Oficialios „Opel”, „Chevrolet” ir „Saab” atstovybės bendrovės „Vilniaus žaibo ratas” komercijos direktorius Vilandas Burnys aiškino, kad jų įmonė šiuo metu nuomoja apie 100 iš klientų grįžusių automobilių, daugiausia – trejų ketverių metų senumo „Opel Astra” ir „Corsa”.

Pagal 2007 ar 2008 metais sudarytas sutartis gamintojų atstovai įsipareigojo po kelerių metų eksploatavimo išpirkti automobilius iš klientų už didelę likutinę vertę, tačiau naudotų mašinų kainos kritusios, todėl iš klientų gauti automobiliai yra 10–15 procentų brangesni nei rinkoje ir juos parduoti tikrai yra nepaprasta užduotis.

„Nuoma dabar – geriausia išeitis. Kol naujų automobilių prekyba sustojusi, mašinų nuoma atneša nemažai pinigų”, – aiškino pašnekovas.

V. Burnys aiškino, kad nuomos kaina priklauso nuo daugelio dalykų: trukmės, mašinos modelio, kliento patikimumo, nuomojamų automobilių skaičiaus. Pavyzdžiui, už trejų metų senumo „Opel Astra” nuomą įmonė moka vidutiniškai 1000 litų per mėnesį.

Automobilių prekybos įmonės „Sostena” rinkodaros vadovas Algirdas Binkevičius sakė, kad jie nuomoja mažiau nei trečdalį iš klientų grįžtančių mašinų.

A. Binkevičius pritarė kolegoms, kad pas pardavėjus sugrįžta mažiau mašinų, nei tikėtasi, mat daugelis klientų, ypač tų, kurie važinėja prabangesniais „Volvo XC90” ar XC70 modeliais, pratęsė lizingo sutartis ir automobilių negrąžino.

„Volvo”, „Renault”, „Jaguar”, „Land Rover” ir „Dacia” automobiliais prekiaujančios bendrovės sandėlyje nuolat yra 50–60 naudotų automobilių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją