Už saugumą – penkios žvaigždutės. Tokiu įvertinimu nuo šiol galės girtis „Fiat 500L“, „Ford Fiesta“, „Ford Kuga“, „Hyundai Santa Fe“, „Mercedes-Benz“ A-klasė, „Mitsubishi Outlander“, „Opel Mokka“, „Seat Leon“, „Škoda Rapid“ (toks pat įvertinimas priskirtas ir techniškai identiškam „Seat Toledo“), „Subaru Forester“, „Range Rover“, „Volvo V60 Plug-In-Hybrid“ ir septintos kartos „Volkswagen Golf“ automobilių pardavėjai.

Didžiausiu šios bandymo sesijos nusivylimu „Euro NCAP“ įvardijo „Dacia Lodgy“. Šis šeimyninis septynvietis vienatūris už saugumą gavo tik 3 žvaigždutes.

Saugumo specialistai pažymi, kad jeigu dauguma kitų gamintojų pasiekia, kad jų modeliai bent vienu atžvilgiu pasiektų beveik maksimalų įvertinimą, „Lodgy“ saugumo lygis yra žemesnis nei vidutinis visose srityse. Pėsčiųjų apsaugos atžvilgiu „Lodgy“ surinko 44 proc., o vaikų apsauga įvertinta 77 proc. Galiausiai, „Dacia“ nusprendė, kad šis modelis bus gaminamas be ESP sistemos standartinėje įrangoje.

„Lodgy“ pasirodymas mūsų testuose nuvilia, ypač dar ir dėl to, kad prieš savaitę „Sandero“ saugumas Pietų Amerikoje organizuojamuose „Latin NCAP“ bandymuose įvertintas vos viena žvaigždute. „Lodgy“ yra biudžetinis automobilis ir jo pirkėjai ieškos kompromisų tarp patogumo ir važiavimo savybių, bet ne saugumo. „Euro NCAP“ įsitikinusi, kad keleivių saugumas turi būti svarbiausias faktorius, nesvarbu, kiek yra mokama už mašiną“, – sakė organizacijos generalinis sekretorius Michielis van Ratingenas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)