, o siekiant maksimalaus efektyvumo ir kokybės, kiekvienas gamybos procesas yra įrašomas – net kiekvieno varžto prisukimui reikalinga jėga. Mechaniniam apdorojimui ir galutiniam surinkimui variklio dalys gabenamos į Miunchene esančią pagrindinę BMW gamyklą.

Ten pat, kur ir „Rolls-Royce“

4,4 l variklis pasiekia 390 kW (530 AG) galią bei didžiausią 750 Nm sukimo momentą, pasiekiamą prie 1800–4600 aps./min. Tokia jėgainė leidžia „BMW M850i xDrive Coupe“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,7 sek. bei pasiekti elektroniniu būdu apribotą 250 km/val. greitį.

„BMW 8 Series Coupe“ turi keturis važiavimo režimus: „Comfort“, „Eco Pro“, „Sport“ ir „Sport+“. Naudojant bet kurį iš jų, automobilio pavarų dėžė bendrauja su navigacijos sistema ir planuoja artimiausius žingsnius – nuokalnėje atliekamas stabdymas varikliu, prieš greitesnius posūkius vengiama bereikalingo pavaros žeminimo ir t. t. Prie ekologijos prisideda ir visuose modeliuose montuojama „Start-Stop“ sistema.

BMW 8 serijos kupė

Miunchene surenkami ne tik šie V8, bet ir kiti „BMW M“ serijos šešių bei aštuonių cilindrų varikliai. Taip pat – dvylikos cilindrų varikliai, montuojami į prabangiausius „BMW 760Li xDrive“ bei „Rolls-Royce“ modelius.

Sportiška prigimtis

Šiemet pristatyta serijinė „BMW 8 Series Coupe“ versija – su niekuo nesupainiojamas sportinis automobilis. Jo bazė nebus naudojama sportiniam automobiliui kurti – priešingai, serijinis kasdienai skirtas modelis yra sukurtas pagal lenktynėms parengtą modelį.

Dar praėjusioje Frankfurto automobilių parodoje buvo parodytas pirmasis „8 Series“ šeimos narys – pasaulio ilgų distancijų lenktynių čempionatui paruoštas „BMW M8 LM GTE“ ir tik šiemet debiutavo „BMW 8 Series Coupe“. Taip pat paskelbta apie ketverių durų „BMW 8 Series Gran Coupe“, kabrioleto bei „BMW M8“ kūrimą.

„BMW 8“ vardas į pasaulio automobilių rinką sugrįžta po beveik 20 metų pertraukos. Tai – prabangiausias gamintojo kupė.

BMW 8 serijos kupė

Čia netrūksta išskirtinių prabangos elementų. „iDrive“ sistemos valdymo ir pavarų perjungimo svirtys yra pagamintos iš „Swarowski“ krištolo bei dūminio kvarco. Kiekviename 8 serijos modelyje montuojama 16 garsiakalbių „Harman Kardon“ garso sistema, o papildomai gali būti užsakoma 1 375 vatų galingumo „Bowers & Wilkins“.

„BMW 8 Series Coupe“ gali būti įdiegtos visos naujausios gamintojo saugumo sistemos: tai projekcinis ekranas, gyvūnus ir žmones fiksuojanti naktinio matymo sistema, automobilį į siauriausias vietas įterpti padedantis statymo asistentas, o speciali skaitmeninio rakto technologija leidžia „BMW“ atrakinti išmaniuoju telefonu.

Pirmuosius klientus Lietuvoje automobilis pasieks lapkričio mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)