Kauno automobilių turgų prižiūrinčios bendrovės „Varanas“ direktoriaus Valentino Naujanio teigimu, nei Kazachstano, nei Baltarusijos gyventojai automobilių Kauno turguje nebeieško. Dabar baltarusiai ėmė pirkti padangas ir automobilių detales, o prekiautojų iš Kazachstano po liepos 1 d. turguje iš viso nematyti.

„Turgus tuščias, patys matote. Anksčiau, per patį prekybos pakilimą, mūsų aikštelėse stovėdavo po 9 tūkst. automobilių, dabar – tik 3 tūkst. Teko žiūrinėti baltarusiškus tinklalapius – anksčiau muitas už seną automobilį sudarydavo apie 800 eurų, o dabar už tokį patį tektų pakloti 3 000 eurų. Nesuprantu, kodėl jie taip padarė“, – skundėsi V.Naujanis.

„Naudotų automobilių prekyba dabar snūduriuoja – prekiautojai uostinėja rinką. Visi žvalgosi, bando suprasti, kaip reikės dirbti toliau: kas ką ir už kiek pirks. Dairomės vieni į kitus ir laukiame, kaip išsispręs ši situacija“, – sakė prekyba besiverčiantis Darius.

V.Naujanio įsitikinimu, rudenį jau bus aišku, kaip susidėliojo šachmatų figūros naudotų automobilių rinkoje.

„Tikrai nebus taip, kad, iš žaidimo iškritus baltarusiams ir kazachams, liks tuščia niša. Jų vietoje būtinai kas nors atsiras. Taip buvo ir po Rusijos krizės. Rusai savo laiku sudarė 90 proc. perkamosios naudotų automobilių galios. Jiems įsivedus muitus, vietoj jų atvažiavo kazachai. Galbūt Ukraina atsisakys didelių muitų. Ukrainiečiai būtų puikūs pirkėjai“, – svarstė V.Naujanis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją