Didelius prekybos atstovybių tinklus valdo ir „PSA/Peugeot-Citroen“ (259 salonai), „Daimler“ (252 salonai) bei „Renault“ (209 salonai), tačiau leidinys „Automotive News Europe“ pastebi, kad pastaruoju metu gamintojai traukiasi iš prekybos verslo.

Didžiąją dalį turimų atstovybių „Volkswagen“ perėmė kartu su „Porsche“ marke 2011 m. įsigydamas „Porsche Holding Salzburg“. Legendinio inžinieriaus Ferdinando Porsche vaikų Louise Piech ir Ferry Porsche įkurta bendrovė valdo net 391 automobilių prekybos saloną, daugiausiai Prancūzijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje. Vis dėlto „Volkswagen“ grupės pardavimų ir rinkodaros vadovas Christianas Klingeris teigė, kad gamintojas turi ilgalaikį tikslą išparduoti Vokietijoje esančius nuosavus salonus.

Kiek anksčiau šiais metais apie ketinimus parduoti ar uždaryti dalį Vokietijoje esančių salonų prabilo ir PSA. Prancūzijos gamintojas tikisi, kad toks žingsnis padidins likusio prekybos tinklo pelningumą. Tuo tarpu „Daimler“ liepos mėnesį su darbuotojų atstovais susitarė dėl dalies Vokietijoje esančių prekybos salonų pardavimo. Šiuo metu „Daimler“ Vokietijoje turi 213 nuosavų atstovybių.

ICDP vadovas Steve’as Young’as pastebi, kad automobilių gamintojai nerodo didelio noro užsiimti mažmenine automobilių prekyba dėl mažo šios verslo šakos pelningumo. ICDP apskaičiavimais, nepriklausomai nuo atstovaujamos markės, dilerių marža dažniausiai sudaro vos apie 2 proc., o geriausiu atveju pakyla iki 5 proc. S.Young’as atkreipia dėmesį, kad Prancūzijos gamintojai negali smarkiai mažinti nuosavų salonų tinklo, nes juos varžo susitarimai su profsąjungomis.

„Bernstein Research“ duomenimis, bendras automobilių salonų kiekis Vakarų Europoje nuo 2007 m. sumažėjo 12 proc., iki 47,5 tūkst. vnt. Daugiausiai prekybos atstovybių šiuo laikotarpiu buvo uždaryta Ispanijoje (-24 proc.) bei Italijoje (-15 proc.). Šios bendrovės teigimu, bene geriausius mažmeninės prekybos tinklus Europoje dabar turi BMW ir „Volkswagen“, kurie kriziniu laikotarpiu salonų kiekį sumažino atitinkamai 13 proc. ir 9 proc.