Pagrindinės nuosmukio priežastys išlieka tos pačios – dėl mikroschemų stygiaus ženkliai sumažėjusi daugumos automobilių modelių gamyba ir smarkiai apribotos galimybės patenkinti buvusią didelę reeksporto paklausą, teigiama „AutoTyrimų“ skelbiamoje apžvalgoje.

Greitojo reeksporto mastai praeitą mėnesį buvo itin maži: vos 9 įregistruoti nauji automobiliai (iš jų – 4 „Maserati“ ir 2 „Mercedes-Benz“) buvo išregistruoti iki mėnesio pabaigos, o dar 3 bus išregistruoti artimiausiu metu.

Kovą asmeninių automobilių (M1) registravimas sumažėjo 23,4 proc. iki 2 357 vnt., tuo tarpu lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) apimtis smuko 33,3 proc. iki 266 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo kovo 30-oji, kai įregistruoti 273 automobiliai, o prasčiausia buvo kovo 7 diena, kuomet įregistruotas 51 automobilis.

„AutoTyrimų“ duomenimis, praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje ryškiai dominavo „Toyota“ markė (581 vnt.), antroje vietoje liko „Volkswagen“ (236), trečiąją vietą užėmė „Kia“ (191). Tarp prestižinių markių pirmavo BMW (136 vnt.).

Kovą tarp asmeninės paskirties (M1) automobilių pirmavo „Toyota RAV4“ (171 vnt.), „Nissan Qashqai“ (113) ir „Toyota Corolla“ (97). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) populiariausi buvo „Renault Master“ (68 vnt.) ir „Iveco Daily“ (17).

Praeitą mėnesį įregistruoti 104 tikrieji elektromobiliai (EV), tai yra net 447,4 proc. daugiau nei prieš metus. Populiariausias modelis – „Nissan Leaf“ (30 vnt.). 2021 m. kovą buvo įregistruota 19 elektromobilių.

Kovą Lietuvos rinkoje debiutavo superautomobilis „Maserati MC20“ ir du elektriniai visureigiai: „Mercedes-Benz EQB“ bei „Volvo C40“.
Šių metų pirmą ketvirtį Lietuvoje iš viso įregistruoti 7274 nauji lengvieji automobiliai – 15,6 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praėjusiais metais (8 623).