Atsakymą į šį klausimą bandė surasti automobilių pramonės tyrimų bendrovė „EurotaxGlass“ ir Didžiojoje Britanijoje įsikūręs rinkodaros ir tyrimų institutas „Harris Interactive“, atlikę bendrą tyrimą „Automobilių pramonės elektrifikacija – Europos vartotojų nuomonė“.

Apklausos metu paaiškėjo, kad 30 proc. respondentų yra susidomėję elektra varomais arba hibridiniais automobiliais. Tokios transporto priemonės pirkimą rimčiausiai svarsto prancūzai (30 proc.) ir ispanai (22 proc.).

15 proc. apklaustųjų įvardijo „Toyota“, kai respondentų buvo klausiama, kuris prekės ženklas geriausiai žinomas kaip elektrinių ar hibridinių automobilių gamintojas. 6 proc. paminėjo „Honda“, po 3 proc. – „Renault“, „Peugeot“, „Mercedes-Benz“ ir BMW.

Apklausa taip pat parodė, kad „Toyota Prius“ yra geriausiai žinomas modelis elektrinių ar hibridinių automobilių kategorijoje. Jį paminėjo 16 proc. apklaustųjų, o antroje vietoje likusį „Honda Insight“ – 6 proc.

Tyrime dalyvavo 5 253 žmonės iš Prancūzijos, Vokietijos, Italijos, Ispanijos ir Didžiosios Britanijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją